Jump to content

Hij kwam


Lantyz

Recommended Posts

Misschien een beetje laat geageerd, maar even een suggestie, is het ook geen idee om die andere eens te gaan vervangen?
Laat dat soort dingen maar over aan de crew, die wat meer van de omstandigheden afweet dan andere personen waaronder jij. Bovendien zou het fijn zijn als je persoonlijke gevoelens hier niet bij betrekt, want op basis daarvan moeten er geen beslissingen worden genomen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    3

  • Big-Bear

    2

  • The GamerII

    2

  • Pennywise The Clown

    1

Persoonlijke gevoelens, ik weet niet waar jij die ziet staan hoor, maar ók. Maar toch hij was vanaf t begin niet erg actief, lijkt me sterk dat het veranderd is ;)

EDIT: BTW, dit is niet vanwege dat ik hem niet mag ofzo, maar meer omdat het sie en keer tijd word om andere een kans te geven.

Bewerkt: door Big-Bear
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijke gevoelens, ik weet niet waar jij die ziet staan hoor, maar ók. Maar toch hij was vanaf t begin niet erg actief, lijkt me sterk dat het veranderd is ;)

EDIT: BTW, dit is niet vanwege dat ik hem niet mag ofzo, maar meer omdat het sie en keer tijd word om andere een kans te geven.

Persoonlijke gevoelens heb je inderdaad niet letterlijk genoemd, maar mijn geheugen is nog zodanig in orde dat ik me bepaalde dingen met betrekking tot dit onderwerp kan herinneren. Gezien je post nu lijkt het me sterk dat dáár verandering in is gekomen...

Verdere discussie over dit onderwerp graag per PM, want dit is niet de bedoeling van dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gefeliciteerd,

Misschien een beetje laat geageerd, maar even een suggestie, is het ook geen idee om die andere eens te gaan vervangen?

Welke andere?

Je kunt dit waarschijnlijk zelf wel bedenken, maar dit zijn crewzaken. Daar hoeven we hier geen discussie over te voeren. Het is overigens een bump van een maand, wat ook totaal niet nodig is. Laten we dit topic verder maar rusten, want ik wil dit topic niet op slot gooien, omdat dat niet leuk is voor Wazuup en JGuntherS.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...