Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

Hier een paar plaatjes van wat er te vinden is in de buurt van Area 51:

warning_area_51.jpg

Dodelijk geweld mag gebruikt worden!

617.jpg

Self Parking for UFO's?

616.jpg

De little A'le'inn :puh:

10.jpg

Het schijnt dat hier ene Bob en zijn vrienden stonden toen er UFO's overkwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

Op google earth kan je het ook zien

coordinaten:37 37' 50.80"N 116 52' 33.63"W

Kijk goed naar die vrachtwagens

Kun je plaatje posten over die vrachtwagens?

En mensen als jullie info filmpjes hebben zijn die hier welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook zeer geintreseerd in dit onderwerp! mijn vader komt uit Chili en heeft een vriend daar in het leger die klimexpert in de Andes is en die heeft daar ook al heel wat rare dingen zien rondvliegen... ik zal als mijn proefwerkweek voorbij is ook info opzoeken over dit onderwerp... er was eerst ook op video.google een filmpje over een area 51 dat dokters een alien aan het ontleden waren... weet niet of het filmpje echt was maar een dag later stond die er niet meer op :?

heb het filmpje weer gevonden! klik hier

Bewerkt: door rubensanti
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook zeer geintreseerd in dit onderwerp! mijn vader komt uit Chili en heeft een vriend daar in het leger die klimexpert in de Andes is en die heeft daar ook al heel wat rare dingen zien rondvliegen... ik zal als mijn proefwerkweek voorbij is ook info opzoeken over dit onderwerp... er was eerst ook op video.google een filmpje over een area 51 dat dokters een alien aan het ontleden waren... weet niet of het filmpje echt was maar een dag later stond die er niet meer op :?

Dat is fake, dat willen ze zogenaamd laten zien, ze proberen ons wijs te maken dat er helemaal niks was.

Dat filmpje is zeker fake.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je deze filmpjes zien:

http://www.youtube.com/watch?v=YcHHl_m8ocg...ted&search=

Bij dat laatste filmpjes HEEL, maar dan ook echt HEEL goed opletten!

------------------------------

Nog iets, vlieg met Google Earth naar de coördinaten 37 39' 54.49"N 116 01' 31.87"W

Zie je dit symbool? Kijk goed bovenin: een 3

Vlieg nu naar 37 37' 40.95"N 116 50' 50.65"W

Zie je ditzelfde symbool? Kijk nu weer goed bovenin: een 2.

Waar is nummer 1? Dit is allemaal in de buurt van Area 51

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

nog wat info van wikipedia :

Area 51 is een top-geheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht en is gelegen in de Nevada woestijn ten noorden van Las Vegas.

Area 51 kan gevonden worden in Google Earth met de coördinaten 37 14.50 N, 115 48.57 W. Hiermee kan je best goed inzoomen, en kan je de vliegtuigen en helikopters zien staan. In Nasa's Worldwind is het gebied "gecensureerd". Het is alleen te zien met foto's van Landsat-satellieten, en niet met de veel scherpere USGS Digital Ortho.

De naam Area 51 komt van het referentienummer van het vakje waarin het op de kaart terug te vinden is. De officiële naam is The Groom Lake Test Site. In de volksmond wordt Area 51 ook wel Dreamland genoemd.

Area 51 werd gebouwd in 1955 als een testgebied voor het pas ontwikkelde U-2 spionagevliegtuig. Dit vliegtuig werd onder andere ingezet tegen de Sovjet-Unie. Vanuit dit vliegtuig werden op grote hoogte foto's gemaakt. Maar het neerhalen van één U-2 (met piloot Gary Powers) deed de Amerikanen beseffen dat het niet meer verantwoord was om deze vluchten voort te zetten.

Vanaf 1955 werd Area 51 voortdurend uitgebreid en gebruikt voor de ontwikkeling van verschillende Black Projects. Black Projects bestonden uit het ontwikkelen en testen van nieuwe geavanceerde militaire vliegtuigen, zoals de SR-71 "Blackbird", de F-117 Nighthawk Stealth Fighter en de B-2 Stealth-bommenwerper. Andere Black Projects zijn onlangs in de openbaarheid gekomen, zoals de Aurora Stealth-straaljager met z.g. scramjet-technologie. Hierdoor is het voor Aurora mogelijk snelheden te ontwikkelen die voor gewone militaire straaljagers onmogelijk zijn. Onbemande vliegtuigen worden ook op Area 51 getest. De basis wordt streng bewaakt en is moeilijk toegankelijk.

De basis is in het verleden door UFO-aanhangers vaak genoemd als locatie waar de Amerikaanse overheid buitenaardse intelligente wezens verborgen zou houden, maar van enig bewijs over het in bewaring hebben van vliegende schotels met ufonauten is nooit iets gebleken. Het is wel zo dat niet-geïdentificeerde vliegende objecten later de militaire versies van de Stealth-vliegtuigen bleken te zijn, zoals de F-117 Nighthawk.

De basis is ook gebruikt om top-geheime militaire projecten en hardware (zoals satelliet-onderdelen) te begraven. Hierdoor wilde men voorkomen dat deze projecten zouden uitlekken. Zie daarvoor de pagina over Big Bird.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waar al die ophef voor nodig is het is gewoon een militaire basis niks raars aan

en ik denk dat elke militaire basis in de VS net zo beveiligt is als area 51. Dat betekent niet dat ze iets

te verbergen hebben zelfs als ze iets te verbergen hebben dan zal dat gewoon een nieuwe militaire jet ofz zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waar al die ophef voor nodig is het is gewoon een militaire basis niks raars aan

en ik denk dat elke militaire basis in de VS net zo beveiligt is als area 51. Dat betekent niet dat ze iets

te verbergen hebben zelfs als ze iets te verbergen hebben dan zal dat gewoon een nieuwe militaire jet ofz zijn.

Ik kan dit met een mooi antwoord beantwoorden:

Waarom?

Het slaat terug op jou en eerdere post. Vb's:

Waarom heeft men de basis verplaatst?

Waarom stond de basis niet op de kaart?

Waarom....

Vul het zelf maar aan.. Ik denk dat je maar op weinig vragen antwoord kan geven. Dus er kan degelijk wel meer aan de hand zijn. We zijn tenslotte één wereld en we proberen samenwerkingen te verbeteren.

Waarom wordt het dan toch genegeerd en wordt er geheimzinnig over gedaan.

Denk dus eerst even na over je antwoord/mening en beargumenteer het goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het moet geloven... de einigste wat ik geloof zijn de mensen die bij zo team werken en die het gaan onderzoeken... Die filmpjes van gewone mensen geloof ik niet :duh:

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan dit met een mooi antwoord beantwoorden:

Waarom?

Het slaat terug op jou en eerdere post. Vb's:

Waarom heeft men de basis verplaatst?

Waarom stond de basis niet op de kaart?

Waarom....

Vul het zelf maar aan.. Ik denk dat je maar op weinig vragen antwoord kan geven. Dus er kan degelijk wel meer aan de hand zijn. We zijn tenslotte één wereld en we proberen samenwerkingen te verbeteren.

Waarom wordt het dan toch genegeerd en wordt er geheimzinnig over gedaan.

Denk dus eerst even na over je antwoord/mening en beargumenteer het goed.

Ok je hebt goeie standpunten maar het lijkt me sterk dat die vliegende schotels die in de buurt van area 51 worden gesignaleert ( wat toevallig ook nog een plek is waar het leger militaire jets uittest ) volgens mij kan je

je als je daar bent makkelijk van een vliegtuig die ver weg vliegt een schotel maken alleen omdat je op die plek bent. Mischien niet egt een antwoord op jou vraag maar wel een andere tegenstelling

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een paar leuke plaatjes van Google Earth. Het heeft natuurlijk niets met aliens te maken, maar is wel een beetje vreemd. Ik denk zelf dat het een soort mikpunten zijn voor bommenwerpers of spionagevliegtuigen. Als er al buitenaards leven is (of is geweest) in dat gebied en dit er iets mee te maken heeft, hadden ze er zeker voor gezorgd dat dit gebied ook gecensureerd is.

a001tfndh1.jpg

Rare driehoek die naar compas-noord wijst (niet het werkelijke noorden)

a002pucc1.jpg

Het midden van de rare driehoek. (het dingetje is +/- 5m lang)

a003cwbgb6.jpg

Circels met gebouwen. (goed kijken, is oud)

a004cwjyb7.jpg

Circel met een jodenster erin (weet niet hoe ik zo'n ding anders moet noemen)

a005patsm4.jpg

Mikpunt

a006coneh2.jpg

Gecensuurde circels (vind je over het hele gebied, maar dit is een hele grote. (800m doorsnede)

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets, vlieg met Google Earth naar de coördinaten 37 39' 54.49"N 116 01' 31.87"W

Zie je dit symbool? Kijk goed bovenin: een 3

Vlieg nu naar 37 37' 40.95"N 116 50' 50.65"W

Zie je ditzelfde symbool? Kijk nu weer goed bovenin: een 2.

Waar is nummer 1? Dit is allemaal in de buurt van Area 51

a001tfndh1.jpg

Rare driehoek

Deze bedoelde ik hier, dit is #2, er is ook een #3 te vinden bij 37 39' 54.49"N 116 01' 31.87"W , en er schijnt ook een #1 te zijn, waar moet je me niet vragen

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...