Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

Ik geloof er niets van buitenaarde technologie hierheen komt, maar toch niet doet behalve een beetje rondvliegen hier en daar. En heb je wel ooit eens aan gedacht dat het ook MENSELIJKE dingen kunnen zijn? Misschien hebben in de toekomst zoveel technologie dat we terug in de tijd kunnen reizen, en een maar mafkezen gaan de ''ailen'' uithangen in het verleden van de toekomst, nu dus. :puh:

Ik geloof meer in tijdreizen dan in UFO's van aliens moet ik zeggen...

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

Nou ja, ik ben het niet helemaal met jou eens. Waarom niet? omdat het altijd van die standaard praatjes zijn.

Ik geloof in buitenaardse leven, of het nou Aliens zijn of niet.

In de tijd van Christoffel Columbus waren er ook al buitenaardse bezoekers die onze planeet kwamen bezoeken, althans dat schrijft Columbus dat er van die ronde vliegende dingen met lichten die naast zijn schip kwamen en toen weer wegvlogen.

Maar in Egypte ook men denkt dat de piramides door buitenaards leven is gemaakt, want 10 duizend jaar terug deed men niks en opeens zijn begonnen ze grote dingen te bouwen zoals piramides.

Hier ook een foto ervan :

alienfy9.jpg

Je zou niet denken dat men toen zo'n technologie had om even rond te vliegen en men voor gek houden.

Stel als buitenaardse wezens ons komen bezoeken waarvoor is dat dan?

Dat vragen de wetenschappers zich af.

En voor jullie gaan zeggen '' Deze plaatjes kunnen nep zijn of video's '' natuurlijk zitten er altijd wel neppe tussen maar deze zijn aangetoond dat ze niet fake zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn probleem is altijd dat waarneer er gezegt wordt door een geleerde dat het echt is, het niet echt hoeft te zijn...

1. Geleerde kunnen fout zitten....

2. er zijn zat :"geleerde" die helemaal niet zo geleerd zijn :7

het wordt er vaak bijgezet zodat mensen het dan ineens wel geloven :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geen meteoriet, hij zag een ronde ding die lichtgaven en die naast zijn schip vlogen heel erg langzaam.

Ik dacht dat UFO's sneller dan het licht vlogen? :clown:

Omdat je niks nuttigs meer hebt te zeggen hoef je nu niet persoonlijk iemand aan te vallen.

UFO's kunnen heel snel en langzaam gewoon op hun eigen tempo vliegen, net zoals een auto.

Persoonlijke aanval? Kom op zeg, kan je nu al niet meer tegen geintjes of dergelijke opmerkingen?

Ik denk niet dat je dat kunt zeggen, kijk jij zoekt op aliens, dan kom je natuurlijk alleen verhalen/theorien tegen die hier voorstanders van zijn...

andersom het zelfde

Wat hij zegt :tu:

Trouwens, Muay... Open je deur eens, kijk uit het raam - er is nog een echte wereld naast dat internetforum waar je nonstop mensen die er niet in geloven probeert te bewijzen dat aliens tóch bestaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat , dat kan... want dan zou de toekomst al veranderd moeten zijn waardoor er geen heden meer bestaat..

Dan zoude wij ook al over tijdmachines moeten beschikken, stel iemand komt ff langs reisen, dan weten wij iets over die technologie, dus kunenn wij het ook, dus gaan wij weer terug en kunnen mensen het 50jaar geleden ook ect..

beetje in die richting.

of mensne hadden al lang gezegd van : doe dit anders gaat de wereld er aan ect :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik vind het aannemelijker dat wij in de toekomst terug in de tijd gaan en mensen gaan foppen :puh:

Sorry maar niet alles is foppen, hoe verklaar je zelf dat Christoffel Columbus in zijn tijd dat had gezien?

En die dingen in Egypte? Aliens op de muur samen met mensen die ik hierboven heb gepost?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, ik ben het niet helemaal met jou eens. Waarom niet? omdat het altijd van die standaard praatjes zijn.

Ik geloof in buitenaardse leven, of het nou Aliens zijn of niet.

In de tijd van Christoffel Columbus waren er ook al buitenaardse bezoekers die onze planeet kwamen bezoeken, althans dat schrijft Columbus dat er van die ronde vliegende dingen met lichten die naast zijn schip kwamen en toen weer wegvlogen.

Maar in Egypte ook men denkt dat de piramides door buitenaards leven is gemaakt, want 10 duizend jaar terug deed men niks en opeens zijn begonnen ze grote dingen te bouwen zoals piramides.

Hier ook een foto ervan :

alienfy9.jpg

Je zou niet denken dat men toen zo'n technologie had om even rond te vliegen en men voor gek houden.

Stel als buitenaardse wezens ons komen bezoeken waarvoor is dat dan?

Dat vragen de wetenschappers zich af.

En voor jullie gaan zeggen '' Deze plaatjes kunnen nep zijn of video's '' natuurlijk zitten er altijd wel neppe tussen maar deze zijn aangetoond dat ze niet fake zijn.

ik zal alles behalve zeggen dat dit plaatje nep is, natuurlijk is het een muur met daarop een wandtekening, maar wie zegt dat de egyptenaren aan "buitenaards leven" dacht toen ze het erop hebben getekend, misschien stelt het plaatje wel helemaal niets voor? ook kan het figuur op de foto een graf voorstellen waar de farao ingestopt werd *vergeten hoe die dingen heten* vroeger dachten ze ook dat hun de enige op aarde waren totdat er nieuwe stukken land werden ontdekt, toen dachten de mensen dat daar monsters o.i.d woonde, misschien stelt het wel zoiets voor.

zelf zullen wij er nooit achter komen, niemand trouwens, of er moet opeens een wandschilder uit z`n dood opstaan en zeggen waar de tekeningen voor diende,

Sorry maar niet alles is foppen, hoe verklaar je zelf dat Christoffel Columbus in zijn tijd dat had gezien?

En die dingen in Egypte? Aliens op de muur samen met mensen die ik hierboven heb gepost?

het verhaal van egypte heb ik boven de quote al behandeld, nu even die van christoffel columbus, je zegt dat hij in zijn dagboek heeft geschreven dat hij een rond ding met licht langs zijn schip zag vliegen, is dit dagboek ergens op internet te lezen in engelse/nederlandse vertaling? zou ik graag de link ervan willen, dan is het ook wel raar dat alleen columbus het heeft opgeschreven, er zaten genoeg mensen op de boten waar ze mee reisde *en dat waren er als ik het nog herinner 3* laten we zeggen ongeveer 100 man per boot dus 300 man waarvan alleen columbus het voorwerp gezien zou hebben? vroeger werden er op zee veel dagboeken bij gehouden door de bemanningen als ze daar i.i.g de tijd voor hebben, maar waarom heeft geen1 ander er dan over geschreven? zou nogal raar zijn als alleen columbus het gezien zou hebben en erover zou hebben geschreven, ik zou het persoonlijk namelijk in heel m`n dagboek schrijven als er opeens iets naast m`n schip zou vliegen.

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar je begint beetje kinderachtig te worden, ten eerste zoals je zegt '' Waarom dachten de egyptenaren over aliens '' wie zegt het over dachten mischien hadden ze contact met ze.

En over Columbus terug te komen dat weet de hele wereld zowat omdat jij in je school boeken 30% leert over geschiedenis, wil dat niet zeggen dat de rest liegt en dat jou theorie dan meteen goed moet zijn.

Columbus was de chef van de boot, hij was degene die de dagen bij hield.

Alsof iemand anders in jou dag boek gaat schrijfen.

Het is gewoon zo, en accepteer het gewoon dat er genoeg bewijzen zijn over buitenaards leven.

Link to comment
Delen op andere websites

dus je wilt beweren dat ik kinderachtig ben omdat ik mijn standpunt verdedig? ik geloof er niet in, zal er ook niet in geloven voordat ik er 1 met eigen ogen zie. maarja als jij het kinderachtig vind dat ik mijn standpunt verdedig en dat bij iedereen zowat zegt die iets zegt over het niet bestaan van aliens stop ik per direct met heel deze discussie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof ook in buitenaards leven, bacterieën op planeten ofzo.... Maar geen groene mannetje met een langgestrekt hoofd die in een koepel op onze planeet gaan vliegen.

Sinds de tijd van columbus vliegen ze dus over onze aardbol, waarom doen ze dat? Om informatie te vergaren? Nou dan zijn ze wel héél erg lang bezig vind je niet.

En waarom stappen ze nooit uit en maken mensen daar geen foto van?

Er zijn zo veel foto's van die vliegende objecten maar waarom geen een van een echte alien? Zelf denk ik omdat dat te hoog gegrepen is op het gebied van photoshop voor de meeste mensen :Y

Als er een bewijs was waarin blijkt dat er nooit aardmannetje in koepels konden zijn of iets dergelijks, dan zouden jij en alle andere "mensen" NOG STEEDS erin blijven geloven...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn foto's ervan, alleen mensen zeggen dat ze fake zijn, in de jaren 40 heeft men die in Area51 heeft gewerkt naar het nieuws gegaan met banden en informatie dat ze daar buitenaards contact hadden.

En .Djanick ik bedoelde het niet zo met '' kinderachtig '' meer kinderachtig als je zegt '' waarom schreven de andere mannen niet mee? '' dat komt nogal kinderachtig over. Dus ik zeg niet dat je kinderachtig bent omdat jij je standpunt verdedigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...