Jump to content

Hij kwam


Lantyz

Recommended Posts

Jammer dat je ophoudt met je moderator-baantje, JGuntherS, je was een goeie. Bedankt voor je inzet! :)

En van harte gefeliciteerd Wazuup, ik zou me ook geen betere kandidaat dan jij voor jouw nieuwe fora kunnen bedenken. Ik weet zeker dat jij je werk perfect uit zult gaan voeren, desalniettemin wens ik je veel succes toe! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    3

  • Big-Bear

    2

  • The GamerII

    2

  • Pennywise The Clown

    1

Bedankt allemaal voor al deze positieve reacties! JGuntherS, we hadden regelmatig contact en je was een SCM wonder dus dit is een groot verlies voor de modding fora dat je weggaat. Ik hoop dat je nog regelmatig langs komt waaien. Voor de rest ben ik erg blij dat ik nu kan modereren in mijn favoriete gedeelte van dit forum :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft best lang geduurt, maar nu ben je toch eindelijk moderator geworden. Gefeliciteerd Frank!

Veel succes met het overeind houden van het moddinggedeelte.

JGuntherS, je hebt het goed gedaan als moderator en ik vind het jammer dat je ermee stopt.

Ik hoop dat je nog vaak langs zal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zal je mij normaal terug in de toekomst meer online zien. Alles is zo goed als opgelost... :)

Alvast wil ik JGS bedanken voor zijn bijdrage aan ons subforum. En ik wens hem veel succes in zijn later leven.

Ook wil ik alvast Wazuup een verwarmde verwelkoming geven, ik was zelf al heel lang voorstander om hem moderator te maken in mijn fora's. En ik ben bij deze ook zeer blij met mijn nieuwe collega. Mochten er vragen zijn, zal ik die alvast wel horen over msn, of PB.

Succes beide heren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Wazuup, moge jij het beter doen dan ik :)! Veel succes!

Oja; dit is nog zeker niet mijn definitieve vertrek, ik zal hier nog zeker blijven!

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Wazuup, moge jij het beter doen dan ik :)! Veel succes!

Oja; dit is nog zeker niet mijn definitieve vertrek, ik zal hier nog zeker blijven!

Gelukkig :dans: :dans:

Gefelicteerd Wazuup, en veel succes! Jammer voor je JGuntherS...

Mee Eens

Link to comment
Delen op andere websites

ja gefeliciteerd Wazuup!! jammer dat je stopt met je moderator taak JgunterS, maar gelukkig blijf je wel bij gtaforum om veel SCMérs te helpen!!

mark

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...