Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, wat moet je anders met je geld doen. Er gaat niks boven GTAIV spelen als ie net nieuw is! De eerste keer in de huid van Niko kruipen zal aanvoelen als die eerste keer dat ik als CJ door Los Santos euh.. fietste.

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:

Als je genoeg geld hebt kan je het best doen, heb ik ook gedaan een ps3 gekocht, de console heb je nooit alleen voor gta iv, je komt altijd andere goede games tegen.

Geplaatst:
Als je genoeg geld hebt kan je het best doen, heb ik ook gedaan een ps3 gekocht, de console heb je nooit alleen voor gta iv, je komt altijd andere goede games tegen.

Eigelijk wel! (ik had eerst een andere mening)

Ik kijk uit naar Gran Turnismo HD

De nieuwe Metal Gear Solid

En GTA IV natuurlijk!!

Na deze fatastische trailer te zien, is het nog spannender! :D

Geplaatst:
voor een playstation fanboy is natuurlijk moeillijk over mijn lippen te krijgen. maar schade toebrengen is denk ik een beetje overdreven.

Ik heb het ook niet over de playstation dat hij schade aanbrengt :duh: maar over de xbox 360 en daar zaou ik graag meer over willen weten _O_

en daar kan ik als playstation fanboy natuurlijk niet mijn mond over houden. namelijk dat er van de paar millioen playstation3s maar enkele zijn teruggestuurd en er geen kinderziektes zijn opgetreden. :dans:

En ik lees wel eens dat er dagelijks 1000den 360's worden teruggestuurd naar microsoft en dat sommige al aan hun 10de 360 zitten, het probleem is dus niet helemaal opgelost.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zit er eigelijk nog aan te twijfelen!

Het klinkt dom dat je voor 1 spel een Xbox 360 of PS3 zou kopen :bonk:

En zo'n consoles kosten véél geld!

Ik wacht gewoon nog wat af. ;)

GTA IV is toch niet het enige spel voor de console :bonk:

er zijn veel meer spellen die je kan kopen, als je een beetje redelijk verdient.

kweet niet wie verzonnen heeft om alleen vor gta IV een console te kopen, want dat slaat eigenlijk nergens op.... :duh:

Ik heb nu nog geen PS3.

Waarom? Omdat alleen GTA IV mij echt aanspreekt, de andere spellen niet! :*D

-Dus daarmee dat ik zei van; dat het dom zou zijn voor een PS3 te kopen speciaal voor GTA IV.

snapte het zo'n beetje? ;)

groeten

ofnie GTA is voor mij het ENIGE echte vette spel dat me nooit gaat vervelen!!

Dus ik heb een Xbox360 gekocht..

Niet helemaal speciaal voor GTA IV.. Maar het is eigelijk wel de grootste reden

Als ik wist dat er geen nieuwe GTA zou komen, had ik het bij mijn oude vertrouwde ps2tje gehouden :Y

Bewerkt: door GTA 4-life
Geplaatst:

ik wel :dans:

kom voor sommige misschien dom over maar daar heb ik schijt aan.

Ik ben zelf gewoon een GTA verslaafde en ik had voor de vorige GTA's ook de benodigde consoles aangeschaft dus dat ben ik nu ook zeker weer van plan :Y

Ik was zoiezo al van plan om een PS3 te kopen maar die vind ik zelf nog te duur. Ik wacht gewoon rustig af en kijk welke console GTA het mooiste kan verdragen. Zelf denk ik de PS3 omdat de PS3 Blue ray heeft. een Blue Ray schijf heeft meer ruimte dan een normale DVD.

Maar ik hoorde ook dat er voor de Xbox 360 een pack was voor GTA IV die je kon downloaden :duh:

Kortom, ik wacht gewoon tot er nieuwe feiten komen over de IV :tu:

Geplaatst:

GTA IV is een heel leuk en een mooi spel dat zeker maar ik vind een nieuwe console voor 600 euro toch ietsjes te veel voor alleen een spel, en XBOX360 ook dus zeker niet ik zelf vind het ook flauw die prijzen van tegenwoordig voor een spel.

Geplaatst:

GTA IV is zeker een spel het hebben en spelen waard. ik was zowiezo van plan om een PS3 te halenin het najaar waneer de 100 euro prijs drop komt... ik denk dat ik tegen januari het spel zal hebben.

Geplaatst:
GTA IV is zeker een spel het hebben en spelen waard. ik was zowiezo van plan om een PS3 te halenin het najaar waneer de 100 euro prijs drop komt... ik denk dat ik tegen januari het spel zal hebben.

Ik bestel het spel zo snel mogelijk :dans:

wil hem ook zo snel mogelijk hebben..

zou niet kunnen leven met het idee dat hij al in de winkel ligt maar niet tussen mijn stappeltje spellen...

nou valt dat ook wel mee 8)

maar moet hem wel snel hebben :eten:

Geplaatst:

Ik ga morgen een ps3 kopen maar niet speciaal voor gta IV maar ook voor GRand tourismo en the getaway ect. hoe zit het eig met het aansluiten van de ps3 op internet? is dat gewoon de kabel aansluiten en je kunt online? :dans:

Geplaatst:

Als ik een console zal gaan kopen, koop ik hem niet speciaal voor gtaIV. Dat is onzin. Misschien is het wel het eerste spel dat ik erbij koop, maar niet alleen gtaIV.

Geplaatst:

Ik wil een Xbox 360 of PS3 kopen, onderandere door GTA IV.

Ik kan alleen niet beslissen welke, zit er al maanden over te twijfelen. :N

Geplaatst:
voor een playstation fanboy is natuurlijk moeillijk over mijn lippen te krijgen. maar schade toebrengen is denk ik een beetje overdreven.

Ik heb het ook niet over de playstation dat hij schade aanbrengt :duh: maar over de xbox 360 en daar zaou ik graag meer over willen weten _O_

en daar kan ik als playstation fanboy natuurlijk niet mijn mond over houden. namelijk dat er van de paar millioen playstation3s maar enkele zijn teruggestuurd en er geen kinderziektes zijn opgetreden. :dans:

En ik lees wel eens dat er dagelijks 1000den 360's worden teruggestuurd naar microsoft en dat sommige al aan hun 10de 360 zitten, het probleem is dus niet helemaal opgelost.

nou nou de Xbox360 een slechte naam aanpraten is natuurlijk leuk en een goed doel, maar dagelijks duizenden teruggestuurd is denk ik ook weer een beetje overdreven toch, zeg zelf.

Geplaatst:

nou nou de Xbox360 een slechte naam aanpraten is natuurlijk leuk en een goed doel, maar dagelijks duizenden teruggestuurd is denk ik ook weer een beetje overdreven toch, zeg zelf.

inderdaad :puh: en in het begin kon dit er misschien in de buurt komen..maar nu niet meer hoor :puh: en sommige op hun 10e? sommige zitten op hun 4e of 5e ja..maar 10e? :puh: dan zijn ze wel overgestapt op de ps3 of iets anders :puh:

de ps3 las ik trouwens dat die veel terug gebracht werd en een wii ervoor in de plaats werd gekocht, vaak omdat ze al een 360 hadden en dan liever een wii erbij wilden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...