Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Het zou mij wel leuk lijken. Alleen zou dit ook na een tijdje wel gaan vervelen. Maar er is wel veel te weinig te doen bij de kermis. Ze zouden ook wel gokkasten kunnen maken ofzo. Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 voor minigames als golfen en bmx hoef je geen ingewikkelde ai aan te maken en dat is wel zo bij botsautos want dan moeten mensen zogenaamt weten hoe je moet botsen en niet alleen dat ze leem tegen je aan gaan duwen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Tuurlijk lijkt me dat wel leuk maar ik denk dat als je het 1 keer hebt gedaan dat het niet leuk meer is want je bots ziet de kar misschien iets naar achteren gaan en dat is het dan wel. Reageren
gtastunter Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha Idd,dat heb je mooi verzonnen met je vrienden Een nadeel is dat je het niet op de playstation 2 kan doen Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 neem man het spel loopt nu al heel sloom als ik in de buurt van de kermis ben daarnaast voegt het niet egt iets toe Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ja dat maakte de kermis veel leuker . Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Een botsautominigame. Ram 50 andere in 2 minuten. Dat is wel geinig zeg. Het is zo'n beetje als de RC races in LCS Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik denk dat het de eerste keer leuk is maar daarna niks meer aan is. Reageren
gtastunter Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 man ik zou dat wel apprecierenvan sony dan konden ze daar lvs insteke ofzow lol gta:destruction derby stories hahaha maar ik heb er iets op gevonden benodighdheden: 1een vriend met psp en gta 2 hovercrafts geweet wel die dinge op water lucht en land uw vriend rijd in ene gij ook ga naar fun fair en je weet bij multyplayer bots je harder heb ik al gemerkt dus kun je lekker botsen doe het zo wie er eerst uitligt ben je verloren als sony het er niet insteekt dan verzinne wij het wel haha Idd,dat heb je mooi verzonnen met je vrienden Een nadeel is dat je het niet op de playstation 2 kan doen hmm das waar srry maar voor op de ps2 weet ik et nie srry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.