Jump to content

Wii of PS3?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Eplaza in Leiden heeft het ook niet en kan het net zo slecht krijgen als andere zaken. En mediamarkt in Den Haag neemt de telefoon de hele tijd niet op. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    19

  • Gta-killer

    8

  • Piet-Herr

    4

  • the max

    4

Kijk is op marktplaats.nl, met wat geluk is er bij jouw een in de buurt voor €250.

Omdat wii nog niet lang uit is zit er bij allemaal nog wel garantie via winkel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Tweede hands begin ik niet aan. En ik vertrouw dat soort sites niet. Ik kan de Wii pas in September bij freerecordshop krijgen. En in December bij dixons krijgen. Dat duurt mij te lang. Maar ik zou echt niet weten waar je het eerder kunt krijgen. Intertoys doe ik liever niet. Mischien bartsmit. Maar hebben die een goede levering dan? Ik kan maar 1 goede bartsmit. En dat is in Leidchenhagen. Die is uber groot. In zo'n grote stad is die. Hebben die een goede levering? Zo ja van hoe lang dan? Want andere mensen zeggen weer dat in een grote stad de levering van de Wii nog moeilijker is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de PS3 is aan te sluiten op een HDTV maar je moet dan losse kabels kopen want die zijn niet meegeleverd zoals bij de X360 het geval is. Je moet dan een HDMI kabel kopen voor tussen de 20 en 100 euro. Er zit wel een kabeltje meegeleverd maar dat is een prutkabel voor op HDTV's.

Gratz,

Boris H.

Edit : Oeps, niet gezien dat er een pagina 2 was...

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

PS3 ben ik niet meer van plan. Hier de vraag even nog een keer dan.

Tweede hands begin ik niet aan. En ik vertrouw dat soort sites niet. Ik kan de Wii pas in September bij freerecordshop krijgen. En in December bij dixons krijgen. Dat duurt mij te lang. Maar ik zou echt niet weten waar je het eerder kunt krijgen. Intertoys doe ik liever niet. Mischien bartsmit. Maar hebben die een goede levering dan? Ik kan maar 1 goede bartsmit. En dat is in Leidchenhagen. Die is uber groot. In zo'n grote stad is die. Hebben die een goede levering? Zo ja van hoe lang dan? Want andere mensen zeggen weer dat in een grote stad de levering van de Wii nog moeilijker is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan wat je leuk vind....

als je een beetje van beweging houd.. dan ga je voor de Wii

maar voor de grapisch en de harde schijf + GTA IV dan voor de PS3

ik zelf zou ik kiezen voor de PS3[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een PS3 ben ik zowiezo niet meer van plan om verschillende redenen. Ik ga uiteraard zoals jullie kunnen lezen voor de Wii.

Ik kan de Wii pas in September bij freerecordshop krijgen. En in December bij dixons krijgen. Dat duurt mij te lang. Maar ik zou echt niet weten waar je het eerder kunt krijgen. Intertoys doe ik liever niet. Mischien bartsmit. Maar hebben die een goede levering dan? Ik kan maar 1 goede bartsmit. En dat is in Leidchenhagen. Die is uber groot. In zo'n grote stad is die. Hebben die een goede levering? Zo ja van hoe lang dan? Want andere mensen zeggen weer dat in een grote stad de levering van de Wii nog moeilijker is.

Link to comment
Delen op andere websites

bij bol.com staat de vermoedelijke levertijd op 6 tot 8 weken site ik weet niet of je hem dan echt binnen 6 tot 8 weken binnen hebt maar het zal wel veel eerder zijn als free record shop en dixons.

Link to comment
Delen op andere websites

ALs ik moest kiezen zou ik zeker voor de PlayStation 3 gaan. De Wii is in mijn ogen een opgevoerde GameCube met een geinige besturing.

Ehm....

PS3 ben ik niet meer van plan. Hier de vraag even nog een keer dan.
Een PS3 ben ik zowiezo niet meer van plan om verschillende redenen. Ik ga uiteraard zoals jullie kunnen lezen voor de Wii.

Het lezen blijft voor sommigen moeilijk eh? :bier:

Ik weet niet of je ertoe bereid bent, maar hier in de buurt hebben we de BMM (Bart's MultiMedia), en toen ik daar mijn Wii pre-orderde had ik 'm binnen 2 en een halve week in huis, en zo ken ik wel meer mensen. Mocht je geïnteresseerd zijn, www.bmmgames.nl :) Er staat bij de Wii *uitverkocht* maar je kan nogsteeds bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

bij bol.com staat de vermoedelijke levertijd op 6 tot 8 weken site ik weet niet of je hem dan echt binnen 6 tot 8 weken binnen hebt maar het zal wel veel eerder zijn als free record shop en dixons.

6-8 weken lijk me wel goed. :bier: Dan heb ik hem precies in de zomervakantie. Maar volgens mij op bol.com staan wel 500 mensen op de lijst. Of heb ik dat mis? En heeft bol.com dan een goede levering? Dus 75 Wii's binnen in 1 week ofzo? Want het is een grote site toch?

Link to comment
Delen op andere websites

bij bol.com staat de vermoedelijke levertijd op 6 tot 8 weken site ik weet niet of je hem dan echt binnen 6 tot 8 weken binnen hebt maar het zal wel veel eerder zijn als free record shop en dixons.

6-8 weken lijk me wel goed. :bier: Dan heb ik hem precies in de zomervakantie. Maar volgens mij op bol.com staan wel 500 mensen op de lijst. Of heb ik dat mis? En heeft bol.com dan een goede levering? Dus 75 Wii's binnen in 1 week ofzo? Want het is een grote site toch?

Bol.com is inderdaad een grote site, ik heb nog verder gekeken en op wehkamp site(ook online winkel) stond de Wii met minimaal 5 weken levertijd.

Ik zei al dat ik niet zeker weet of je hem binnen 6 tot 8 weken binnen hebt, dat ligt er gewoon aan hoeveel ze er binnekort binnen zullen krijgen (volgens hun voorspellingen dus 6 tot 8 weken).

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je op een HD TV een PS3 aansluiten dan? Zijn die kabels dan al geleverd in hət 60 GB pack?

ja volgens mij wel

Nope,n je moet ze kopen voor 30 euro, maar dat is het zeker waard !!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan wens ik je er veel plezier mee :bier: .

Maar hoe komt het dat je hem morgen al kan halen? alle wachtlijsten zijn toch aantal weken.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...