Youp Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Nou, Gefeliciteerd Wazuup! Ik denk dat je een goede moderator wordt in het Modding-fora.. Ik heb je nog nooit gesproken maar je lijkt me een hele goeie moderator/kerel Succes, Jammer JGuntherS, Je was een goede moderator volgens mij, maar jammer dat je stopt. Veel succes verder in het leven met een groen kleurtje.
Puma Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Woei Wazuup Modding Moderator Ergens wist ik dat dit er een keer aan moest komen, ik zie de laatste tijd weinig mod-activiteit in de modding fora (trek 't je niet teveel aan, Matiscus, jij bent ook goed hoor ), maar ik weet zeker dat Wazuup hier goed een oogje in 't zeil kan houden! Met zijn ervaring en wetenschap over modden kan hij de mensen helpen en dat bij elkaar is gewoon TOPPIE!! Succes, Grtz Puma.
Gino99 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Nou.Gefeliciteerd Wazuup!.En veel succes in het verdere leven JGuntherS
.Timothy Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) JGuntherS, ik hoorde gisteravond al van Typhoon enkele woorden over je dat je minder online was, en dat zag ik ook wel. Wijs besluit om dan je Mod-Functie achter te laten en het echte leven voor te laten gaan. Frank, Wazuup, ik ken je wel goed en je bent altijd aardig. Je bent in voor een grapje, en je doet je werk als Co-Leader erg goed in The DuckDome, tijd voor een promotie dus! Veel succes in je blauwe kleurtje, het ga/staat je goed! Bewerkt: 15 mei 2007 door VWO-er
NandroDavids Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Hartelijk welkom in de crew Wazuup. Je lijkt me de perfecte Moderator voor de Modding Fora en ik heb er alle vertrouwen in dat je het goed zult doen in je nieuwe functie. Ondanks dat wens ik je veel succes toe voor je periode als crewlid. Mocht je het niet hebben kunnen lezen in het Moderator Forum, JGuntherS, dan wil ik je hier nogmaals bedanken voor de tijd dat je in de crew hebt gezeten. Je was een goede Moderator, maar helaas niet iemand met veel tijd voor het Forum. Dat geeft niet, want er zijn natuurlijk belangrijkere dingen. Veel succes met al het andere wat je gaat doen en hopelijk zie ik je nog regelmatig posten op het Forum.
RonaldVC Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Hey Wazuup, Whats up!??! Welkom bij de crew kerel, je gaat het vast en zeker goed doen als moderator, daar ben ik van overtuigd.. Ik wens je veel succes in je nieuwe functie. JGuntherS, terug naar megalid.. Erg jammer, je was een goede moderator, maarja andere dingen gaan nou eenmaal voor, ik kan er over meepraten. Je hebt voor jezelf de goede keuze gemaakt, en ik wens je veel succes met alles wat nog op je pad komt. Ik hoop dat je nog regelmatig langskomt...
Dastard Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Veel succses Wazuup in het Modding Fora! JGuntherS,Ik Wens Je Veel Succses In Het Verdere Leven Op GTAFORUM & Real Life!
Donald F. Duck Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Veel succes Wazuup met je moderatorschap in het Modding Fora! Jammer JGuntherS, maar je hebt het goed gedaan!
Koen729 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Veel succes Waazup, je verdient dit echt Jammer dat je stopt JGunthers, je was idd een beetje inactief... Btw, Hij Kwam? Is dit een tip?
Mister.X Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 gefliciflapstaart! Wazuuuup jammer JGuntherS... nog veel plezier allebei in GTAF!
Hanneswasco Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ja, ik dacht het al. Weeral een nieuwe Moderator aangeduid zonder mee te delen? Maar uiteindelijk wordt het dan toch nog meegedeeld. Proficiat Wazuup, maar natuurlijk ook spijtig voor JGuntherS, maar ik zag hem nooit want ik kom nooit in het modding fora.
M4X Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Gefeliciteerd Frank, het zat er al een tijdje aan te komen omdat Jgunthers niet meer heel actief was. Veel succes als moderator, ik weet zeker dat je het goed zult doen. Jammer Jgunthers, ik zag je de laatste tijd ook weinig online, dus zo'n verrassing was het niet. Hopelijk kom je nog vaak langs.
Blink Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 JGuntherS, jammer dat je je oude job opgeeft. Hopelijk gaan we je nog wel heel vaak zien op het forum! Natuurlijk wenst ook Blink Wazuup alle geluk van de wereld toe met zijn nieuwe moderator functie op het Gtaforum. Blink
Thundercover Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Gefeliciteerd Wazuup! Je hebt me in ieder geval één keer geholpen in het Modding Fora en ook aan je andere posts te zien ben je een geschikte opvolger voor JGuntherS, die eigenlijk nauwelijks zie. Succes verder allebei met jullie nieuwe taak
Recommended Posts