Jump to content
Joriz

WikiGTA gaat internationaal!


post-536-1179171310.pngDe medewerkers van WikiGTA zijn trots om te melden dat na maanden hard werken, de Engelse versie van WikiGTA online is gezet. Op dit moment zijn er al meer dan 1200 pagina's online. Natuurlijk is net zo als de Nederlandse WikiGTA de Engelse website constant in aanbouw en verbouw. Hierdoor komt er steeds meer inhoud in de Engelse WikiGTA.

Op dit moment is er nog alleen door Nederlandse WikiGTA medewerkers aan gewerkt maar in de toekomst zullen er ook op uitnodiging andere medewerkers komen.

De Engelse WikiGTA is bereikbaar onder de URL en.wikigta.org

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja het leuk inderdaad. Let maar op over een half jaar word dit Forum volgespammd met Amerikanen Canadezen Enz Enz. Ik denk dat GTAforum.nl overgaat op een engelstalig forum. Denk wel dat dan de lol voor ons Nederlanders er wel af is. Om wat kritiek te geven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk niet dat we ooit zullen overgaan naar het Engels. Ik denk dat er hoogstens een Engels forumgedeelte gaat komen, als er echt heel veel Engelstaligen met vragen komen op dit forum. Het is en blijft nog altijd GTAGames.nl. Er mag dan wel een Engelstalige WikiGTA zijn. Maar het feit dat de hoofdtaal hier Nederlands is zal nog altijd blijven.

Dat hoop ik tenminste, ik weet niet hoe de admins hier over denken. ^^

Bewerkt: door Eros

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat hoop ik tenminste, ik weet niet hoe de admins hier over denken. ^^

Om eventuele twijfels maar even weg te nemen: De Engelstalige WikiGTA zegt niets over plannen met het forum. Wellicht dat er iets van support moet komen voor de bezoekers van de en.wiki, maar daar blijft het dan ook bij. Zelfs als we een Engelstalig forum zouden willen beginnen (waar momenteel absoluut geen plannen voor zijn), dan zouden we gek zijn om dat ten koste te laten gaan van een goedlopend Nederlands forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg mooi werk. Weer goed gedaan dat wikigta nu ook internationaal geworden is. Dit verdient ie zeker en vast en weet zeker dat dit net als de nederlandse wikigta een groot succes zal worden.

Keep up the good work!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan het zijn dat er nog een versie komt? IN het Frans ofzo?

Lijkt me niet. Nederlands is eigenlijk alleen voor de Nederlanders en Belgen onder ons. De Engelse WikiGTA is gewoon voor iedereen (Fransen kunnen ook wel een beetje Engels meestal). Dus een extra Franse versie lijkt me niet nodig voor alleen Frankrijk. Daarnaast denk ik dat misschien 2 - 4 mensen een beetje goed Frans kunnen van het Wiki team.

Het lijkt me niet nodig, en het is te moeilijk denk ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is mooi geworden.

Ik bekeek wikigta al voor ik lid was.

Toen stond er steeds "English (under construction)"

En dat is ondertussen al een half jaartje geleden.

Dus er is veel werk in gestoken.

Een dikke proficiat aan de hele crew en natuurlijk aan Joriz,Lantyz en PattrickW.

en ik zou zeggen:

leve wikigta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt prachtig gemaakt jongens.Daar hebben jullie zeker veel werk ingestopt om dat allemaal te doen.:tu:

En meisje :sigaar:.

>>> Door Dutchy3010: Bedankt... _O_ Ik wordt zo vaak overgeslagen... :cry:<<<

Maargoed, goed werk moet ik zeggen. Een dikke proficiat aan alle en.wikigta medewerkers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...