Jump to content

Amerika Vs. Rusland


Scarcetti

Amerika Vs. Rusland-oorlog?wie wint  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. wie wint in een oorlog?

    • Amerika
      30
    • Rusland
      13


Recommended Posts

wie zou winnen volgens jou

Amerika heeft de kwaliteit van hun materiaal

maar

Rusland heeft de troepen

GEEN ENKEL ANDER LAND HELPT AMERIKA OF RUSLAND

Bewerkt: door Scarcetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    12

  • .Djanick

    9

  • Only GrandTheftAuto

    7

  • Wesley

    4

Toevallig hier hebben we het nu veel over bij Geschiedenis op school.. Koude Oorlog etc. Maar ik denk dat Amerika dik zou winnen kwa wapens etc. Want volgens mij loopt Rusland op dat gebied niet echt achter, maar zijn ze minder sterk in vergelijking met Amerika. Effe tussendoor: Wel lachen want een van de sectorleiders op mijn school heet Narski met z'n achternaam, en daar word altijd over gekloot dat hij een Rus is en van de Communisten is enal die shit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Liever niet natuurlijk, maar mocht er ooit een oorlog komen, dan denk ik dat Amerika wint door betere technologie. Aan Bush zelf zou het niet liggen, maar de wapens zijn gewoon zo sterk dat kampen van Rusland zo vernietigd zouden zijn, voordat ze hun spullen ook maar gereed zouden kunnen maken...

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik gek word van alle topics die over oorlog gaan, er zijn er volgens mij al rond de 5 die over oorlog gaan nu en dan ook nog de topics waar we allemaal dood zouden gaan komen we boven de 10 uit denk ik zo...

en hoop dat er geen1 wint, amerika is een k*t land die denkt dat ze alles mogen doen en rusland is een lopende bom

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rusland wint. Rusland is veel groter dan de V.S Rusland is zelfs nog groter dan heel Amerika. Rusland heeft veel meer troepen. Trouwens. Ik ben voor Rusland. Die Bush is gewoon gestoord joh. Altijd wil die geld over de balk gooien. De wereld is goed genoeg zoals tie nu is. Bush de gestoorde olie man. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Amerika zou winnen;

Aangezien Amerika lid is van de NATO, en dat wil dus zeggen dat wij er ook bij betrokken worden, en ook Duitsland, Polen, Engeland, België, Frankrijk, enz. enz. enz. enz. ook allemaal mee doen.

Dus alle vriendjes van Amerika doen ook mee aan de oorlog dan.

Maar als je even kijkt naar Rusland, de vriendjes van Rusland helpen natuurlijk ook weer mee.

Dat wil zeggen, minstens heel Azië. Maar als je even kijkt, Rusland had in de koude oorlog te veel straaljagers enz. gekocht.

Meer dan 60% van alle straaljagers van Rusland liggen gewoon te rotten in het gras, of waar dan ook.

Ik ga er van uit dat Amerika dit zal winnen dus.

Dit zal dan ook een massale wereld oorlog worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Amerika zou winnen;

Aangezien Amerika lid is van de NATO, en dat wil dus zeggen dat wij er ook bij betrokken worden, en ook Duitsland, Polen, Engeland, België, Frankrijk, enz. enz. enz. enz. ook allemaal mee doen.

Dus alle vriendjes van Amerika doen ook mee aan de oorlog dan.

Maar als je even kijkt naar Rusland, de vriendjes van Rusland helpen natuurlijk ook weer mee.

Dat wil zeggen, minstens heel Azië. Maar als je even kijkt, Rusland had in de koude oorlog te veel straaljagers enz. gekocht.

Meer dan 60% van alle straaljagers van Rusland liggen gewoon te rotten in het gras, of waar dan ook.

Ik ga er van uit dat Amerika dit zal winnen dus.

Dit zal dan ook een massale wereld oorlog worden!

Ik denk dat Polen en al die oost europese landen met Rusland mee gaan vechten want die hebben vroeger ook bij elkaar gehoorde en

Ik denk dat Rusland wint. Rusland is veel groter dan de V.S Rusland is zelfs nog groter dan heel Amerika. Rusland heeft veel meer troepen. Trouwens. Ik ben voor Rusland. Die Bush is gewoon gestoord joh. Altijd wil die geld over de balk gooien. De wereld is goed genoeg zoals tie nu is. Bush de gestoorde olie man
Heel Amerika is denk ik toch wel iets groter dan Rusland hoor.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Amerika zal winnen, al zie ik het eerlijkgezegd liever eens anders. Amerika krijgt namelijk een te dikke nek, ze moeten eens op hun nummer gezet worden, al dan niet door Rusland.

Verder vind ik het schandalig dat de rest van de wereld er weer bij betrokken moet zijn, Amerika ligt in ruzie met Rusland, maar Rusland heeft daardoor wel raketten op ons gericht staan i.p.v op Amerika.

Overigens ligt de top van de NATO wel in Brussel, wat zich een geschikt doelwit vormt, en zo zijn Belgïe, Nederland, Duitsland,... er weer de dupe van.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat rusland nu gaat winnen want er zitten al veel amerikanen in irak dus die kunnen ze niet zomaar terug roepen. Maar europese unie helpt america denk ik wel :sigaar:

Dan heb je verkeerd geschat,

Rusland is ook Europa(en Azie) en dan zal Europa niet meedoen.

Amerika zal winnen(en ik hoop dat Amerika z'n lesje krijgt),maar Rusland heeft de troepen.

Maar met troepen ga je (nu)niet meer veel moeten beginnen.

EN sinds wanneer is oorlog in de mode?

Oorlog is een dom ding en nu is alweer met die oorlog

JUllie willen echt dat de wereld stuk gaat :clown:

En jullie met je wereld oorlog

Belgie en Nederland enz.gaat niemand helpen voor een conflict tussen bommen(die eigenlijk verbannen moeten worden)

I hate war,Rusland en Amerika kunnen het alleen halen met wapens,nooit met praten.

Amerika is eccht een land die met bommen de 'grootste' zijn,maar met vuisten en praten zijn ze echt mietjes.

Maar hopelijk besseffen ze eens wat wij,onschuldige mensen,meemaken.

Maar het gaat weer beter!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Polen en al die oost europese landen met Rusland mee gaan vechten want die hebben vroeger ook bij elkaar gehoorde en

Het zijn vriendjes van ons geworden, waarom zou Amerika anders een schild willen plaatsen?

Als het geen vriendjes waren van ons, dan was dat niet gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...