Piet-Herr Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 De graphics van 360, PS3, PSP etc. gaan ook omhoog hət verschil blijf je zien. Het lijkt me dat dat niets uit maakt. Ik neem genoegen met goede graphics, dan is het laatste waar ik me druk over maak wel of een andere console misschien betere graphics heeft. De graphics van de Wii worden daar niet beter of slechter op. Het doet me een beetje denken aan m'n buren, die de hele dag hun huis aan het schoonmaken zijn en vervolgens met een vuil oog naar ons staan te kijken omdat wij niet net zo hard aan het schoonmaken zijn als zij. Constant je eigen situatie vergelijken met die van een ander maakt de jouwe er niet beter of slechter op. De Wii is qua graphics veel beter als de PS2, er zijn alleen nog niet games die hət alles uit de Wii halen, dat is op hət begin voor bijna alle consoles. Vergelijk de mooiste wii titel met God of War II... Het enige verschil is dat de Wii een half jaar uit is, waardoor het apparaat nog maar op z'n minimum draait qua graphics. De PS2 heeft inmiddels zo'n 6 jaar gehad zodat ontwikkelaars alle tijd hebben gehad om er het mooiste uit te halen. En op die manier bevestig je alleen maar wat stefaneke zei, namelijk dat nog lang niet alles uit de Wii wordt gehaald, in tegenstelling tot de PS2. Bovendien kun je de Wii op dit moment gewoon niet op de graphics beoordelen. De kracht is er wel hoor, maar de meeste ontwikkelaars nemen niet de moeite om die kracht ook te gebruiken. Daar kan de Wii verder niks aan doen. Eerder dat ze die Wii voor mij hebben is hət december. Dan is hət apparaat al verouderd. Als hət zo moet dan hoeft hət voor mij niet meer. Mischien dat ik toch voor de PS3 gaat. Maar kwa spellen zie ik nog niet zoveel soeps ervoor. Wat zijn leuke schietspellen ervoor? Tot december, van wie heb je dat gehoord Ik weet niet hoe de wachtlijsten op dit moment zijn, maar als je er nu bij bent is de kans groot dat je er voor de zomer wel een hebt. Kan je op een HD TV een PS3 aansluiten dan? Zijn die kabels dan al geleverd in hət 60 GB pack? Als het goed is wel ja, die kabels hoef je er niet apart bij te kopen.
DenkaanHenk Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Bij mij zeiden ze december. Want ik sta als nummer 41 op de lijst. Elke week krijgen ze er maar eentje binnen. Als ze geluk hebben een paar. En als ze heel erg veel geluk hebben 5 zeiden ze. En ze zeiden ook dat hət 3 weken geleden is dat ze er 3 binnen kregen. Dus hət schiet niet op. hət is waardeloos.
Die-hard Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Da's wel erg negatief ingesteld. Probeer hət eens bij andere winkels, of online desnoods. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;Section=GAMES Kan je hem online bestellen, is hij binnen de 6-8 weken binnen.
Scarface92 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Al je echt wilt gamen moet je voor de playstation 3 gaan. Maar je hebt al een x box 360 dat is ook egt gamen! Dus ik zou voor de wii gaan ..
Gtaboy107 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Hoi DenkaanHenk! Ik zie dat je dus niet zo goed weet. Op MSN vroeg je ook al aan me sommige dingen over de Wii, en daar had ik je antwoord op gegeven. De Wii is natuurlijk heel nieuw, en dat is natuurlijk heel erg vet. De PS3 heeft goede graphics en hət lijkt alsof je echt erin zit. Met een Wii kan je bewegen, met een PS3 niet. Je zei ook al dat je moet betalen, dan wordt hət nog lastiger. De Wii moet je voor wachten(Ja, ik ook), maar een PS3 kan je gelijk mee naar huis nemen. De prijzen zijn allebei heel erg verschillend! De Wii is €250 en de PS3 is €600 euro. PS3 heeft ook allerlei extra's die je kan. De Wii heeft weer kanalen enzo. Ik weet dat je hetzelfde hebt als mij en niet wilt wachten. Toch zou ik als ik jou zou wezen voor de WII gaan! Veel succes nog met kiezen Henk!
DenkaanHenk Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Da's wel erg negatief ingesteld. Probeer hət eens bij andere winkels, of online desnoods.http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;Section=GAMES Kan je hem online bestellen, is hij binnen de 6-8 weken binnen. Er staat vermoedelijk. Dus ik moet hellemaal tot december gaan wachten. Freerecordshop bij mij heeft er nog 1 liggen. Maar die mag ik niet hebben nu van me pa. Omdat ik pas in de zomervakantie het mag hebben. En ze leggen hem niet apart. Omdat tie eigelijk voor iemand anders is.
Sdajafol Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Da's wel erg negatief ingesteld. Probeer hət eens bij andere winkels, of online desnoods.http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;Section=GAMES Kan je hem online bestellen, is hij binnen de 6-8 weken binnen. Er staat vermoedelijk. Dus ik moet hellemaal tot december gaan wachten. Freerecordshop bij mij heeft er nog 1 liggen. Maar die mag ik niet hebben nu van me pa. Omdat ik pas in de zomervakantie het mag hebben. En ze leggen hem niet apart. Omdat tie eigelijk voor iemand anders is. Tot december?? Ik heb bij een lokale gameshop de Wii besteld en er stond een wachtlijst van bijna 20-25 mensen... Ik had 'm binnen 2 weken binnen... Probeer anders ook andere winkels, want zo te horen is FRS (Free Record Shop ) niet echt een succes
DenkaanHenk Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Ik heb hem bij dixons gereserveerd. Een wachtlijst van 40 mensen. Die zeggen ook dat tie pas in december er voor mij is.
the max Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Kan je op een HD TV een PS3 aansluiten dan? Zijn die kabels dan al geleverd in hət 60 GB pack? ja volgens mij wel
DenkaanHenk Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Weet iemand waar je de Wii eerder kunt krijgen dan december? Kom niet aan met mediamarkt want die nemen de telefoon nooit op.
the max Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 @ DenkAanHenk: , een tip voor je, kijk in het telefoonboek en bel veel gamestores en vraag waar ze de Ps3 hebben of waar ze geen lange wachtlijst hebben, ze hebben vast nog wel ergens
DenkaanHenk Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ja maar ik blijf liever op de wachtlijst bij dixons staan. Omdat ik die mensen die daar werken goed kent. En ik heb daar nog nooit problemen gehad. Bij intertoys,freerecordshop,en mediamarkt heb ik zat problemen gehad. Dus daar ga ik liever niet heen. In onze woonplaats heb je dixons freerecordshop en intertoys. Waarvan freerecordshop en intertoys voor mij niks is. En dixons perfect is. Maar bij dixons moet ik wel tot december wachten mischien. En ik kan hem de eerst komende maanden niet verwachten omdat er nog 40 andere mensen op de lijst staan. Ik moet zekerheid hebben. Dus welke zaken op mediamarkt intertoys en freerecordshop na zijn nog meer goede zaken om een Wii te bestellen? Daar bedoel ik mee waar die snel geleverd word. Dus dat ik hem in de zomervakantie hebt?
the max Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Ja maar ik blijf liever op de wachtlijst bij dixons staan. Omdat ik die mensen die daar werken goed kent. En ik heb daar nog nooit problemen gehad. Bij intertoys,freerecordshop,en mediamarkt heb ik zat problemen gehad. Dus daar ga ik liever niet heen. In onze woonplaats heb je dixons freerecordshop en intertoys. Waarvan freerecordshop en intertoys voor mij niks is. En dixons perfect is. Maar bij dixons moet ik wel tot december wachten mischien. En ik kan hem de eerst komende maanden niet verwachten omdat er nog 40 andere mensen op de lijst staan. Ik moet zekerheid hebben. Dus welke zaken op mediamarkt intertoys en freerecordshop na zijn nog meer goede zaken om een Wii te bestellen? Daar bedoel ik mee waar die snel geleverd word. Dus dat ik hem in de zomervakantie hebt? ok, bij e-plaza zijn er bijna nooit wachtlijsten
DenkaanHenk Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Heeft iemand het telefoon nummer van eplaza in leiden in de haarlemmerstraat? Want ik kan het nergens vinden. Ik heb overal al gezocht.
Piet-Herr Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Weet iemand waar je de Wii eerder kunt krijgen dan december? Kom niet aan met mediamarkt want die nemen de telefoon nooit op. Je kunt ook een keer langsgaan bij Mediamarkt Den Haag, zo ver ligt dat niet van Wassenaar af. Ja maar ik blijf liever op de wachtlijst bij dixons staan. Omdat ik die mensen die daar werken goed kent. En ik heb daar nog nooit problemen gehad. Bij intertoys,freerecordshop,en mediamarkt heb ik zat problemen gehad. Dus daar ga ik liever niet heen. In onze woonplaats heb je dixons freerecordshop en intertoys. Waarvan freerecordshop en intertoys voor mij niks is. En dixons perfect is. Maar bij dixons moet ik wel tot december wachten mischien. En ik kan hem de eerst komende maanden niet verwachten omdat er nog 40 andere mensen op de lijst staan. Ik moet zekerheid hebben. Dus welke zaken op mediamarkt intertoys en freerecordshop na zijn nog meer goede zaken om een Wii te bestellen? Daar bedoel ik mee waar die snel geleverd word. Dus dat ik hem in de zomervakantie hebt? ok, bij e-plaza zijn er bijna nooit wachtlijsten Toen ik bij E-Plaza een Wii had gereserveerd was er ook een lange wachtlijst, dus dat geldt kennelijk niet voor ieder filiaal. Heeft iemand het telefoon nummer van eplaza in leiden in de haarlemmerstraat? Want ik kan het nergens vinden. Ik heb overal al gezocht. 071 5126610
Recommended Posts