rubensanti Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 hier nog wat links: alien plaatjes homepage alienshift wat video's Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Gast blijf nouw ff rustig Je loopt weer over ons te praten met : Wat loop je nouw uit te kramen enzo. Ok het is geen schelden maar je komt hier voor je lol toch. niet om elkaar af te zeiken. En stop nouw eens met dat filmpje en dat alles vrijwillig is. Ik bedoel heb je enige idee hoe duur die aperateur moet zijn, om zulk onderzoek te kunnen doen? en al krijgen die onderzoekers niets betaald die aperaten kosten een gods-vermogen. nouw ik ga ff weg maar houw het nou ff rustig. Als het zo door gaat hebben die aliens niet een meer een reden om langs te komen joh... Haha nee ik ben rustig alleen je zegt '' voor de lol '' het is gewoon serieus hier. Ik bedoel waarom zou men die MEER dan 400 getuigen heeft en ze zijn ook nog van regering gaan liegen? En in dat FILMPJE zeggen ze duidelijk dat het gratis is ze vragen media om hulp zodat ze in hun eigenland er ook dingen over kunnen vragen. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 1 ding : ik ga dat filmpje niet zien ik heb zo veel tijd niet, en het onderwerp interesseert met niet van die kant. Maar wat ik nog niet begrijp is dat als het gratis is, ik evenveel onderzoek zou kunnen doen als zij. Dus wat maakt hun dan anders. Al zijn ze nog zo slim die mensen, het enige wat ze dan kunnen doen is Brainstorme met ze alle en Theorieen verzinnen. Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Die stealth vliegtuigen dat is wel allang bekend maar jullie willen dus zeggen dat die mensen van de regering ook nog met een hele hooge niveau en meer dan 400 lui lopen te lullen? kom op zeg daarvan moet ik echt kotsen wie dat zegt dan ben je wel heel eigenwijs.Serieus wat die mensen zeggen he op dat filmpje kijk maar eens ik krijg het idee dat sommige gewoon geen zin in hebben en zomaar iets doms posten omdat ze nogal posts te kort komen. Naja dat is wat ik denk. En plantepak jij hebt die video niet eens gezien. Als je naar die video kijkt beweren ze ook dat de regeringen dit soort dingen ook doet zo'n setup zodat jullie dat niet gaan geloven (volgens mij zoiets weet niet precies ) mensen die in de overheid daar werken zijn gewoon samen gekomen en vinden dat het tijd wordt om dat aan men te vertellen en kijk zelf eens naar die mensen denk dan bij jezelf liegen ze? Ik denk het niet zoveel bewijs en tape's maar dat er mensen van zulk soort hoog nivaeu daar aan mee doen geloof ik het meteen. En deze site hebben ze zeker voor janlul lopen maken http://www.disclosureproject.org/ Maar zoals ik al zei ik krijg het idee dat niemand behalve .Djanick mischien andere dat filmpje gaan kijken de meeste mensen lullen gewoon ondertussen wat door ik zou graag zelf ook willen als je echt serieus bent dat je ook gewoon serieus post. Tsja en daar gaat het dus bij de meeste dingen in de historie fout =] Kijk naar George Bush, hij was de president dus als hij zegt dat er wapens zijn in Irak en het senaat volgt hem (dan heb je al iets van 100 gediplomeerde, hoog opgeleide, rijke mensen die dat zeggen) dan gelooft het volk dat zonder meer. Maar dan zien ze in dat er andere redenen zouden kunnen zijn voor de oorlog, denk aan olie, en beginnen ze zich te bedenken. Dan zie je dat hoog opgeleide, rijke mensen, via heel veel wegen nog rijker kunnen worden en daar ook niet voor terugdeinsen.Mijn punt is dat het er niks mee te maken heeft hoe hoog je bent opgeleid, hoe rijk je bent of hoe hoog je status is, iedereen kan liegen en oplichten. Dat filmpje van die ufo die neerstort, dat ziet er meer uit als een vuurpijl die afgeschoten word, en over Area 51, ik denk dat dat gewoon een legerbasis is waar ze tests doen met nieuwe technologie qua wapens en rakettechnologie, vind je het gek dat ze niet willen dat de buitenwereld hun nieuwste wapens zien.. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb geen grote ronde vuurpijl gezien. De leger daar heeft zichzelf ook allang verlult anders hadden ze wel gezegt dat het een zogenaamde '' vuurpijl '' was maar ze verzonnen telkens andere dingen en toen kwam een van hun proffesoren met bewijzen en toen verhuisden ze, mischien is het nu een SOORT van legerbasis maar ik weet zeker dat ze ergens anders nog bezig zijn. Wat jij zegt over Bush dat is waar Amerika zit daar voor de olie. Maar deze gediplomeerde gaan juist met z'n allen dat voor de pers vertellen over UFO's en ze willen nu dat Bush dat ook toegeeft, maarja je hoeft het niet te geloven. Alleen snap ik niet waarom ze dat gratis aan zo veel pers vertellen met tapes die zijn opgenomen en foto's en van alles, ik bedoel als je het gratis doet wat wil je ermee verdienen nogmaals dit is nog praat wat je ziet op internet van die neppe dingen die men maakt maar ik weet wel zeker als je deze video eens bekijkt dat je dan heel anders over denkt, maargoed ik dwing niemand om dat te zien maar het zou stuk handiger zijn. Reageren
LBG Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Als die mensen zeggen dat ze er niks aan verdienen hoeft dat nog niet waar te zijn, als ik mensen in UFO's zou willen laten geloven zou ik ook zeggen dat ik er niet voor betaald kreeg ookal zou ik dat wel krijgen. En dat de Amerikaanse regering steeds met een ander verhaal komt betekent nog niet dat het iets met Aliens te maken heeft, ik denk dat het gewoon een raket was ofzo. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Als die mensen zeggen dat ze er niks aan verdienen hoeft dat nog niet waar te zijn, als ik mensen in UFO's zou willen laten geloven zou ik ook zeggen dat ik er niet voor betaald kreeg ookal zou ik dat wel krijgen.En dat de Amerikaanse regering steeds met een ander verhaal komt betekent nog niet dat het iets met Aliens te maken heeft, ik denk dat het gewoon een raket was ofzo. Een Raket explodeert niet zo en stuitert ook niet geld zelfde voor een vuurpijl. En waarom is UFO niet iets van men? omdat men nooit zoiets snels kan maken UFO gaat sneller dan licht (getest). Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik heb geen grote ronde vuurpijl gezien.De leger daar heeft zichzelf ook allang verlult anders hadden ze wel gezegt dat het een zogenaamde '' vuurpijl '' was maar ze verzonnen telkens andere dingen en toen kwam een van hun proffesoren met bewijzen en toen verhuisden ze, mischien is het nu een SOORT van legerbasis maar ik weet zeker dat ze ergens anders nog bezig zijn. Wat jij zegt over Bush dat is waar Amerika zit daar voor de olie. Maar deze gediplomeerde gaan juist met z'n allen dat voor de pers vertellen over UFO's en ze willen nu dat Bush dat ook toegeeft, maarja je hoeft het niet te geloven. Alleen snap ik niet waarom ze dat gratis aan zo veel pers vertellen met tapes die zijn opgenomen en foto's en van alles, ik bedoel als je het gratis doet wat wil je ermee verdienen nogmaals dit is nog praat wat je ziet op internet van die neppe dingen die men maakt maar ik weet wel zeker als je deze video eens bekijkt dat je dan heel anders over denkt, maargoed ik dwing niemand om dat te zien maar het zou stuk handiger zijn. Ok ten 1e snap ik je post niet helemaal, maar er valt wel degelijk geld te verdienen met UFO's, denk aan "neerstortplaatsen" die hordes toeristen trekken, overal valt wel wat mee te verdienen, ik zeg niet dat de overheid niet echt denkt dat het zo is. Misschien hebben ze er zolang naar gekeken dat ze het zijn gaan geloven. Even een qoute van je: "mischien is het nu een SOORT van legerbasis maar ik weet zeker dat ze ergens anders nog bezig zijn." Dat denk je, en met jou misschien nog wel weet ik hoeveel mensen, maar ben je er geweest? Zijn er films die aantonen dat ze daarbinnen allemaal ufo's hebben en dat ze weten dat er Aliens zijn.. ? Nee er is dus geen bewijs en wat ik bewijs noem is of een professionele documentaire die je Area 51 mee in neemt, of een openbaar tentoongestelde UFO met daarnaast een Alien die je uitlegd hoe alles werkt. Over die graancirkels: "Je word er misselijk van als je erbij staat" Ja ik word ook misselijk als ik ergens heen ga en ik denk: Oei misschien ga ik wel heel misselijk worden... Al met al is er (voor ons) geen enkel bewijs dat er UFO's of Aliens zijn Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 En waarom is UFO niet iets van men? omdat men nooit zoiets snels kan maken UFO gaat sneller dan licht (getest). UFO = niet- geindentificeerd vliegend object toch? hoe kan je dan per definitie stellen dat het harder gaat dan het licht? de gene die dat zeggen hebben dan hun onderzoek echt op niks gebaseerd Reageren
LBG Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Inderdaad, hoe kan je nou testen of iets sneller dan het licht gaat als je niet eens weet wat het is? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Alledrie reactie's slaan totaal nergens op Awic jij denkt dat je heel makkelijk van alles kunt maken en zeggen er zijn meer dan honderden wetenschappers die vaststellen dat er buitenaards leven bestaat en in dat filmpje zegt de overheid het ook nog en als zei zo nep zijn check ufolog.ru daar hebben de mensen 10 miljoen keer meer verstand dan wat jullie drie zeggen. UFO snelheid, dat vertel ik wat men verteld (wetenschappers) in dat soort filmpjes en dat zijn gediplomeerde mensen die echt heel goed zijn in hun vak. Geen bewijs dat er niks in Arena51 is ? Lol ga fietsen dit was een hele groote zaak check video van bewakings camera in Area51 is gestolen en hebben ze op TV laten zien veel mensen die er verstand van hebben, hebben beweerd dat het geen neppe video is. Wat jullie heletijd doorlullen is echt idiootste theorie die ik ooit gehoord heb gewoon kinder praat. Jullie vertellen dingen van mensen die er niet in geloven kijk zelf eens iets erover. En over graancirkels weer een domme opmerking. Hier Alien http://www.youtube.com/watch?v=qy8cILRuXmM Kijk deze video's http://www.youtube.com/watch?v=3G4KnhYuWD8 Hier vertellen ze volgens mij dat het Alien in Afrika was neergestort en dat ze meenamen in Area51 wat ook werd vertelt in andere filmpjes. http://www.youtube.com/watch?v=TITPmTTQpCE...ted&search= Bewerkt: 29 juni 2007 door Muay Thai Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Alledrie reactie's slaan totaal nergens op Awic jij denkt dat je heel makkelijk van alles kunt maken en zeggen er zijn meer dan honderden wetenschappers die vaststellen dat er buitenaards leven bestaat en in dat filmpje zegt de overheid het ook nog en als zei zo nep zijn check ufolog.ru daar hebben de mensen 10 miljoen keer meer verstand dan wat jullie drie zeggen.UFO snelheid, dat vertel ik wat men verteld (wetenschappers) in dat soort filmpjes en dat zijn gediplomeerde mensen die echt heel goed zijn in hun vak. Geen bewijs dat er niks in Arena51 is ? Lol ga fietsen dit was een hele groote zaak check video van bewakings camera in Area51 is gestolen en hebben ze op TV laten zien veel mensen die er verstand van hebben, hebben beweerd dat het geen neppe video is. Wat jullie heletijd doorlullen is echt idiootste theorie die ik ooit gehoord heb gewoon kinder praat. Jullie vertellen dingen van mensen die er niet in geloven kijk zelf eens iets erover. En over graancirkels weer een domme opmerking. Hier Alien http://www.youtube.com/watch?v=qy8cILRuXmM Kijk deze video's http://www.youtube.com/watch?v=3G4KnhYuWD8 Jouw reactie is geheel spiegelbaar, ik kan ook zeggen: Aliens bestaan kinderpraat! Maar dat doe ik niet omdat ik niemand wil beledigen en daarom beargumenteer ik mijn antwoorden ook. Ok, er zijn volgens jou wetenschappers die bewijzen hebben, misschien zelfs wel 10 duizend wetenschappers. Er leven 6.4 miljard mensen op deze aarde, daarvan zijn er toch wel minimaal 20 miljoen wetenschapper van (waarschijnlijk nog wel VEEL meer), 10 duizend daarvan zeggen dat Aliens bestaan, de rest laat zich er of niet over uit of geloofd er niet in. Even een greep uit de reacties op youtube op dat Alien-Interview filmpje: "how could the alien speek english when it was from another planet hey" Juist dat vraag ik me ook af, maar hier is een reactie op die vraag hoor: "ummm first of all ur dumb...the guy talking was a person from AREA 51 they disguise their voices...dont ask y the do....and TWO they were reading his mind telepathically...and dont ask me how either......." Ahaaa dat maakt het duidelijk: Dont ask me why en Dont ask me how.. Dat klinkt alsof je dr veel verstand van hebt. En Muay Thai ga nou niet lopen roepen dat wij dom zijn en er geen verstand van hebben want jij hebt er net zo weinig verstand van Ik kan me nu een reactie van je voorstellen in de zin van: "Jawel ik heb er heel veel over gelezen en filmpjes gekeken." Maar die stukken tekst en filmpjes kunnen, ik zeg niet dat ze het zijn, heel makkelijk gefaked zijn. En dat Alien interview met die oude man met nepharen (Ja het is een echte Alien maar hij wil dat zn hoofd zwart word gemaakt en dat zijn stem gemorphed word, daar kunnen wij ook niks aan doen hoor..) bewijst ook niks. Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) En waarom is UFO niet iets van men? omdat men nooit zoiets snels kan maken UFO gaat sneller dan licht (getest). UFO = niet- geindentificeerd vliegend object toch? hoe kan je dan per definitie stellen dat het harder gaat dan het licht? de gene die dat zeggen hebben dan hun onderzoek echt op niks gebaseerd UFO = Unindentificeerd Flying Object (zoals jij in het nederlands zijn) Maar ik leg er mij bij, omdat het daarjuist beetje een ochtendhumeur had. Misschien bestaan er wel UFO's en aliens, maar dat wilt niet zeggen dat ze langs de aarde passeren of eens een bezoekje brengen , Area 51 is ook gemaakt voor nieuwe vliegtuigen. Maar misschien is die schotel, dat gene vliegtuig die ze eens gemaakt hebben. maar na vele tests toch doorschrapt is! Daarom die foto's, denk ik toch! Maar toch ben ik boos op de topicstarter, je moet niet beginnen tegen 3 leden omdat ze een ander mening hebben,als je dat in RL doet. Dan heb/had je al vele ruzie's achter. laat die mensen gewoon hun mening zeggen! Bewerkt: 29 juni 2007 door sevaboy Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Dat ik beetje heftig reageerde was mijn bedoeling om een discussie te voeren Dus niet denken dat ik boos ben of zo hoor Deed ik met opzet. Maar even terug naar waar we het over hadden ik heb hier twee filmpjes wat denk je? http://www.youtube.com/watch?v=cLXbux_Xe0Q http://www.youtube.com/watch?v=Qvkj_2EKlyc...ted&search= Heey '' sevaboy '' ik ben op niemand boos;) zoals ik al zei deed ik dat met opzet. Om een discussie te creeëren. Bewerkt: 29 juni 2007 door Muay Thai Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Dat ik beetje heftig reageerde was mijn bedoeling om een discussie te voeren Dus niet denken dat ik boos ben of zo hoor Deed ik met opzet. Maar even terug naar waar we het over hadden ik heb hier twee filmpjes wat denk je? http://www.youtube.com/watch?v=cLXbux_Xe0Q http://www.youtube.com/watch?v=Qvkj_2EKlyc...ted&search= Heey '' sevaboy '' ik ben op niemand boos;) zoals ik al zei deed ik dat met opzet. Om een discussie te creeëren. Wat ik denk? Dat dat 1e filmpje slechte kwaliteit, nagemaakte foto's zijn en dat het 2e filmpje filmdecors en gemanipuleerde foto's zijn. Of denk je dat ze in ET een Alien hebben gevraagd of hij een rol wou spelen in de nieuwste film? :S Want ET ziet er net zo uit als 20 van de foto's uit je 2e filmpje.. Waarschijnlijk zal niemand me overtuigen tot ik het zelf gezien heb aangezien ik een nogal nuchter mens ben, laat mij een neergestorte ufo zien, laat me zien dat het bestaat uit materialen of technieken die hier niet bekend zijn of nog beter; laat me een Alien zien en aanraken. Aangezien dit allemaal niet kan, niemand dit kan, geloof ik nergens in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.