Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

Ik heb nog een beetje nieuwe informatie over die driehoeken:

  • 2 en 3 liggen 45 Mile van elkaar
  • lengte zijde's = 0,75 Mile

coördinaten waar driehoeken 2+3 naar kunnen verwijzen (noord) 38 8'29.82"N 116 28'28.69"W

coördinaten waar driehoeken 2+3 naar kunnen verwijzen (zuid) 37 9'39.50"N 116 24'16.24"W

Op 37 05'32.55"N 116 20' 47.40"W zie je een plateau met daarom een aantal kraters (het was een oefenterein voor nucleaire wapens). Om al die kraters staan allemaal rondjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

Area51 is mischien wel een leger basis maar ze hebben of hadden zich zoiezo wel met geheime dingen beziggehouden, zoals UFO's en buitenaards leven zoals je ziet heb ik hierboven filmpjes geplaatst die mensen van TV hebben opgenomen bekijk ze eens en ga eens verder in de verhaal en lees de begin eens, trek dan je conclusie

Toen er een UFO in Roswell neer storte zijn de meteen erheen gegaan.

En de pers politie de rest buitengehouden en alles meegenomen en hebben mensen verteld dat er een soort raket was hoewel ik dit :

Geen raket vind. Na een tijde had men meer bewijzen dat het geen raket kon zijn, kwamen ze aan met een smoes van dat het een weerballon is en dat soort dingen.

Er zijn zelfs proffesors die met zulke geheime zaken hebben gewerkt en dingen naar buiten hebben gebracht en dat kun je ook hierboven ergens vinden.

En die mensen werden bedreigt dus zoals je ziet zijn er genoeg info erover lees gewoon even.

En die graancirkels dat is echt alhoewel het door sommige mensen fake is gemaakt waardoor men dat meteen doorhad maar echte graancirkels die ze gezien hebben is het gras niet gebogen of geknipt het is heel raar maar kijk het zelf en ook waar UFO's hebben gevlogen zijn er rare dingen gaan groeien die graancirkels zijn mischien symbolen of een soort taal van hun denk ik zelf.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een beetje nieuwe informatie over die driehoeken:
  • 2 en 3 liggen 45 Mile van elkaar
  • lengte zijde's = 0,75 Mile

coördinaten waar driehoeken 2+3 naar kunnen verwijzen (noord) 38 8'29.82"N 116 28'28.69"W

coördinaten waar driehoeken 2+3 naar kunnen verwijzen (zuid) 37 9'39.50"N 116 24'16.24"W

Op 37 05'32.55"N 116 20' 47.40"W zie je een plateau met daarom een aantal kraters (het was een oefenterein voor nucleaire wapens). Om al die kraters staan allemaal rondjes.

0.75 mijl is evenveel als 1.21 km.

Voor de mensen die dat wouden weten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit echt is maar ik heb zelf video's gezien waar je echte UFO's ziet.

Ik weet niet of dit nep is alhoewel meeste mensen neppe videos maken om er aandacht mee te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit echt is maar ik heb zelf video's gezien waar je echte UFO's ziet.

Ik weet niet of dit nep is alhoewel meeste mensen neppe videos maken om er aandacht mee te krijgen.

Dat is waar... Hebben ze thuis te weinig aandacht dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we niet beter een Discussie toptic(Waar gediscuseerd kan worden) en een info toptic(Waar alle filmpjes plaatjes etc staan)Dit lijkt me handiger.

>>> Door NandroDavids: Nee, laten we het maar bij één topic houden...kan prima zo :)<<<

Overigs liggen er een paar cirkels enzo vlak bij Area 51.

Ik denk gewoon dat het een legerbasis is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gewoon dat het een legerbasis is.
Dat is het ook. Er zijn alleen een aantal geruchten over het bestaan van buitenaards leven op de basis. Er is niets bewezen. Het is natuurlijk niet compleet uit te sluiten dat er aliens zijn op die basis, maar het is waarschijnlijk gewoon en militaire basis waar topgeheime wapens, vliegtuigen e.d. worden ontwikkeld. Dat er af een toe iets 'vreemds' door de lucht vliegt is dan niets bijzonders.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gewoon dat het een legerbasis is.
Dat is het ook. Er zijn alleen een aantal geruchten over het bestaan van buitenaards leven op de basis. Er is niets bewezen. Het is natuurlijk niet compleet uit te sluiten dat er aliens zijn op die basis, maar het is waarschijnlijk gewoon en militaire basis waar topgeheime wapens, vliegtuigen e.d. worden ontwikkeld. Dat er af een toe iets 'vreemds' door de lucht vliegt is dan niets bijzonders.

Dan kun je wel meer zien het kan net zo goed een engel uit de hemel zijn.

De filmpjes zijn waarschijnlijk dan ook nep.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet alle filmpjes zijn nep hier was ik al bang voor dat mensen zich laten beinvloeden door die neppe filmpjes er zijn echte filmpjes op internet te zien en ook op Discovery is het weleens gekomen.

Jullie zeggen dat Area51 een normale legerbasis is hé, maar waarom zijn ze na de incident in Roswell verhuist naar een andere plek? waar al hun andere sneaky projecten worden uitgevoerd ze verhuisden toen die '' Lazar '' met paar van hun geheime naar buiten kwam in de Media toen werd '' Lazar '' bedreigt door de Amerikaanse overheid '' Lazar '' had ook filmpjes van hoe ze daar binnen te werk gingen, later kwam nog één proffesor die ook geheimen vertelde aan de Media en die heeft zelf eraan meegewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een paar plaatjes voor jullie van de Dugway Proving Ground in Utah. Dit is de plaats waar alles heen zou zijn verhuisd. Ook hier staan rare figuren in de grond en zijn een aantal onscherpe stukken. Ook is er in het westen een vliegveld met een aantal gecensureerde hangars.

a001cwcaw8.jpg

a002cwbay5.jpg

a004twstp9.jpg

a003pulsky1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk vooral op de laatste 3 seconden, er vliegt ineens een zwart "voorwerp" door de lucht.. heel vreemd.

Volgens mij is dit geen UFO, vergelijk de afmetingen maar eens met de heli's....Maarja, niemand weet hoe groot eventuele UFO's zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...