Jump to content

Wii of PS3?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Een beter baantje zoeken waar je meer verdien.

Of een kranten wijk bijvoorbeeld. Als je geen zin hebt om te werken voorje geld,

zou je een andere (goed kopen) console moeten kopen ofzo... 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    19

  • Gta-killer

    8

  • Piet-Herr

    4

  • the max

    4

@ Denkaanhenk: Hoe oud ben je? Ik ken namelijk kinderen die een ochtend krant doen voor de zaterdag. Ze verdienen daar ongeveer 200,- per maand mee! Het nadeel is dat je om half 5 jebed uit moet :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou echt zeker voor de ps3 gaan graphics envz en als je zon blu ray speler los koopt ben je al 1500euries kwijt

en met ps3 600 en kei f*cking coole games

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jens_nl_nl zegt is wel waar. De PS3 is namelijk de goedkoopste Blu-ray speler van het moment. Daarom is de PS3 aanteraden. Overigens zou ik zelf niet zo snel voor de Wii gaan, omdat de graphics maar een klein stuk beter zijn dan de PS2...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg gisteren te horen dat ik de helft aan de Wii of PS3 moet mee betalen. :$ Ik had het verkeerd begrepen. :cry: Aan de Wii moet ik 125 euro betalen. En aan de PS3 moet ik 300 euro aan betalen. Ik heb nu 60 euro. Aan het begin van de zomervakantie 65 euro meer sparen lukt me wel. Maar 240 sparen lukt niet tegen die tijd. Wat zouden jullie nu doen? :?

Nog een reden om voor de Wii te gaan, zou ik zeggen.

Wat jens_nl_nl zegt is wel waar. De PS3 is namelijk de goedkoopste Blu-ray speler van het moment. Daarom is de PS3 aanteraden. Overigens zou ik zelf niet zo snel voor de Wii gaan, omdat de graphics maar een klein stuk beter zijn dan de PS2...

Volgens mij wil DenkaanHenk een spelcomputer, geen Blu-Rayspeler, dus dat argument is overbodig. Bovendien worden de graphics van de Wii nog stukken mooier dan dat ze nu zijn, dus daar kun je het apparaat niet op beoordelen. Ik snap überhaupt niet waarom je een console op de graphics beoordeelt, maar dat is misschien iets persoonlijks.

Link to comment
Delen op andere websites

De Wii is qua graphics veel beter als de PS2, er zijn alleen nog niet games die het alles uit de Wii halen, dat is op het begin voor bijna alle consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Denkaanhenk: Hoe oud ben je? Ik ken namelijk kinderen die een ochtend krant doen voor de zaterdag. Ze verdienen daar ongeveer 200,- per maand mee! Het nadeel is dat je om half 5 jebed uit moet :(

200 euro per maand verdienen door alleen op zaterdag de krant te bezorgen (4 zaterdagen in de week)??

Weet je zeker dat dit zo is want mijn zus heeft voor 5 euro per dag de krant bezorgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg gisteren te horen dat ik de helft aan de Wii of PS3 moet mee betalen. :$ Ik had het verkeerd begrepen. :cry: Aan de Wii moet ik 125 euro betalen. En aan de PS3 moet ik 300 euro aan betalen. Ik heb nu 60 euro. Aan het begin van de zomervakantie 65 euro meer sparen lukt me wel. Maar 240 sparen lukt niet tegen die tijd. Wat zouden jullie nu doen? :?

Nog een reden om voor de Wii te gaan, zou ik zeggen.

Wat jens_nl_nl zegt is wel waar. De PS3 is namelijk de goedkoopste Blu-ray speler van het moment. Daarom is de PS3 aanteraden. Overigens zou ik zelf niet zo snel voor de Wii gaan, omdat de graphics maar een klein stuk beter zijn dan de PS2...

Volgens mij wil DenkaanHenk een spelcomputer, geen Blu-Rayspeler, dus dat argument is overbodig. Bovendien worden de graphics van de Wii nog stukken mooier dan dat ze nu zijn, dus daar kun je het apparaat niet op beoordelen. Ik snap überhaupt niet waarom je een console op de graphics beoordeelt, maar dat is misschien iets persoonlijks.

De graphics van 360, PS3, PSP etc. gaan ook omhoog het verschil blijf je zien. 0_0

De Wii is qua graphics veel beter als de PS2, er zijn alleen nog niet games die het alles uit de Wii halen, dat is op het begin voor bijna alle consoles.

Vergelijk de mooiste wii titel met God of War II...

PS ik heb niks tegen de wii hoor, heb er zelf een ik vind het een prachting. Maar de games zien er gewoon uit als gamecube games met een hogere resolutie, moet je wel met een component kabel spelen.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de ps3 gaan. De graphics, en meeste dingen van de WII zien er slechter uit dan de PS3. En de PS3 gebruikt de nieuwste technieken.

Mvg, Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou voor de PS3 gaan, want als je niet genoeg geld heb kan je toch bijv. sparen of baantje zoeken.

ik zou de wii niet nemen,omdat ik wat vrienden heb, ze houden erg van gamen, die wii nu al 4 á 5 maanden hebben en er eigenlijk toch al op uitgekeken zijn, neem nou bijv. Wii Sports, de eerste paar keren erg leuk, maar daarna word hət toch minder, omdat hət steeds meer van hetzelfde wordt.

Ik zou dus zeggen ga voor de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Als de prijs niet uitmaakte, zou ik voor de PS3 gaan! Die heeft betere graphics, blu-ray en hij heeft SIXAXIS, wat de Wii een beetje compenseerd! Moet ik hem zelf betalen, dan zou ik voor de Wii gaan! Ik ken een paar mensen die hem hbbben! En hij is wel gaaf! Maar die graphics zijn natuurlijk niet te vergelijken met die van de PS3! Dus! Mijn mening is: Zelfbetalen = Wii

Niet zelf beatelen= PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Eerder dat ze die Wii voor mij hebben is hət december. Dan is hət apparaat al verouderd. Als hət zo moet dan hoeft hət voor mij niet meer. Mischien dat ik toch voor de PS3 gaat. Maar kwa spellen zie ik nog niet zoveel soeps ervoor. Wat zijn leuke schietspellen ervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerder dat ze die Wii voor mij hebben is hət december. Dan is hət apparaat al verouderd. Als hət zo moet dan hoeft hət voor mij niet meer. Mischien dat ik toch voor de PS3 gaat. Maar kwa spellen zie ik nog niet zoveel soeps ervoor. Wat zijn leuke schietspellen ervoor?

Killzone, Metal Gear Solid (stealth shooter), resistance fall of men... En er zullen er vast nog wel mee zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En heb je zelf ook wel een HD-TV, want zonder hd-tv zijn de ps3 graphics een stuk minder als op hd-tv.

En ook op een gewone tv zien ps3 graphics er veel beter uit als wii graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...