Jump to content

Had je graag botsauto's in VCS gehad?


Scarface92

Recommended Posts

voor minigames als golfen en bmx hoef je geen ingewikkelde ai aan te maken en dat is wel zo bij botsautos want dan moeten mensen zogenaamt weten hoe je moet botsen en niet alleen dat ze leem tegen je aan gaan duwen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha :D:D

Idd,dat heb je mooi verzonnen met je vrienden ^_^

Een nadeel is dat je het niet op de playstation 2 kan doen :(

Link to comment
Delen op andere websites

man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha :D:D

Idd,dat heb je mooi verzonnen met je vrienden ^_^

Een nadeel is dat je het niet op de playstation 2 kan doen :(

hmm das waar srry maar voor op de ps2 weet ik et nie srry :N:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...