Jump to content

Amerika Vs. Rusland


Scarcetti

Amerika Vs. Rusland-oorlog?wie wint  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. wie wint in een oorlog?

    • Amerika
      30
    • Rusland
      13


Recommended Posts

Ik denk dat Rusland wint. Rusland is veel groter dan de V.S Rusland is zelfs nog groter dan heel Amerika. Rusland heeft veel meer troepen. Trouwens. Ik ben voor Rusland. Die Bush is gewoon gestoord joh. Altijd wil die geld over de balk gooien. De wereld is goed genoeg zoals tie nu is. Bush de gestoorde olie man. :duh:

Ja, Rusland heeft meer troepen, maar geen wapens (zie 1e wereld oorlog) om aan het leger te geven....

Natuurlijk kunnen de Russen wel van binnenuit de VS deleeten met heel veel aanslagen & co.

1e wereldoorlog is best lang geleden, nietwaar? Sinds de Cuba-crisis is het tegendeel allang bewezen ;)

En daarna lieten ze al hun wapens weer verroesten...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    12

  • .Djanick

    9

  • Only GrandTheftAuto

    7

  • Wesley

    4

Ik denk Amerika die hebben de wapens wat moderner, en ze hebben ook allemaal goede voertuigen. Maar Rusland is ook wel groot hoor en ik weet niet of die Amerikanen wil goede winterpakken hebben. Want Rusland is gevend aan de kou want bij hun is het altijd koud. Maar ik denk dat Amerika gaaNwinnen want Rusland heeft niet zo moderne spullen. Maar de Russen hebben best wel goede tanks want in de Tweede Wereld oorlog kwam Duitsland ook niet door Rusland heen. Want ze waren niet gevend aan de kou. (en ik wil eigenlijk geen oorlog ik vind dat ze gewoon in vrede moeten leven). :{

Rene-GTA. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rusland wint. Rusland is veel groter dan de V.S Rusland is zelfs nog groter dan heel Amerika. Rusland heeft veel meer troepen. Trouwens. Ik ben voor Rusland. Die Bush is gewoon gestoord joh. Altijd wil die geld over de balk gooien. De wereld is goed genoeg zoals tie nu is. Bush de gestoorde olie man. :duh:

Ja, Rusland heeft meer troepen, maar geen wapens (zie 1e wereld oorlog) om aan het leger te geven....

Natuurlijk kunnen de Russen wel van binnenuit de VS deleeten met heel veel aanslagen & co.

1e wereldoorlog is best lang geleden, nietwaar? Sinds de Cuba-crisis is het tegendeel allang bewezen ;)

En daarna lieten ze al hun wapens weer verroesten...

Ja, maar niet de apparatuur om het te maken 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rusland wint. Rusland is veel groter dan de V.S Rusland is zelfs nog groter dan heel Amerika. Rusland heeft veel meer troepen. Trouwens. Ik ben voor Rusland. Die Bush is gewoon gestoord joh. Altijd wil die geld over de balk gooien. De wereld is goed genoeg zoals tie nu is. Bush de gestoorde olie man. :duh:

Ja, Rusland heeft meer troepen, maar geen wapens (zie 1e wereld oorlog) om aan het leger te geven....

Natuurlijk kunnen de Russen wel van binnenuit de VS deleeten met heel veel aanslagen & co.

Dit is wel een hele kromme opmerking als ik eerlijk mag zijn lol, in de eerste oorlog hadden de Nederlanders toch ook geen Fiat? nee dus wat heeft dat ermee te maken ik raad jullie aan om meer over Rusland te weten komen dan dat oude nieuws op RTLnieuws aan te horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om even duidelijk te zijn Amerika en Rusland hebben de Nederlanders bevrijd.

Nee de Russen zijn tot Berlijn gekomen. Het waren de Amerikanen, Canadezen en wat Polen. Maar Rusland kan natuurlijk Alaska heel makkelijk aanvallen, dat ligt bijna aan elkaar, en ik denk niet dat Alaska goed is verdedigd. Ik denk eerder dat Canada een slagveld zou worden dan Europa. Ik denk dat de Russen Amerika vanuit het oosten zouden beschieten. Rusland zou dan ook Alaska kunnen proberen in te nemen want Alaska zit niet vast aan de rest van de VS. De Russen zouden dan zelfs vanuit Alaska de VS kunnen beschieten, dan zit alleen Canada ertussen. Dat is een stuk dichterbij dan over West-Europa en de Atlantische Oceaan.

EDIT:

Ja, Rusland heeft meer troepen, maar geen wapens (zie 1e wereld oorlog) om aan het leger te geven....

Natuurlijk kunnen de Russen wel van binnenuit de VS deleeten met heel veel aanslagen & co.

Dat is zoals Muay Thai als zei een beetje een domme opmerking. Denk je nou echt dat Rusland meer soldaten heeft dan wapens? In de tweede wereldoorlog vochten de meeste soldaten nog met geweren zoals de Mosin Nagant waarbij je na elk schot de grendel naar achter moest halen om door te laden, de Russen hebben nu veel modernere wapens zoals Kalashnikovs en nog modernere (Kalashnikovs zijn al behoorlijk veroudered). Rusland gaat nu natuurlijk niet meer een hele zooi soldaten een slagveld insturen terwijl maar de helft een wapen heeft.

Oh en ik weet niet of het bij jou ook 2007 is maar de eerste wereldoorlog is al bijna 100 jaar geleden.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...