Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

er bestaat een groep mensen die deze graancirkels maakt, een paar van de foto`s die er nu staan zijn als het goed is ook door deze mensen gemaakt.

deze mensen zijn dan ook super goed in het maken van graancirkels, veel mensen denken dan dat ze echt zijn maar dan zijn ze door deze groep gemaakt.

ik ben alleen wel de naam vergeten van de groep :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

De kenmerken van echte graancirkels:

-Ze maken dieren onrustig.

-Ze kunnen miselijkheid veroorzaken.

-De stengels zijn verbogen en niet geknakt en blijven doorgroeien.

-Sprake van complexe spiraalvormige lagen.

Owja en die mensen die dat maken heten hoaxers.

Link to comment
Delen op andere websites

De kenmerken van echte graancirkels:

-Ze maken dieren onrustig.

-Ze kunnen miselijkheid veroorzaken.

-De stengels zijn verbogen en niet geknakt en blijven doorgroeien.

-Sprake van complexe spiraalvormige lagen.

Owja en die mensen die dat maken heten hoaxers.

het is niet de echte aanspreeknaam. want hoaxers zijn mensen die broodje aap verhalen verzinnen, en vertellen.

wat zijn broodje aap verhalen? een verhaal waar een stuk van waarheid in zit maar 9 van de 10 keer toch nep is, denk hieraan dan aan de film scream bijvoorbeeld

en mensen kunnen de stengels ook gewoon buigen zonder te laten breken, die mensen hebben er zelfs een site over, ik zal kijken of ik hem kan vinden :D

Link to comment
Delen op andere websites

De kenmerken van echte graancirkels:

-Ze maken dieren onrustig.

-Ze kunnen miselijkheid veroorzaken.

-De stengels zijn verbogen en niet geknakt en blijven doorgroeien.

-Sprake van complexe spiraalvormige lagen.

Owja en die mensen die dat maken heten hoaxers.

het lukt mensen denk ik niet om dat zo te doen... dus ze kunnen niet blijven ontkennen het zal ooit wel is naar buiten komen dat er buitenaardse dingen op de aarde komen

Link to comment
Delen op andere websites

De kenmerken van echte graancirkels:

-Ze maken dieren onrustig.

-Ze kunnen miselijkheid veroorzaken.

-De stengels zijn verbogen en niet geknakt en blijven doorgroeien.

-Sprake van complexe spiraalvormige lagen.

Owja en die mensen die dat maken heten hoaxers.

het lukt mensen denk ik niet om dat zo te doen... dus ze kunnen niet blijven ontkennen het zal ooit wel is naar buiten komen dat er buitenaardse dingen op de aarde komen

er zijn video`s over hoe je graancirkels op de juiste manier moet maken ;)

Ray Cox, voorzitter van het Centre for Crop Circle Studies, zegt dat alle graancirkels behalve die met de meest eenvoudige patronen door mensen zijn gecreëerd. “We begonnen ze te bestuderen vanuit een wetenschappelijk oogpunt - en er is nog steeds sprake van een mysterie”, zei hij. We weten nog steeds niet waar ze vandaan komen. Ze gaan tientallen jaren en zelfs eeuwen terug, maar dit gaat om simpele ronde cirkels, wellicht met een ring eromheen. De afgelopen jaren waren er geen gedetailleerde graancirkels. Deze zijn pas verschenen sinds de jaren ‘80.” De heer Cox schrijft het Wiltshire ontwerp toe aan het werk van graancirkelmakers of landschapartiesten. Het heeft geen zin deze eenvoudige cirkels te fotograferen omdat de grote en mooiere patronen er beter uitzien en eerder als posters, kalenders, boeken en ansichtkaarten te verkopen zijn.

En het lijkt erop dat het niet een zaak is van gewoon een veld van een boer vlakbij betreden, gewapend met planken, touw en rollers om deze ‘kunst’ te maken. Sommige graancirkel makers zijn veel meer ontwikkeld en commerciëler ingesteld en gebruiken zelfs computers om hun ingewikkelde patronen te ontwerpen. Het enthousiasme en de opwinding over deze wervelingen, randen en Maya-kenmerken is zo groot, dat echte graancirkels vaak over het hoofd gezien worden, zegt de voorzitter. “Vandaag de dag zie je niet veel meer van deze”, zegt de heer Cox.

Mark Fussell beheert de Crop Circle Connector website en maakt DVD’s van graancirkels. Hij gelooft dat wat de oorzaak ook is, de ontwerpen gewaardeerd zouden moeten worden als kunst. “Er zijn betere geweest - er was twee jaar geleden een ‘buitenaardse schijf’, zei hij. “Elk seizoen zaten er echte goede tussen. Deze cirkels zijn veel beter dan enkele cirkels van de rommel in the Tate - waarvan men sommige ‘kunst’ noemt.”Dit is volgens hem oneerlijk en onverantwoordelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een hekel aan als mensen dus die domme verhalen gaan verzinnen, zoals dat ze geadopteert zijn door Aliens, en ze zijn zo dom om alles te vertellen wat in een film ook voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een hekel aan als mensen dus die domme verhalen gaan verzinnen, zoals dat ze geadopteert zijn door Aliens, en ze zijn zo dom om alles te vertellen wat in een film ook voorkomt.

welke verhalen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een hekel aan als mensen dus die domme verhalen gaan verzinnen, zoals dat ze geadopteert zijn door Aliens, en ze zijn zo dom om alles te vertellen wat in een film ook voorkomt.

welke verhalen?

die domme verhalen , zoals dat ze geadopteert zijn door Aliens, en ze zijn zo dom om alles te vertellen wat in een film ook voorkomt
?

Rofl,graancirkels,dat is waarshijnlijk het meest verklaarbare ding ,no life nurds die met een plank wat graan plat drukken en dan onzin uitkramen dat ze Aliens zien landen hebben :puh:. Waarom altijd in graan? Waarom niet in Maisvelden? of in rietvelden? => de planten zijn niet gemakkelijk plat te drukken... :engel:

Ik geloof wel dat er leven is buiten ons zonnestelsel,maar dan miljoenen lichtjaren verder... De kans is dus klein dat we "ooit"' bezocht worden door een andere soort levende wezens. Die Aliens moeten ook overleven ,dus zal ooit door de aantrekkings kracht van de aarde een krachtige UFO neerstorten met Alien (Skelletten) aan boord .( of ver vooruit in de technologie "Robots")

Wie zal het weten ?:puh:

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Onze planeet is echt iets waardevols, er is heus ergens anders leven ook een groot leven zoals wat wij hier hebben en UFO's ik geloof er echt in ze hebben zeker onze planeet vaak komen opzoeken alhoewel ik niet weet waarom ze geen contact met ons zoeken, men zegt dat ze mischien niet voor ons komen dus voor sommige dieren...

Maar er zijn wel bewijzen gevonden dat UFO's echt buitenaards zijn omdat men vroeger ze ook in schilderijen maakte,

En in piramides of grotten. Maar de laatste 10 jaren kunnen vast wel mischien paar neppe er tussen zitten en met nep bedoel ik dus dat men een soort wolk ziet wat erop lijkt en volgens mij worden we laatste jaren nooit meer bezocht raar he? als het fake zou zijn zouden ze nog steeds tien miljoen neppe maken maar het kan gewoon niet wetenschappers zeggen zelf ook dat het echt is van de snelheid van een UFO is zo verschrikkelijk snel het is sneller dan licht, een UFO kan wel 10 keer de aarde rond binnen een paar seconde's dat is dus weer een bewijs dat het niet door mensen gemaakt is.

Area 51

Sommige mensen zeggen toch dat het normale dingen zijn die boven Area51 vlogen? dus F16 of nieuwe luchtvliegtuigen maar er bestaat geen 1 luchtauto dat geluidloos is nadat ze verhuisden dus uit Area51 weg ziet men daar ook nu minder UFO's rond vliegen volgens mij maar dat weet ik niet zeker.

Zoiezo is er één ding zeker dat er zeker groot leven is op andere zonnestelsels, maar ik vind het jammer waarom NASA alles altijd zo top geheim wil houden echt jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

eerst geloofde ik niks van die verhalen, maar door die verhalen begin ik toch te twijfelen.

over die graancirkels:

ik heb is een documentaire gezien over graancirkels.

toen ging een cameraploeg mee met graancirkelmakers. maar daar braken ze de takken gewoon af met planken die ze gebruikten om het plat te maken(iets wat iedere amateur nog kan doen)

ik zal later nog wel wat leuke dingen poste als ik tijd heb..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...