Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

Geplaatst:
  b4rtsimps0n zei:
  L-Yah zei:
En nog een rede voor een playstation3, is dat je gewoon, chill, kan cruisen met de auto's en niet constant volgas en

overal tegen aan botsend, of bashend aan het rijden bent.

die reden is onzin, want je geeft niet gas met de knoppen bij gta op de xbox, maar met de triggers..dus je kan wel de snelheid bepalen ook al zijn de gewone knoppen bij de xbox niet druk-gevoelig.

Héé dat is goed om te horen, dat wist ik niet. Ik heb veel saint row gespeeld op de xbox360, en daar is gas geven wel met de knoppen, en dat reed behoorlijk beroerd.

Maja dan kan ik nog steeds niet GT en The Getaway spelen en het is helemaal zonde van het geld om een xbox360 en ps3 te kopen toch?

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:
  L-Yah zei:
  b4rtsimps0n zei:
  L-Yah zei:
En nog een rede voor een playstation3, is dat je gewoon, chill, kan cruisen met de auto's en niet constant volgas en

overal tegen aan botsend, of bashend aan het rijden bent.

die reden is onzin, want je geeft niet gas met de knoppen bij gta op de xbox, maar met de triggers..dus je kan wel de snelheid bepalen ook al zijn de gewone knoppen bij de xbox niet druk-gevoelig.

Héé dat is goed om te horen, dat wist ik niet. Ik heb veel saint row gespeeld op de xbox360, en daar is gas geven wel met de knoppen, en dat reed behoorlijk beroerd.

Maja dan kan ik nog steeds niet GT en The Getaway spelen en het is helemaal zonde van het geld om een xbox360 en ps3 te kopen toch?

ja bij saints row vind ik de besturing ook beroerd..zelfs als je daarbij kiest om gas te geven met de triggers is het óf vol gas of geen gas..dus..

Nou voor GT heb je als alternatief Forza Motorsport 2, die heb ik zelf ook en is ook een erg goede racesim. the getaway 3 is dan inderdaad jammer..zou hem zelf ook wel gehad willen hebben, mja ik heb een 360 :puh: mja offers hè :puh:

En ja een 360 en ps3 is echt zonde van het geld ja :puh: goed afwegen wat je wilt, welke spellen voor 360 en welke spellen voor de ps3 uitkomen..de prijs als dat van invloed is..en dan je keuze maken :puh:

Geplaatst:

Ik twijfel zelf meer en meer ofdat ik een ps3 of een xbox360 zal kopen... Alle 2 zijn ze relatief duur. Wat mij wel enorm aanspreekt is de blueray lezer in de PS3.

Maarja, ik zal wel nog wachten tot in oktober om hierover te beslissen :cya:

Geplaatst:

Ik zou geen console voor IV. Een Xbox 360 is over een jaar of 3 ouderwets en dan valt er niks meer mee te doen, maar de belangrijkste reden is dat m'n ouders de PC betalen en ik van m'n eigen geld een console moet kopen en dat doe ik niet.

Geplaatst:

Ja, aangezien de Playstation 3 zeker wel een aantal jaar meegaat. Mijn broer kocht speciaal voor Grand Theft Auto 3 een Playstation 2, die wel 6 jaar meegegaan is. Dus een Playstation 3 is wel het kopen waard voor GTA 4, aangezien je heel wat jaren de PS3 kan hebben, en in die jaren nog een hoop games op de PS3 komen.

Geplaatst:

Voor 1 game ga ik geen 600 euro plus kosten van GTA4 betalen.

Dan duim ik maar dat hij ook voor de pc uitkomt anders heb ik pech.

Dus nee.

Geplaatst:

Ik vind dit een goed topic omdat inderdaad veel mensen een gameconsole kopen voor een topgame zoals GTA IV

Ik heb momenteel een Playstation 2 en zal tegen November zeer en zeker een Xbox 360 kopen waarvan de game GTA IV bijhoort { word een kaskraker }.

Zeker zijn er meer goede titels al uit op de Xbox 360 maar ik wacht liever als ik echt mijn playstation 2 echt beu ben en niks meer op uitkomt en dat zal tegen November voor mij zijn zodat ik ook nog kan sparen voor die nieuwe machine.

De Playstation 3 is gewoonweg veels te duur en moet je zeker 2 jaar wachten dat de prijs een beetje aantrekkelijker word en dat duurt voor mij veels te lang.

Laten we eerlijk zijn dat GTA IV het meest besproken game titel is van het jaar 2007 en dat je hem nu al kan pre orderen komt bij andere titels toch niet voor.

De meeste zijn gewoonweg heel nieuwsgierig dat na GTA San Andreas en GTA IV { 3 jaar } wat je allemaal kan ontdekken in zo,n vrije wereld met zoveel nieuwe technieken in de PS3 & Xbox 360 .

Voor mij is het wachten al spannend genoeg en zal mij op deze titel echt verheugen op mijn 44e jaar { ik denk de oudeste deelnemer hier }.

Geplaatst:

Ik heb al xbox360 aangeschaft voor GTA IV, ik speel en speelde alle delen en deze ga ik zekker niet missen :tu:

Im a hardcore gta fan

Geplaatst:

Ik ben heeeeeeel erg aan het twijfelen of ik een xbox 360 of een playstation 3 ga kopen een playstation 3 vind ik veel te duur, een xbox 36o vind ik wel betaalbaar alleen ik hoor steeds van mensen dat hij veel schade aanbrengt en ik wil wel eens weten hoe dat precies zit

kan iemand mij helpen?

dank daarvoor :tu:

Geplaatst:

voor een playstation fanboy is natuurlijk moeillijk over mijn lippen te krijgen. maar schade toebrengen is denk ik een beetje overdreven.

Geplaatst:
  IV trailer zei:
voor een playstation fanboy is natuurlijk moeillijk over mijn lippen te krijgen. maar schade toebrengen is denk ik een beetje overdreven.

heel nobel van je om te zeggen :Y:puh:

Maar over die schade..de eerste lading 360's..zoals eigenlijk bij elke console, had nogal fouten erin zitten. Oververhitting e.d., en ook dat sommige 360's de dvd's bekraste. Maar als je nú een nieuwe koopt zul je daar geen last van hebben hoor ^_^

Geplaatst:
  IV trailer zei:

Ik heb het ook niet over de playstation dat hij schade aanbrengt :duh: maar over de xbox 360 en daar zaou ik graag meer over willen weten _O_

b4rtsimps0n zei:
  IV trailer zei:

heel nobel van je om te zeggen :Y:puh:

Maar over die schade..de eerste lading 360's..zoals eigenlijk bij elke console, had nogal fouten erin zitten. Oververhitting e.d., en ook dat sommige 360's de dvd's bekraste. Maar als je nú een nieuwe koopt zul je daar geen last van hebben hoor ^_^

Hartelijk dank B4artsimpson :tu:

aan jouw heb je wat ^_^

nou dan denk ik dat ik maar voor de xbox 360 ga :Y

Geplaatst:
  gabberharm zei:
  IV trailer zei:

Ik heb het ook niet over de playstation dat hij schade aanbrengt :duh: maar over de xbox 360 en daar zaou ik graag meer over willen weten _O_

en daar kan ik als playstation fanboy natuurlijk niet mijn mond over houden. namelijk dat er van de paar millioen playstation3s maar enkele zijn teruggestuurd en er geen kinderziektes zijn opgetreden. :dans:

Geplaatst:

Nu ik de 2de trailer heb gezien. Koop ik vast en zeker een 360 of ps3! :tu:

Wat word dit een top spel!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...