Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

Ik heb geen bewijsstuk maar ik heb wel m'n gezond verstand en die zegt mij dat als een UFO sneller dan het licht gaat je hem niet kunt zien. En ik denk dat al die ''getuigen'' liegen voor aandacht of geld of dat ze gewoon dingen zien die er niet zijn.

Als de UFO pas vertrekt dan is die sneller dan het licht dan zie je hem niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

Ik heb geen bewijsstuk maar ik heb wel m'n gezond verstand en die zegt mij dat als een UFO sneller dan het licht gaat je hem niet kunt zien. En ik denk dat al die ''getuigen'' liegen voor aandacht of geld of dat ze gewoon dingen zien die er niet zijn.

Als de UFO pas vertrekt dan is die sneller dan het licht dan zie je hem niet meer.

haha sneller dan het licht nog even, er is een aantal jaar geleden toch even iets gebeurt wat jouw "sneller dan het licht" theorie doet wegvagen, ergens boven amerika werd een vliegend ding gesingaleerd wat niet op de radar stond, leger stuurt er 2 f16`s op af en die volgen dat ding zo ongeveer 10 minuten, daarna zijn ze hem kwijtgeraakt omdat dat ding al de tijd al sneller dan hun was.

als ze sneller dan het licht zouden zijn zou het geen 10 minuten geduurt hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey LBG je begrijpt me volgens mij niet nogmaals

Als een UFO gewoon stil zweeft en dan pas sommige gevallen gaat hij zo snel vandoor je ziet hem opeens niet en dat bedoelen ze sneller dan het licht het kan best zijn dat ze soms niet op hun snelst gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey LBG je begrijpt me volgens mij niet nogmaals

Als een UFO gewoon stil zweeft en dan pas sommige gevallen gaat hij zo snel vandoor je ziet hem opeens niet en dat bedoelen ze sneller dan het licht het kan best zijn dat ze soms niet op hun snelst gaan.

maar zoals ik al zei, er is nooit bewezen dat het echt sneller dan het licht gaan is ;) misschien is die wel onzichtbaar maar heeft de ufo dan een storing en word die zichtbaar 8) zo kunnen er duizenden dingen gezegd worden, en als ze sneller dan het licht kunnen.. kunnen ze ook veel meer met de technologie en echt door heel het universum, waarom zien we er dan maar zo weinig?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar het blijft allemaal één groot raadsel jonge weet je hoe een mens wel inmekaar zit een mens maakt soms situatie's mee dat je echt dingen doet wat je normaal niet kan men gebruikt maar 20% van hun hersensen en als je dat bereikt al ben je een super slim iemand en zeer sterk maar stel je eens voor he als je ze 100% kon gebruiken? wat dan? dan hadden we nu echte zeer hoge technologie en UFO's en de ruimte blijft raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gebruiken mensen niet maar 20% van hun hersenen, maar kunnen ze zoveel tegelijk gebruiken. Anders zou de rest van je hersenen toch allang verdwenen zijn door de evolutie of nooit ontstaan zelfs?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik vond het ook al raar alleen het is echt bewezen vraag je leraar het zelf na.
zal ik jullie eens laten schrikken?

We gebruiken 100% van onze hersenen

Het is een populaire uitspraak (vooral op verjaardagen): "De mens gebruikt maar 10% van zijn hersencapaciteit". Maar is dit wel waar? Ons pedagogisch verantwoord researchteam kwam tot de schokkende conclusie:

"We gebruiken 100% van onze hersenen".

ik heb er een link bij gezet omdat het nogal lastig is om dit te kopieren en het nogal Off topic is

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

Moest dat echt zijn,dan hadden wel allang een marsmannetjesinvasie. :schater:

Ik geloof daar niets van,wel in buitenaards leven.Maar dat ze allang dood zijn.

Ik denk dat de CIA en dat ze daar nieuwe vliegtuigen en oorlogzooi maken.

Het was allemaal begonnen toen iemand in San Andreas area 69 gevonden had en die EE van Half-Live vond en van een mier een mug maakte :Y

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Moest dat echt zijn,dan hadden wel allang een marsmannetjesinvasie. :schater:

Ik geloof daar niets van,wel in buitenaards leven.Maar dat ze allang dood zijn.

Ik denk dat de CIA en dat ze daar nieuwe vliegtuigen en oorlogzooi maken.

Het was allemaal begonnen toen iemand in San Andreas area 69 gevonden had en die EE van Half-Live vond en van een mier een mug maakte :Y

gozer area 61 is al veel langer bekend dat heel gta

Link to comment
Delen op andere websites

Area 61? Area 61 bestaat alleen in Gta San Andreas!

Je bedoelt zeker Area 51! Maar de meerderheid kent Area51(61) door Gta: San Andreas en door de (ervaren) modders van Gta

ja sorry, 5 en 6 staat naast elkaar he! :)

ja oke de meeste *kinderen* kennen het dan gta maar de meesten van dat besteden er dan ook geen aandacht aan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...