Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Dat ik beetje heftig reageerde was mijn bedoeling om een discussie te voeren Dus niet denken dat ik boos ben of zo hoor Deed ik met opzet. Maar even terug naar waar we het over hadden ik heb hier twee filmpjes wat denk je? http://www.youtube.com/watch?v=cLXbux_Xe0Q http://www.youtube.com/watch?v=Qvkj_2EKlyc...ted&search= Heey '' sevaboy '' ik ben op niemand boos;) zoals ik al zei deed ik dat met opzet. Om een discussie te creeëren. Wat ik denk? Dat dat 1e filmpje slechte kwaliteit, nagemaakte foto's zijn en dat het 2e filmpje filmdecors en gemanipuleerde foto's zijn. Of denk je dat ze in ET een Alien hebben gevraagd of hij een rol wou spelen in de nieuwste film? :S Want ET ziet er net zo uit als 20 van de foto's uit je 2e filmpje.. Waarschijnlijk zal niemand me overtuigen tot ik het zelf gezien heb aangezien ik een nogal nuchter mens ben, laat mij een neergestorte ufo zien, laat me zien dat het bestaat uit materialen of technieken die hier niet bekend zijn of nog beter; laat me een Alien zien en aanraken. Aangezien dit allemaal niet kan, niemand dit kan, geloof ik nergens in. Hahaha '' ET om een rol vragen '' nee maar nogmaals vat het niet te hard op want het was mijn bedoeling om een discussie hier te creeëren, maar men verteld wel dat er rotstekeningen zijn van Aliens en UFO's. En die hebben ze wel laten zien. Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hahaha '' ET om een rol vragen '' nee maar nogmaals vat het niet te hard op want het was mijn bedoeling om een discussie hier te creeëren, maar men verteld wel dat er rotstekeningen zijn van Aliens en UFO's.En die hebben ze wel laten zien. Ja dat weet ik, ik neem alleen maar deel aan de discussie =] Maar over die rotstekeningen, wat is het dat jou doet denken dat die echt oud zijn, ik kan ook met een vuursteen op een rots gaan krassen en zeggen dat het echt is. Je weet gewoon niet zeker of het echt is, je kan het alleen denken Reageren
LBG Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik hou op met deze discussie. Muay Thai, het einige wat jij zegt is dat onze reacties nergens op slaan en dat iedereen zegt die dat aliens niet bestaan liegt, en iedereen die zegt dat ze wel bestaan de waarheid spreekt. Je kan niet testen of een UFO sneller gaat dan het licht omdat je ze niet kan zien als ze sneller dan het licht gaan en je niet kan meten hoe lang ze er over doen om en afstand af te leggen. Deze discussie gaat helemaal nergens heen, er zijn alleen vage filmpjes en slappe getuigenverklaringen en geen hard bewijs. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) wahahhahahahah zonder dolle geloof jij in dat filmpje? ik heb die Alien Interview gezien en lachte me rot man... Echt weer zo Standaart southpark alien, die logisch engels praat met een robot stemmtje . Correctie Amerikaans wat ook best gek is gezien Amerika (zoals we het nu kennen) Voortkwam uit Engelse cultuur. of zijn er nog meer engelanden op andere planeten. Ik moet eerlijk zijn ik verstond er na 10sec nix meer van dus het kan met een of andere smoes verklaard worden maar ik bleef maar lachen Dit zag ik ook nog tussen 1 van de de comments staan : dude, I live in peru and those skulls are humans, the Inca cultured used to 'strech' skulls of the social elite newborns. I can't remember exactly how but it involved tying a rope around the forehead Zo laat maar zien dat er bijna voor alles wel een verklaring is. Owja en omdat je steeds op die geleerde terug komt : Tegenwoordig als er wordt Gezegd dat geleerde iest bewezen of theoritisch hebben verzonnen, houd er dan rekening mee dat dit niet waar is. VB : - Er zijn zat mensen die beweren dat Global Warming een feit is. (ja OOK extreem geleerde enzo) maar - Er zijn ook zat mensen die het tegendeel beweren (en ja OOK extreem geleerde) en mij lijkt het dat er 1 van de 2 ongelijk heeft. het feit dat iemand geleerd is zegt niet altijd wat he. Bewerkt: 29 juni 2007 door Plantebak Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Ik hou op met deze discussie. Muay Thai, het einige wat jij zegt is dat onze reacties nergens op slaan en dat iedereen zegt die dat aliens niet bestaan liegt, en iedereen die zegt dat ze wel bestaan de waarheid spreekt. Je kan niet testen of een UFO sneller gaat dan het licht omdat je ze niet kan zien als ze sneller dan het licht gaan en je niet kan meten hoe lang ze er over doen om en afstand af te leggen. Deze discussie gaat helemaal nergens heen, er zijn alleen vage filmpjes en slappe getuigenverklaringen en geen hard bewijs. Ik zei duidelijk dat ik dat beetje met opzet deed zodat er meer discussie's komen maar je bent altijd welkom om mee te praten hierover. Een ding is wel zo als dit allemaal een groot grap is vind ik Amerika echt ziek of dat soort mensen die dat doen. Maar meer info is altijd welkom! Bewerkt: 29 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 geen reactie op mijn reactie ? zie je het niet meer zitten Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) geen reactie op mijn reactie ?zie je het niet meer zitten Lol dat van jou was geen vraag maar ik begrijp wat je bedoelt ik geloof wel in buitenaards leven klaar. Kan me niks schelen wat anderen zeggen kom op zeg kijk hoe groot onze zonnestel is. Wij zijn 1 druppel van het hele Oceaan. Ik zeg ook niet dat iedereen altijd de waarheid verteld maar van dat filmpje van de Amerikaanse overheid geloof ik wel! Bewerkt: 29 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 ja maar ik had het over dat fimpje met dat intervieuw met die alien. Geloof jij daar sirieus in? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Dat weet ik niet echt zeker want die kerol kunnen zo ook achter komen wie dat is bijv met dat baard alsof ze hem dan niet herkennen dat kan wel bijv voor geld gedaan zijn maar ik weet het echt niet ik dacht eerst ook van heel nep hoe die Alien eruit zag maar toen ze dat aan pro's lieten zien zeiden ze dat het niet nep is. Maarja je moet maar eens echt die filmpje van de geheime overheid zien. Reageren
David22 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 UPDATE: LEZEN DUS! UFO geheim van Roswell onthuld? In juli 1947 was er in de buurt van Roswell, in de Amerikaanse staat New Mexico een object neergestort, waarvan veel mensen tot de dag van heden blijven volhouden dat het een UFO, oftewel een vliegende schotel was. De Amerikaanse defensie ontkende al deze berichten en verklaarde dat het een weerballon was die in dat gebied was neergestort. Het hele gebeuren was wel omgeven door een waas van geheimzinnigheid, er waren zelfs foto’s van buitenaardse wezens die op een operatietafel lagen en waarop sectie werd verricht. Roswell is zelfs een bedevaartsoord geworden voor UFO-fanaten. Totdat deze week een enveloppe met daarin een boodschap van luitenant Walter Haut, een officier die toen de pers te woord moest staan, werd geopend. Haut overleed vorig jaar en op zijn uitdrukkelijk verzoek mocht de enveloppe pas na zijn dood worden geopend. In de brief bekende Haut dat de verklaring van de Amerikaanse luchtmacht dat het toen om een neergestorte weerballon ging, niet waar was. Om de pers te misleiden werden in een hangar zogenaamd de resten van een weerballon getoond. Het geheel was in scène gezet om te verhullen dat men heel andere en vreemde dingen bij Roswell had gevonden en in een andere hangar had opgeslagen. In de brief van Walter Haut stond ook dat hij niet alleen de resten van een vreemdsoortig vliegtuig had gezien, maar ook de lichamen van buitenaardse wezens. Meer informatie Bron: WaarMaarRaar Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) Bedankt voor je update ik wist dat het waar was, ik wist dat het buitenaardse wezen waren dat werd ook in dat filmpje vertelt van de overheid. Maar jammer genoeg kijkt niemand naar dat filmpje, ze denken hier zogenaamd altijd dat het nep is terwijl ze zelf niks weten behalve hun theorie. Maar dat filmpje van die Alien op dat tafel dat is van een zogenaamde film meende ik die ze gemaakt hadden maar alsnog kan dat gebruikt zijn voor een val om de pers naar een verkeerde plek te brengen. Bewerkt: 7 juli 2007 door Muay Thai Reageren
.Djanick Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Bedankt voor je update ik wist dat het waar was, ik wist dat het buitenaardse wezen waren dat werd ook in dat filmpje vertelt van de overheid.Maar jammer genoeg kijkt niemand naar dat filmpje, ze denken hier zogenaamd altijd dat het nep is terwijl ze zelf niks weten behalve hun theorie. Maar dat filmpje van die Alien op dat tafel dat is van een zogenaamde film meende ik die ze gemaakt hadden maar alsnog kan dat gebruikt zijn voor een val om de pers naar een verkeerde plek te brengen. het filmpje met de alien op tafel is idd nep.. het is jaren lang "bewezen" dat deze film echt was, alles leek op een echt labaratorium, de telefoon was hetzelfde als in die tijd, ze hadden dezelfde pakken aan.. er was enkel 1 fout die de makers van deze film fout hadden gedaan.. de manier waarop zij de alien opensneden en het gereedschap vasthielden was niet op een professionele manier. door 1 klein foutje is deze film toen door de mand gevallen Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 en dat is de rede dat waarneer iemand zegt dat het echt is, ik het 9/10x niet geloof en er dus critisch naar kijk Reageren
Muay Thai Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 In Rusland was er ook een UFO neergestort ze hadden Alien lichamen maar deze keer gingen ze ook scherp naar kijken, ze zeiden dat ze deze keer alles op een profesionele manier deden dus hoe echte dokter het ook doen. Toen hebben ze via de computer en het lichaam gescand hoe het wezen dan eruit zou zien. Dit is een echt gebeurd verhaal en die Alien die op dat tafel lach was niet menselijk en ook niet nep. Dat zeggen de Amerikanen zelf terwijl het bij de Russen licht. En ik meende ook iets gehoord te hebben dat die dokters allemaal drie dagen daarna zijn gestorven. Maar ik geloof al in buitenaards leven en daarvoor ook maar met die bewijzen van dat filmpje ben ik helemaal overtuigd en je zult je vast afvragen '' welk filmpje '' dat filmpje wat ik ook in mijn handtekening heb gezet. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Kennen jullie het programma X-testers of iets dergelijks. 2 jongens die op Discovery filpjes van geesten en ufo's en bigfoots gaan onderzoeken hoe het is gefaked. Heb al meerdere verwerpingen gezien van filmpjes die hier zijn gepost. Weet niet of dit al is gezegd, ik ga niet het hele topic doorlezen, staat te vol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.