Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

Alle 3 bij google afbeeldingen gewoon UFO ingetikt ^^

Hier wat superinformatie:

Een duidelijk plaatje hoe AREA 51 er nou uit ziet. Wat doen die start/landingsbanen daar eigenlijk? UFO's hebben die toch niet nodig :duh:

Area_51_satellige_image_July_03.jpg

Dit vind ik ook wel belangrijk, hoe de gebouwen staan etc.

http://www.dreamlandresort.com/area51/area51map_de.html

Hier wat informatie wat er afspeelt op AREA 51 van wikipedia :Y

Area 51 werd gebouwd in 1955 als een testgebied voor het pas ontwikkelde U-2 spionagevliegtuig. Dit vliegtuig werd onder andere ingezet tegen de Sovjet-Unie. Vanuit dit vliegtuig werden op grote hoogte foto's gemaakt. Maar het neerhalen van één U-2 (met piloot Gary Powers) deed de Amerikanen beseffen dat het niet meer verantwoord was om deze vluchten voort te zetten.

Vanaf 1955 werd Area 51 voortdurend uitgebreid en gebruikt voor de ontwikkeling van verschillende Black Projects. Black Projects bestonden uit het ontwikkelen en testen van nieuwe geavanceerde militaire vliegtuigen, zoals de SR-71 "Blackbird", de F-117 Nighthawk Stealth Fighter en de B-2 Stealth-bommenwerper. Andere Black Projects zijn onlangs in de openbaarheid gekomen, zoals de Aurora Stealth-straaljager met z.g. scramjet-technologie. Hierdoor is het voor Aurora mogelijk snelheden te ontwikkelen die voor gewone militaire straaljagers onmogelijk zijn. Onbemande vliegtuigen worden ook op Area 51 getest. De basis wordt streng bewaakt en is moeilijk toegankelijk.

De basis is in het verleden door UFO-aanhangers vaak genoemd als locatie waar de Amerikaanse overheid buitenaardse intelligente wezens verborgen zou houden, maar van enig bewijs over het in bewaring hebben van vliegende schotels met ufonauten is nooit iets gebleken.

CHECK

Het is wel zo dat niet-geïdentificeerde vliegende objecten later de militaire versies van de Stealth-vliegtuigen bleken te zijn, zoals de F-117 Nighthawk.

De basis is ook gebruikt om top-geheime militaire projecten en hardware (zoals satelliet-onderdelen) te begraven. Hierdoor wilde men voorkomen dat deze projecten zouden uitlekken.

Wikipedia

Weten we dat ook weer :)

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Een duidelijk plaatje hoe AREA 51 er nou uit ziet. Wat doen die start/landingsbanen daar eigenlijk? UFO's hebben die toch niet nodig :duh:

Als je goed kijkt, (of gewoon met google earth er heen gaat), kan je duidelijk zien dat er ook normale vliegtuigen staan.

Daarvoor zullen die landingsbanen wel zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een duidelijk plaatje hoe AREA 51 er nou uit ziet. Wat doen die start/landingsbanen daar eigenlijk? UFO's hebben die toch niet nodig :duh:

Als je goed kijkt, (of gewoon met google earth er heen gaat), kan je duidelijk zien dat er ook normale vliegtuigen staan.

Daarvoor zullen die landingsbanen wel zijn :)

Ik zie ze niet op de foto maar ze zullen er wel zijn, want ze testen daar geheime vliegtuigen en ze slaan daar geen buitenaardse wezen met ronde schijven op :Y

Als het een legerbasis is lijkt het me wel logisch dat er een landing's/startbaan is want hoet wil je anders straaljagers enz. de lucht in krijgen?

Precies, het is een basis voor amerika om dingen te testen geen ufo opslag plaats

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Nee en de mensen die alles hebben gezien en hebben gezegd liegen zeker en de regering liegt nooit zeker.

Op SBS6 was er een docu over dat en daar heb ik naar gekeken en daar waren die getuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee en de mensen die alles hebben gezien en hebben gezegd liegen zeker en de regering liegt nooit zeker.

Op SBS6 was er een docu over dat en daar heb ik naar gekeken en daar waren die getuigen.

Tot nu toe nog geen enkel serieus programma gezien op SBS6.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee en de mensen die alles hebben gezien en hebben gezegd liegen zeker en de regering liegt nooit zeker.

Op SBS6 was er een docu over dat en daar heb ik naar gekeken en daar waren die getuigen.

Tot nu toe nog geen enkel serieus programma gezien op SBS6.

Nee..?

Moet misschien beter/vaker kijken..Daar is heus wel eens iets serieus op hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee en de mensen die alles hebben gezien en hebben gezegd liegen zeker en de regering liegt nooit zeker.

Op SBS6 was er een docu over dat en daar heb ik naar gekeken en daar waren die getuigen.

Tot nu toe nog geen enkel serieus programma gezien op SBS6.

Ja het was er wel.

Het programma hete Reportage.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...