Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

Geplaatst:
ik koop geen ps3, mij te duur voor alleen IV. als de pc versie komt neem ik die gewoon

alleen IV? je kan er nog meer mee hoor...

Je kan er natuurlijk ook veel meer mee doen, maar wie zegt dat R* na GTA IV stopt met zijn GTA-reeksen.

Waarschijnlijk zullen de opvolgers van GTA IV ook voor PS3 zijn.

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:
ik koop geen ps3, mij te duur voor alleen IV. als de pc versie komt neem ik die gewoon

alleen IV? je kan er nog meer mee hoor...

Je kan er natuurlijk ook veel meer mee doen, maar wie zegt dat R* na GTA IV stopt met zijn GTA-reeksen.

Waarschijnlijk zullen de opvolgers van GTA IV ook voor PS3 zijn.

dat bedoel ik. GTA IV is niet het enige spel voor de ps3 dus alleen voor gta IV kopen is toch opnzin

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had de console speciaal gekocht voor Splinter Cell Double Agent dus mijn antwoord is als GTA IV uitkomt

JA!

Hoewel ik 'm al heb. (SCDA EN 360 dan he)

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

ik koop gta 4 zelfs als ik dar een nieuwe console vor moet kopen men ouwe xbox staat al te koop

Geplaatst:
ik koop gta 4 zelfs als ik dar een nieuwe console vor moet kopen men ouwe xbox staat al te koop

Kijk! Een echte fan :puh:

Ikzelf niet. Ik wacht op een PC versie. En de belangrijkste reden is dat ik de besturing van een PC gewoon simpelweg het fijnste vind. Verder is een PC handiger qua andere programma's e.d. waarmee later gemod kan worden :Y

Geplaatst:
Ik heb al een xbox 360 dus ik hoef allen de game nog te kopen als hij uitkomt :tu:

gelukzak ik moet eerst men ouwe gouwe xbox verkocht krijgen maar ja ik hebnog tijd tot hij er komt

maar ik ga een tijdje minder kome heb eindexamens. :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap niet waarom mensen een PS3 kopen en zoveel geld uitgeven en dat ding doet het nog niet helemaal! :duh:

Ik koop wel een 360!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
Ik denk dat ik toch maar voor de PS3 ga. Volgend jaar op kamers en dan wil ik me niet al te veel vervelen ;). Maar ik zit er toch nog over na te denken. In eerste instantie koop ik hem dan in ieder geval alleen voor de GTA:IV, maar goed het wordt toch vast weer uit mijn hoofd gepraat :puh:

(Oeh mijn eerste post op dit forum :dans: )

Dat duurde wel lang die eerste post!

Ik snap niet waarom mensen een PS3 kopen en zoveel geld uitgeven en dat ding doet het nog niet helemaal! :duh:

Ik koop wel een 360!

nog een reden voor de 360..zat ik net toevallig te lezen/bekijken: http://www.gamespot.com/xbox360/action/bat...=result;title;0

De 2e graphics vergelijking van gamespot tussen ps3 en 360..in alle 2 is de 360 nog als 'winnaar' naar voren gekomen.

Geplaatst:
Ik denk dat ik toch maar voor de PS3 ga. Volgend jaar op kamers en dan wil ik me niet al te veel vervelen ;). Maar ik zit er toch nog over na te denken. In eerste instantie koop ik hem dan in ieder geval alleen voor de GTA:IV, maar goed het wordt toch vast weer uit mijn hoofd gepraat :puh:

Ik koop wel een 360!

nog een reden voor de 360..zat ik net toevallig te lezen/bekijken: http://www.gamespot.com/xbox360/action/bat...=result;title;0

De 2e graphics vergelijking van gamespot tussen ps3 en 360..in alle 2 is de 360 nog als 'winnaar' naar voren gekomen.

Ps3 graphics zijn bij sommige vooral oudere games op de 360 inderdaad beter. Dit komt omdat het programeren van de ps3 heel anders gaat, en als je een 360 spel direct port zonder veel aanpassingen zijn de grapics idd slechter.

Maar de ps3 ondersteund veel hogere resolutie en kan ook veel scherpere en gedetaileerderen beelden weergeven.

Op GTA IV zal er weinig verschil zijn tussen graphics (ps3 draw distance misschien wat hoger) maar over 2 jaar zullen ps3 games duidelijk betere graphics hebben als 360 games.

Geplaatst:

Ik koop wel een 360!

Ps3 graphics zijn bij sommige vooral oudere games op de 360 inderdaad beter. Dit komt omdat het programeren van de ps3 heel anders gaat, en als je een 360 spel direct port zonder veel aanpassingen zijn de grapics idd slechter.

Maar de ps3 ondersteund veel hogere resolutie en kan ook veel scherpere en gedetaileerderen beelden weergeven.

Op GTA IV zal er weinig verschil zijn tussen graphics (ps3 draw distance misschien wat hoger) maar over 2 jaar zullen ps3 games duidelijk betere graphics hebben als 360 games.

ja inderdaad..als de programmeurs meer bekend raken met de ps3 worden de games daarvoor ook veel mooier.

maar de 360 en ps3 ondersteunen allebei 1080p..niet dat dat veel uitmaakt want bijna niemand heeft een tv die 1080p ondersteunt, hooguit 1080i. naar resolutie moet je eigenlijk niet echt kijken. alleen de meeste 360 spellen ondersteunen alleen 720p en 1080i en bij ps3 geloof ik alle 1080p :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ga zeker weten een PS3 kopen. Ik neem geen xBox omdat ik al gta al sinds deel 2 op de playstation speel. Gewoon een traditie. Ik vind het beeld van gta trouwens ook veel sfeervoller op de ps2 dan dat van de xbox. Weet niet of dat nog zo is met next-gen. Ik ben ook van plan, The Getaway 3 en nieuwste gran turismo te gaan spelen. En nog een rede voor een playstation3, is dat je gewoon, chill, kan cruisen met de auto's en niet constant volgas en overal tegen aan botsend, of bashend aan het rijden bent.

Geplaatst:
En nog een rede voor een playstation3, is dat je gewoon, chill, kan cruisen met de auto's en niet constant volgas en

overal tegen aan botsend, of bashend aan het rijden bent.

die reden is onzin, want je geeft niet gas met de knoppen bij gta op de xbox, maar met de triggers..dus je kan wel de snelheid bepalen ook al zijn de gewone knoppen bij de xbox niet druk-gevoelig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...