Jump to content

Amerika Vs. Rusland

Scarcetti

Amerika Vs. Rusland-oorlog?wie wint  

44 leden hebben gestemd

1. 1. wie wint in een oorlog?

• Amerika
      30
    • Rusland
      13

Recommended Posts

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Muay Thai

12

• .Djanick

9

• Only GrandTheftAuto

7

• Wesley

4

Tuurlijk daarom had Rusland vroeger Afganistan aangevallen?

Lol je kijkt te veel Americaan TV

Met hun opscheppende verhaaltjes.

Owkee

Dan vraag ik het zo :

Zit jij liever onder het regime van Al Quida/Taliban/Hamas/Fatah Al Islam/ OF Amerikaans regime ! :bier:

Delen op andere websites

Tuurlijk daarom had Rusland vroeger Afganistan aangevallen?

Lol je kijkt te veel Americaan TV

Met hun opscheppende verhaaltjes.

Owkee

Dan vraag ik het zo :

Zit jij liever onder het regime van Al Quida/Taliban/Hamas/Fatah Al Islam/ OF Amerikaans regime ! :bier:

Ik zit liever geen van één alleen ze zijn allemaal klootzakken, ik vind Rusland ook een klote land vergeet dat niet.

Maar Amerika showt echt doen vet stoer maar ze zijn niks en dat probeer ik sommige mensen hier duidelijk te maken.

Delen op andere websites

Wie heeft samen ooit met de polen/engelse & canadeze europa bevrijd ?

Wat denk je als Afghanistan & Irak nooit waren aangevallen .. Dan was het nu een grote Al-Quida staat geworden. En dan was Al-Quida niet meer te stoppen :bier: (dankje USA)

Amerika heeft samen met de Polen, Engelsen en Canadezen Europa bevrijd? Ik neem aan dat je het over WO2 hebt of niet? Dat waren niet de Polen.

Delen op andere websites

Wat denk je als Afghanistan & Irak nooit waren aangevallen .. Dan was het nu een grote Al-Quida staat geworden. En dan was Al-Quida niet meer te stoppen :bier: (dankje USA)

Amerika heeft samen met de Polen, Engelsen en Canadezen Europa bevrijd? Ik neem aan dat je het over WO2 hebt of niet? Dat waren niet de Polen.

Bekijk deze pagina eens : Polen ! :bier:

Delen op andere websites

Bekijk deze pagina eens : Polen ! :bier:

Oh ja je hebt gelijk. Ik dacht dat de Polen net als Rusland naar Berlijn getrokken waren en alleen een spoor van vernieteging achterlieten.

Delen op andere websites

Muay Thai heeft wel steeds gelijk!

Rusland is groot en heeft veel man!

Het grootste deel ligt te rotten in het gras..

en daar kunnen volgens jou zeker geen basissen zitten? weetje hoe moeilijk het zowiezo is om dan een basis te vinden, trouwens ooit gezien hoe russische soldaten worden opgeleid? die generaals zijn ZIEKELIJK, die slaan hun soldaten met stoelen als ze boos op ze zijn!

Delen op andere websites

en daar kunnen volgens jou zeker geen basissen zitten? weetje hoe moeilijk het zowiezo is om dan een basis te vinden, trouwens ooit gezien hoe russische soldaten worden opgeleid? die generaals zijn ZIEKELIJK, die slaan hun soldaten met stoelen als ze boos op ze zijn!

niet perse hoor zoals al gezegd is de films zijn niet altijd waar ze zijn daar ook niet meer in het Sovjet-Regime he

Delen op andere websites

niet perse hoor zoals al gezegd is de films zijn niet altijd waar ze zijn daar ook niet meer in het Sovjet-Regime he

ik heb het niet in films gezien maar in filmpjes die zijn opgenomen door andere mensen, ben alleen verbannen op die site :duh:

Delen op andere websites

Russische leger is een klote leger ze dreigen soms soldaten als ze daar weg willen gaan en sommige woorden mishandeld zoals .Djanick zei is best waar hij vertelt teminste echte dingen dan '' liggen op gras te rotten '' wat ik niet begrijp wat ermee bedoelt wordt.

Delen op andere websites

Ik denk dat Rusland wint. Rusland is veel groter dan de V.S Rusland is zelfs nog groter dan heel Amerika. Rusland heeft veel meer troepen. Trouwens. Ik ben voor Rusland. Die Bush is gewoon gestoord joh. Altijd wil die geld over de balk gooien. De wereld is goed genoeg zoals tie nu is. Bush de gestoorde olie man. :duh:

Ja, Rusland heeft meer troepen, maar geen wapens (zie 1e wereld oorlog) om aan het leger te geven....

Natuurlijk kunnen de Russen wel van binnenuit de VS deleeten met heel veel aanslagen & co.

Delen op andere websites

Ik denk dat Rusland wint. Rusland is veel groter dan de V.S Rusland is zelfs nog groter dan heel Amerika. Rusland heeft veel meer troepen. Trouwens. Ik ben voor Rusland. Die Bush is gewoon gestoord joh. Altijd wil die geld over de balk gooien. De wereld is goed genoeg zoals tie nu is. Bush de gestoorde olie man. :duh:

Ja, Rusland heeft meer troepen, maar geen wapens (zie 1e wereld oorlog) om aan het leger te geven....

Natuurlijk kunnen de Russen wel van binnenuit de VS deleeten met heel veel aanslagen & co.

1e wereldoorlog is best lang geleden, nietwaar? Sinds de Cuba-crisis is het tegendeel allang bewezen ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...