Jump to content

Hij kwam


Lantyz

Recommended Posts

Hij was al even in het blauw te bewonderen, maar bij deze dan toch nog de officiële mededeling dat Wazuup vanaf vandaag modereert in de modding fora. Veel succes, Wazuup!

Hij springt daarmee in de plaats van JGuntherS, die de crew helaas heeft verlaten. Wel heeft hij ons beloofd nog regelmatig langs te komen, dus daar rekenen we dan maar op. Heel veel bedankt voor je inzet als moderator, JGuntherS!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    3

  • Big-Bear

    2

  • The GamerII

    2

  • Pennywise The Clown

    1

Daar is hij dan, het topic waar we de hele avond al op wachtte. Waazup, gefeliciteerd jongen!, ik heb het al meerdere keren gezecht, je hebt het dik verdient. vaak online, een goede (co)leader, van Duckdome en MS. Ik kan niemand bedenken die ik het meer zou gunnen dan Waazup.

Even wennen aan het blauw, maar je weet dat ik altijd van je ja, dat doen we dus maar niet hé[/font]

Veel succes als Moderator Frank!

Mvg,

Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Wazuup! :dans: Je hebt het verdient, want je bent een goede lid! Je doet het vast goed als mod! ;)

Jammer dat je stopt JGuntherS! Veel plezier en succes nog als megalid! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je ermee stopt JGuntherS, je deed het goed. Maar Wazuup zal het ook minstens zo goed doen, gefeliciteerd met je nieuwe kleurtje. Ik ken je niet echt zo goed, en ik heb je niet echt veel zien posten, maar aan de reacties van de andere kan ik wel uitmaken dat je het zeker hebt verdient. :bier:

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb ik beide heren al "achter de schermen" gesproken maar en-plein-public wilde ik Wazuup alle succes en plezier wensen in zijn nieuwe baan als moderator. Ik ben ervan overtuigd dat je een prima aanvulling op de crew bent Frank :bier:

En Jesse natuurlijk mijn dank voor je inzet de afgelopen periode en hopelijk blijf je nog lang als Megalid door de fora heenwandelen. Je was een gezellige collega :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ha die Frank, nou sta ik toch wel even versteld. Ik was even een rendertje aan het maken in 3DS Max, toen ik een mailtje kreeg in mijn inbox. Ik checkte het bericht en die ouwe zei vol trots: 'Dieter, moet je even me kleurtje checken :bier: '. Ik was totaal verrast. Nu hoor je eindelijk bij de crew, je verdient het dik! Proficiat en ga zo door :bier: .

Jesse, dit zat er volgens mij al een tijdje aan te komen. Ik zag je steeds minder en minder op het forum en online, op MSN. Ik vind het best jammer, want we konden het best met elkaar vinden. Veel succes in je verdere (forum) leven! We drinken samen nog wel ooit eens een biertje :bier: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Na de aankndiging van het vertrek van JGuntherS was het eigenlijk onvermijdelijk, Wazuup was de perfecte opvolger. Daarom ook mijn felicitaties en succeswensingen richting Wazuup, welkom bij de crew. ^^ Dan JGuntherS, jammer dat je vertrekt. Maar het is een weloverwogen besluit en ik respecteer het natuurlijk, je hebt het in mijn ogen altijd goed gedaan in de crew. Ik hoop dat je er nog vaak bent als Mega Lid, veel plezier en succes verder! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel wijs besluit, Wazuup is altijd in voor wat gein en grappen en toch is hij serieus tegelijk. Ik spreek je de laatste tijd wat minder, maar uit de tijden dat ik je nog dagelijks sprak kan ik me herinneren dat je een fijne gozer bent, met zorg voor diverse zaken. Ik ben dan ook blij dat je toegetreden bent tot de crew! Maak er een top tijd van Frank, en mocht je hulp nodig hebben. Schroom je niet om vragen te stellen aan mij, of één van je andere collega's. En zorg dat het modding fora, nog beter wordt dan dat het al was! Succes! :tu:

JGuntherS, je bent een prima kerel... Waar ik het al geruime tijd goed mee kan vinden! Super aardig en goed in zijn taak, maar in jouw geval gingen sommige dingen voor. En dan vindt ik het een heel wijs besluit dat je nu gestopt bent, want eht echte leven gaat altijd voor! Succes met de dingen die je nu gaat doen, en bedankt voor de inzet binnen de crew. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens je nog veel plezier als Megalid JGuntherS, je was een uitstekende moderator. Ik wil je dan ook nogmaals hartelijk bedanken voor je geweldige inzet hier op het forum en je werk die je als moderator de afgelopen tijd hebt verricht.

Wazuup, alle vertrouwen heb ik in je. Je zal zeker een goede toevoeging aan de crew zijn en als je vragen hebt kun je altijd bij ons terecht. Heel veel succes de komende tijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Wazuup, welkom tot de blauwtjes. Ik heb er het volste vertrouwen in dat je het goed gaat doen in de moddingsectie anders konden wij niet zo eenduidig op jou zijn uitgekomen. Veel sterkte met je fora en natuurlijk ook veel plezier :).

Jammer dat je uit de crew stapt JGuntherS, maar je keuze is denk ik goed geweest en die respecteer ik ook. Je was een goede mod, met de meeste fora nog wel dus je hebt het goed gedaan. Hopelijk blijven we je nog zien :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

JGuntherS

JGuntherS, ik heb in het Mod Forum al afscheid van je genomen, maar een extra woordje kan natuurlijk nooit kwaad. Je was in het Modding Fora volkomen op je plaats, doordat je er simpelweg gewoon veel verstand van hebt. Helaas was je de laatste tijd wat minder aanwezig, en heb je uiteindelijk dus je functie moeten beëindigen en een stapje terug moeten nemen. Een wijs besluit, want bij tijdsgebrek kun je helaas niet anders. Ik wil je sowieso nog veel succes met je overige zaken naast het Forum wensen, en je natuurlijk bedanken voor je bijdrage. We zien je wel weer verschijnen, dit maal als Megalid zijnde. :Y

Wazuup

Tsja... helemaal terecht Moderator geworden, anders kan ik het niet verwoorden. Je bent al tijden een actief lid in het Modding Fora, en je hulp en bijdrage was gewoon perfect! Ik heb je al over PB gefeliciteerd, maar wil je ook hier nog even van harte welkom heten in de crew! Welkom, en succes! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...