Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:

ik denk dat ik gewoon wacht op de pc versie want ik ben geen xbox fan.. en de ps3 vind ik toch nog iets te duur;)

dus het antwoord is nee;): ^_^ al was de prijs van de ps3 wat lager dan had ik cker gekocht;)

Geplaatst:
ik denk dat ik gewoon wacht op de pc versie want ik ben geen xbox fan.. en de ps3 vind ik toch nog iets te duur;)

dus het antwoord is nee;): ^_^ al was de prijs van de ps3 wat lager dan had ik cker gekocht;)

als gta IV voor de pc uitkomt is de ps3 al een stuk goedkoper dus :Y

Geplaatst:

als gta IV voor de pc uitkomt is de ps3 al een stuk goedkoper dus :Y

jah ik hoop het;) maar ik denk dat ik hem tog nooit zal gaan kopen want ik wil er niet al te veel voor uitgeven;) maar al komt ie op de 400 ofzo dan zal ik tog wel is gaan nadenken;):puh:

Geplaatst:
ZOu jij een console kopen voor gta IV?

Ik niet, ik ga geen X360 of een ps3 kopen voor spel.

Ik ga wel een halfjaar wachten op de pc versie(die misschien uitkomt).

Dus Nee!

nou geloof het of niet ..ik heb de 360 gekocht speciaal voor gta IV en ik kocht ook de psp voor LCS en Later kwam VCS maar...als ik wist dat de 360 krassen maakte had ik een PS3:(

Geplaatst:

Console heb ik al (Xbox 360). Toch vraag ik me af of er echt een PC versie komt. Bij vorige delen wisten we al lang dat er een PC versie kwam. NU hebben ze alleen een xbox 360 en ps3 versie aangekondigd. Beetje raar.

Geplaatst:

ik koop mijn ps3 voornamelijk voor gta en dan zie ik wel wat er voor de rest uitkomt op de console. dus niet alleen voor gta maar het zou wel een potje janken zijn als gta opeens niet voor de ps3 uitkomt.

Geplaatst:
ik koop mijn ps3 voornamelijk voor gta en dan zie ik wel wat er voor de rest uitkomt op de console. dus niet alleen voor gta maar het zou wel een potje janken zijn als gta opeens niet voor de ps3 uitkomt.

same for me

er komen zo veel über spellen uit. kweet trouwens neit of k ps3 had gekocht als gta 4 er niet kwam.

het heeft zeker een rol gespeeld :dans:

Geplaatst:
Console heb ik al (Xbox 360). Toch vraag ik me af of er echt een PC versie komt. Bij vorige delen wisten we al lang dat er een PC versie kwam. NU hebben ze alleen een xbox 360 en ps3 versie aangekondigd. Beetje raar.

op het eerst werden de vorige gta's ook alleen aangekondigd voor ps2 hoor..later pas voor de xbox en pc.

kijk hier bijvoorbeeld, een voorbeeld van de eerste aankondiging van san andreas:

"Rockstar Games today announced Grand Theft Auto: San Andreas, the next iteration in the Grand Theft Auto franchise. Developed by Rockstar North, Grand Theft Auto: San Andreas will be available exclusively for the PlayStation 2 and is expected to be in stores in North America on October 19, 2004 and in Europe on October 22, 2004. Read the press release for more details." van gamershell. exclusively for playstation 2, maar dat contract geldde maar voor een half jaar ps2 excusiviteit..en ik denk dat andere versies nog niet mochten worden aangekondigd.

Geplaatst:

Ikzelf niet .IV is vet maar ik ga geen 600 euro betalen juist om op een spel te spelen .

Ik wacht gewoon af tot dat de versie van de pS2 uitkomt (als er een versie bestaat)zoniet dan is het jammer .

Geplaatst:
Ikzelf niet .IV is vet maar ik ga geen 600 euro betalen juist om op een spel te spelen .

Ik wacht gewoon af tot dat de versie van de pS2 uitkomt (als er een versie bestaat)zoniet dan is het jammer .

als je wacht op een ps2 versie kan je heeeeeel lang wachten. rockstar heeft vanaf het begin aangekondigd dat dit een next-gen spel word en dat als je het ziet je wel zal begrijpen waarom. geen gta iv dus voor jou.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...