Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

Door die video zijn mensen begonnen met die poppetje's te tekenen daarom is het verhaal ook zo groot in Roswell geworden, en check die lijst er zijn genoeg lichamen gevonden maar ze blijfen liegen hier dat is echte bewijs!

die lijst kan ook gewoon gemaakt zijn he ;) ik denk niet dat deze lijst afkomstig is van area 51 zelf of van de regering want dan zou je die niet zomaar kunnen vinden op internet.

ik kan ook een lijst maken met plaatsen waar ufo`s gezien zijn en daar het aantal lijken bij zetten, deze lijst op internet zetten en zeggen dat ik de hardeschijf van area 51 heb weten te kraken.

je zegt trouwens ook:

Door die video zijn mensen begonnen met die poppetje's te tekenen

je wilt dus beweren dat er voor 27-04 nooit aliens zijn getekend???

ik denk zelfs dat zulke aliens al lang worden getekend, lang voordat de camera er al was!

ze zijn zelfs op rotsschilderingen gevonden dat is in de prehistorie volges mij dus ze zijn er een hele tijd geleden al mee begonnen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

Door die video zijn mensen begonnen met die poppetje's te tekenen daarom is het verhaal ook zo groot in Roswell geworden, en check die lijst er zijn genoeg lichamen gevonden maar ze blijfen liegen hier dat is echte bewijs!

Hoe kan je dat nou bewijs noemen. :?

Omdat er in Afrika ook eerst een crach was geweest en mensen hadden beschreven hoe die Alien eruit zag en die is mee genomen naar Area51 en een andere ergens anders en men beschreef precies zelfde wezen als op dat video.

Link to comment
Delen op andere websites

Door die video zijn mensen begonnen met die poppetje's te tekenen daarom is het verhaal ook zo groot in Roswell geworden, en check die lijst er zijn genoeg lichamen gevonden maar ze blijfen liegen hier dat is echte bewijs!

Hoe kan je dat nou bewijs noemen. :?

Omdat er in Afrika ook eerst een crach was geweest en mensen hadden beschreven hoe die Alien eruit zag en die is mee genomen naar Area51 en een andere ergens anders en men beschreef precies zelfde wezen als op dat video.

Hoe weet je zo zeker dat er en crash was? En dat het is meegenomen naar Area 51? Als ik een alien verhaal zou verzinnen zou ik ook zeggen dat een alien er zo uit ziet, als je zegt dat het en groot monster met 5 armen is is het veel ongeloofwaardiger dan als je zegt dat het een beetje op een mens lijkt met grote amandel vorm ogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij zegt dat die crash in Afrika bewijs is, het is geen bewijs want het kan heel goed verzonnen zijn. En over dat negatief doen, zo gaat dat in een discussie, niet iedereen is het altijd met je eens. Daar moet je gewoon tegen kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik heus wel tegen maak je daar maar geen zorgen, en dat nieuws hebben mensen verteld op TV wie zegt dat jij gelijk hebt als er tientale mensen dat beschrijven kan het wel als bewijs dienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik heus wel tegen maak je daar maar geen zorgen, en dat nieuws hebben mensen verteld op TV wie zegt dat jij gelijk hebt als er tientale mensen dat beschrijven kan het wel als bewijs dienen.

dus hiermee wil jij zeggen, alles wat op tv word uitgezonden zal waar zijn?

voorbeeld: er waren miljoenen mensen die zijden dat iraq kernwapens had toen amerika ze aanval, is ook nooit iets van gevonden, zelfs miljoenen mensen kunnen dan niet voor bewijs zorgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en alles wat op tv komt is altijd waar, anders komt het niet op tv. :duh:

Dit soort verhalen zorgen voor kijkcijfers het kan heel goed zijn dat die mensen wat geld krijgen om op tv te vertellen hoe die aliens eruit zagen.

EDIT: Oh .Djanick was me voor. En nog iets, hoe bedoel je wie zegt dat ik gelijk heb? Ik heb niet gezegd dat die crash in Afrika is verzonnen, ik zeg dat dat een mogelijkheid is.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

En die relativiteits theorie dan??

Volgens Einstein kon niets sneller dan het licht.

Maar aangezien UFO`s niet van de aarde komen

zou het zijn dat die wet niet voor hun zou gelden :?:?

Het is erg vreemd en ingewikkeld allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je logisch denkt dan weet je ook dat men nu geen dingen kan maken die zo snel als een UFO gaan.

Want UFO's zijn sneller dan de licht.

Nee mensen kunnen niet iets maken dat sneller dan het licht gaan, maar ik denk niet dat er UFO's zijn die zo snel gaan. Dat zou je niet eens kunnen zien want als je het licht in je kamer aandoet zie je toch ook niet dat het zich vanuit de lamp in de kamer verspreid? Je ziet gewoon ineens dat het licht aan is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je logisch denkt dan weet je ook dat men nu geen dingen kan maken die zo snel als een UFO gaan.

Want UFO's zijn sneller dan de licht.

Nee mensen kunnen niet iets maken dat sneller dan het licht gaan, maar ik denk niet dat er UFO's zijn die zo snel gaan. Dat zou je niet eens kunnen zien want als je het licht in je kamer aandoet zie je toch ook niet dat het zich vanuit de lamp in de kamer verspreid? Je ziet gewoon ineens dat het licht aan is.

Dit slaat nou nergens op wat je zegt je probeert je gewoon telkens te verdedigen, UFO'S gaan sneller dan de licht, lees gewoon in PAGINA1 maar dat bedoel ik je zegt gewoon dingen die je zelf bedenkt.

Ik vertel hier dingen die ik hoor en lees.

Jij probeert te zeggen dat wat er allemaal staat dat het niet waar is maar zelf heb je geen een bewijs stuk.

Terwijl je hier genoeg getuigen vind en en foto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen bewijsstuk maar ik heb wel m'n gezond verstand en die zegt mij dat als een UFO sneller dan het licht gaat je hem niet kunt zien. En ik denk dat al die ''getuigen'' liegen voor aandacht of geld of dat ze gewoon dingen zien die er niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...