Jump to content

Amerika Vs. Rusland


Scarcetti

Amerika Vs. Rusland-oorlog?wie wint  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. wie wint in een oorlog?

    • Amerika
      30
    • Rusland
      13


Recommended Posts

Is er dan een oorlog? Ik dacht dat ze enkel een schild ofzoiets wilden testen op een ander land. Naja, ik denk ook wel Amerika... Nu maar hopen dat die oorlog niet overwsaait naar NL of België! Het is typisch bush... Altijd hoorlog zoeken, ik zou blijf zijn als het president verkiezingen is!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    12

  • .Djanick

    9

  • Only GrandTheftAuto

    7

  • Wesley

    4

Wat ik hier allemaal hoor is totale BULLSHIT!

Rusland loopt zeker niet achter met technologie dat ik kan ik je zeker vertellen ze zijn niet net zoals die Amerikanen die hun wapens showen, Rusland heeft meer atoombommen, en veel gevaarlijkere raketten dan Amerika

Amerika heeft wel mischien goede nieuwe wapens maar ze zijn niks met vergeleken met Rusland KOM OP zeg Amerika wint niet eens oorlog in Irak laat staan van de Russen die Bush is zeer bang voor Poetin dat kan ik je zeker vertellen alleen jullie zitten hier jullie weten niks van het oosten en zeker niet wat er gebeurd meeste mensen lullen hier maar wat, wat ze op TV zien maar nogmaals beide goede landen dus als Rusland tegen Amerika zou vechten kan ik je vertellen gaat Aarde naar de klote! dus Nederland, Belgie, Duitsland etc...

Rusland wint met gemak van Amerika want ze hebben echt de beste atoombommen, ze hoefen er maar drie te gooien en Amerika is ploef weg.

Als je eens wat meer wist over Rusland zou je zo zeggen dat Amerika niks is.

Bush had zelfs moeite tegen Vietnam.

Jongens echt waar de Russen kennen jullie niet.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hier allemaal hoor is totale BULLSHIT!

Rusland loopt zeker niet achter met technologie dat ik kan ik je zeker vertellen ze zijn niet net zoals die Amerikanen die hun wapens showen, Rusland heeft meer atoombommen, en veel gevaarlijkere raketten dan Amerika

Amerika heeft wel mischien goede nieuwe wapens maar ze zijn niks met vergeleken met Rusland KOM OP zeg Amerika wint niet eens oorlog in Irak laat staan van de Russen die Bush is zeer bang voor Poetin dat kan ik je zeker vertellen alleen jullie zitten hier jullie weten niks van het oosten en zeker niet wat er gebeurd meeste mensen lullen hier maar wat, wat ze op TV zien maar nogmaals beide goede landen dus als Rusland tegen Amerika zou vechten kan ik je vertellen gaat Aarde naar de klote! dus Nederland, Belgie, Duitsland etc...

Rusland wint met gemak van Amerika want ze hebben echt de beste atoombommen, ze hoefen er maar drie te gooien en Amerika is ploef weg.

Weet je wel iets van atoombommen?

éen atoombom en Belgie is plat,dus zal Rusland Amerika beschieten of Amerika Rusland tot dat er een winnaar is.Dus hou je beter weter gedrag ergens anders.

En niemand gaat vechten met Rusland of Amerika.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hier allemaal hoor is totale BULLSHIT!

Rusland loopt zeker niet achter met technologie dat ik kan ik je zeker vertellen ze zijn niet net zoals die Amerikanen die hun wapens showen, Rusland heeft meer atoombommen, en veel gevaarlijkere raketten dan Amerika

Amerika heeft wel mischien goede nieuwe wapens maar ze zijn niks met vergeleken met Rusland KOM OP zeg Amerika wint niet eens oorlog in Irak laat staan van de Russen die Bush is zeer bang voor Poetin dat kan ik je zeker vertellen alleen jullie zitten hier jullie weten niks van het oosten en zeker niet wat er gebeurd meeste mensen lullen hier maar wat, wat ze op TV zien maar nogmaals beide goede landen dus als Rusland tegen Amerika zou vechten kan ik je vertellen gaat Aarde naar de klote! dus Nederland, Belgie, Duitsland etc...

Rusland wint met gemak van Amerika want ze hebben echt de beste atoombommen, ze hoefen er maar drie te gooien en Amerika is ploef weg.

Weet je wel iets van atoombommen?

éen atoombom en Belgie is plat,dus zal Rusland Amerika beschieten of Amerika Rusland tot dat er een winnaar is.Dus hou je beter weter gedrag ergens anders.

En niemand gaat vechten met Rusland of Amerika.

Ik denk dat ik meer over Atoombommen weet dan jij Amerika is nogal klein vergeleken met Rusland en Rusland is echt veel groter als Amerika met atoombommen komt heeft Rusland nog een heel stuk dus ik denk wel echt dat Rusland wint.

En dit is geen beterweet gedrag ik lees meer dan de nieuws!

TIP

Zou jij ook eens moeten doen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik zou liefst geen oorlog willen hebben doet niemand iets goeds en die Bush vooral niet,

Maar ik denk als ze oorlog zullen hebben dat ze Europa als slagveld gaan gebruiken weet ik wel zeker!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hier allemaal hoor is totale BULLSHIT!

Rusland loopt zeker niet achter met technologie dat ik kan ik je zeker vertellen ze zijn niet net zoals die Amerikanen die hun wapens showen, Rusland heeft meer atoombommen, en veel gevaarlijkere raketten dan Amerika

Amerika heeft wel mischien goede nieuwe wapens maar ze zijn niks met vergeleken met Rusland KOM OP zeg Amerika wint niet eens oorlog in Irak laat staan van de Russen die Bush is zeer bang voor Poetin dat kan ik je zeker vertellen alleen jullie zitten hier jullie weten niks van het oosten en zeker niet wat er gebeurd meeste mensen lullen hier maar wat, wat ze op TV zien maar nogmaals beide goede landen dus als Rusland tegen Amerika zou vechten kan ik je vertellen gaat Aarde naar de klote! dus Nederland, Belgie, Duitsland etc...

Rusland wint met gemak van Amerika want ze hebben echt de beste atoombommen, ze hoefen er maar drie te gooien en Amerika is ploef weg.

Weet je wel iets van atoombommen?

éen atoombom en Belgie is plat,dus zal Rusland Amerika beschieten of Amerika Rusland tot dat er een winnaar is.Dus hou je beter weter gedrag ergens anders.

En niemand gaat vechten met Rusland of Amerika.

Ik denk dat ik meer over Atoombommen weet dan jij Amerika is nogal klein vergeleken met Rusland en Rusland is echt veel groter als Amerika met atoombommen komt heeft Rusland nog een heel stuk dus ik denk wel echt dat Rusland wint.

En dit is geen beterweet gedrag ik lees meer dan de nieuws!

TIP

Zou jij ook eens moeten doen :cya:

Het maakt niet uit welk land groter of kleiner is, je zult sowieso er op moeten rekenen dat de NAVO helpt!

En het was niet echt een oorlog in Irak, maar meer een zoektocht naar die wapens.

Geloof me maar, Rusland mag dan wel betere of sterkere wapens hebben, maar Rusland kan sowieso rekenen op een ZEER grote aanval van de West-europeanen!

En een slagveld boven Europa? Het lijkt wel of als jullie denken dat dit Age Of Empires III is..

Weten jullie wel hoe groot Europa is? Ik denk eerder dat ze de grote oceaan gaan gebruiken..

Aangezien Amerika en Rusland allemaal een grote marine hebben.

Dus d.w.z. dat ze meer gaan vechten in de buurt van Alaska, en zeker niet boven Europa.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Als er een oorlog komt, dan denk ik wel dat Amerika kan winnen.

Ik hoop het ook. Dat die Vladimir Poetin maar eens goed in het zand bijt.

Kernraketten richting Europa richten.

Hij moet maar eens proberen. pff.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand wint. Feit is gewoon dat beide landen verschrikkelijke bommen hebben. Zo zal een kernoorlog gaan: Amerika gooit een atoombom in Rusland, vervolgens gooit Rusland er twee terug, Amerika 3 enz. tot het gehele land van de kaart geveegd is (en misschien zelfs de vriendjes van dat land die meehelpen). Toch zal het winnende land geheel in puin liggen en allemaal mensen met verschrikkelijke verminkingen krijgen en er is overal zeer hoge radioactiviteit waardoor het hele land eraan gaat. Kan dat land zichzelf een winnaar noemen???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Polen en al die oost europese landen met Rusland mee gaan vechten want die hebben vroeger ook bij elkaar gehoorde

Als je eens de nieuws kijkt zie je soms dat Bush naar polen komt of de president van Polen naar Amerika gaat dus ze doen met Amerika mee. Volgens mij hebben Poolse nu ruzie met de Russen omdat de Russen hun Standbeelden van de WOII terug willen! zo was het ook al bij Estland!

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat men niet om de wapens, maar over de tacktiek.

We zijn alweer aan het leren over de geschiedenis van België, en vreemd lijkt me dat wij vlamingen altijd een tacktiek voor de hand liggen hebben. Puur toeval of niet: we hebben de Gulden Sporen Slag gewonnen van de Fransen, Napoleon werd verslagen in Waterloo, en de Duitsers hebben we kunnen tegenhouden in bepaalde beken aan de grens van Frankrijk :)

België is opzich een klein land, en had geen troepen genoeg zoals Frankrijk die had. Arme boeren gingen vechten voor Vaderland. Doordat de beken rond het gebied van de Vlamingen lagen, moesten de Fransen die te paard waren door de beken. Omdat de aanlopen van de paarden vertraagd werd konden de Vlamingen met gemak de Fransen van het paard duren.

Geschiedenis van België

Verdere geschiedenis leer je wel op school :puh:

Het gaat hem dus niet om de wapens of troepen, maar om de tacktiek. Amerika en Rusland zullen moeten uitmaken wie de slimsten zijn :)

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...