Jump to content

Had je graag botsauto's in VCS gehad?


Scarface92

Recommended Posts

De chunder wheel is wel geinig voor een ritje.

Daarna is het ook best saai geworden.

Op de fun fair is er niet veel te beleven. Rockstar had makelijk botsauto's kunnen maken.

Nu staat er maar een leege baan zonder wagentjes :duh:

Het leek me wel leuk als minigame net zoals golfen. Lekker tegen elkaar botsen! :bier:

Ik vind het erg jammer dat het er niet is, Jullie? :cry:

PS: ik ga zo naar de botsauto's bij de kermis :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat lijkt me wel lachen! Op de funfair kan je alleen in de reuzenrad en races doen. En zo leuk is dat reuzenrad nou ook weer niet. Dus het was leuker geweest als je er meer kon!

Het zou ook leuk geweest zijn als je daar kon gokken! Op de funfair zie je ook fruitmachines staan. Alleen kan je er niks mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel gaat toch niet om botsauto's. Dat gaat toch na een tijd vervelen. Of ze moeten die NPC's heel goed instellen. Maar het spel gaat toch om de missie's. Stad overnemen. Botsauto's vindt ik helemaal niet in het GTA Concept passen. Een paar minigames hier en daar, tot daar aan toe. Maar niet te veel. Bijvoorbeeld in San Andreas, zie je in elke 24/7 een gamekast staan. Dat is nu wel weer leuk bedacht. Naja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wel meer dingen in VCS willen hebben, maar niet alles kan. Met botsauto's erbij had Rockstar net zo goed een complete kermis kunnen toevoegen, en daar draait het spel niet om. Het Chunder Wheel zorgt al voor genoeg lol in mijn ogen, en meer attracties zijn dan ook niet nodig in mijn ogen. Je kan het niet echt met golfen vergelijken, want dat heeft een doel. In de botsauto's kan je ook weinig bereiken, hetzelfde als bij het Chunder Wheel. Een minigame zou dan al helemaal overbodig geweest zijn. Ik denk dat het al met al een goede keuze is geweest om de kermis niet zo uit te breiden, en het bij het Chunder Wheel te laten. Het zou natuurlijk wel leuk zijn geweest, maar uiteindelijk is het niet echt zo nuttig.

Link to comment
Delen op andere websites

vind ik ook en ik denk zelfs als je een hele kermis wou de PSP versie het niet aan zou kunnen :clown:

Ik zeg toch dat ik geen hele kermis wil.

De botsauto's is wel genoeg hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had liever botsauto's gewild. Dan zou het wel leuker zijn. En inderdaad (zoals The GTA Man) al zei, als minigame. Ik vind het daarom ook jammer dat ie er niet was. Er hadden ook nog wel wat vettere attracties mogen staan.

Mvg, Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel geinig, Maar: het voegt zoals 20 keer eerder gezegt niets toe aan het spel. en nog iets. VCS pastte nog maar net op de PSP. Door de grootte zit het spel nu vol met bugs. Als er nog eens botsauto`s toegevoegd werden dan zou dat een nog groter nadeel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Het zou inderdaad wel leuk zijn.

Maar misshien kon het niet meer je moet ook rekening houden dat het eerst op de psp was en daar kan je ook niet alles in steken.

ze kunnen ook niet alles hebben he. ^_^

Bewerkt: door Sunray
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...