Jump to content
Joriz

WikiGTA gaat internationaal!


post-536-1179171310.pngDe medewerkers van WikiGTA zijn trots om te melden dat na maanden hard werken, de Engelse versie van WikiGTA online is gezet. Op dit moment zijn er al meer dan 1200 pagina's online. Natuurlijk is net zo als de Nederlandse WikiGTA de Engelse website constant in aanbouw en verbouw. Hierdoor komt er steeds meer inhoud in de Engelse WikiGTA.

Op dit moment is er nog alleen door Nederlandse WikiGTA medewerkers aan gewerkt maar in de toekomst zullen er ook op uitnodiging andere medewerkers komen.

De Engelse WikiGTA is bereikbaar onder de URL en.wikigta.org

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb het net allemaal even beter bekeken, en het ziet er fantastisch uit. Mijn complimenten aan al de medewerkers. Dit is een hele toevoeging aan GTAGames, en dit zal waarschijnlijk binnenkort ook veel Engelstalige mensen naar dit forum toe lokken. Wat wordt daar dan met gedaan?

Maar zoals ik al zei, het ziet er allemaal fantastisch uit, julie hebben heel goed werk geleverd. En als binnenkort die andere medewerkers komen, zal het nog beter worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Prachtig, echt waar !

Mijn complimenten en alles is zo juist vertaalt ! Knap werk, WikiGTA mederwerkers ! Bij de meeste missies is het nog rood, daar moet dus nog gewerkt worden ! Jullie zouden misschien medewerkers van Engelstalige landen kunnen vragen of ze eraan kunnen werken, want voor de nederlandse mensen is dat nog een beetje moeilijk. Mijn complimenten voor de wikigta-medewerkers !

BTW, Was dit "Het" , "Het komt" ?

MVG,

Woetsha.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja idd ik ben ook wel benieuwd of dit nou "het" was ^^ En als dit "het" was dan was het het zeker waard :dans: :dans: :klap: Echt goed gedaan!!

Jep, dit was inderdaad "Het".

Nice Work Crew, ik ben onder de indruk. Ik zal me dan ook niet verbazen dat hier binnekort een stroom aan engelse mensen zullen inloggen, en hier een internationaal forum van maken. Maar daar denken we nog maar even niet aan, laten we het bij de benelux houden, want Gtaforum is inmiddels groots in belgië, en op die manier ben ik er wel tevreden mee. Al met al weer een mooie nieuwe pagina gemaakt voor Wiki, en nu naar een volgende taal? In duidsland spelen ze ook véél gta... ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Engelse site wikigta ziet er inderdaad erg goed uit. Ik zie dat jullie begonnen zijn met San Andreas uit te werken, dat is zeker de populairste GTA? Trouwens, de Engelse bevat nu 1294 'volwaardige' pagina's en de Nederlandse 3237 dus als julllie de Engelse even geweldig gaan maken als de Nederlandse dan hebben jullie nog veel werk te doen! ^_^

Maar nog even een vraagje: Kunnen jullie gewoon alle Nederlandse pagina's gewoon met een programmaatje vertalen, of moeten jullie alles persoonlijk doen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

^^^Ik denk da tje dat met een converter gaat doen, er erg veel tipfouten zijn! Dat deed ik ook eens voor een taak voor school! Had een 3/10!

@ De wikiGTA medewerkers: Op de hoofdpagina waar je dus kan kiezen tussen Engels en Nederlands, daar kan je enkel nog maar zoeken in NEderlands, als je in dat uitklap menu op het pijltje klikt! Stat er enkel nog Nederlands.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Congrats,staff!!Chapo voor jullie zelf.Dit is gewoon...Fantastich...Blijf zo doordoen en weldra kunnen jullie een engelse Gtagames maken!

Bewerkt: door Dastard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...