Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:

Op de pagina van het nieuwsblad (Belgische krant) online staat te lezen dat Sony de PS3 in Amerika verlaagd van 599 dollaar naar 499 dollar. Er staat ook wel bij vermeld dat er in Europa en Japan geen prijsvermindering komt. :-(

Geplaatst:

Ik koop geen x-box of playstation dus als ie neit voor computer komt dan speel ik hem Niet.

Ik heb die trucs allang door en ik wil er niet aan meewerken.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ga gewoon wachten op pc versie. Ik vind het zonde om een console te kopen voor alleen gta IV.

Jullie kunnen allemaal wel zeggen dat jullie op de 'PC' versie wachten

maar het is nog geen 100% zeker dat de 'PC' versie uitkomt.

Ik zelf hoop dat het wel zo gebeurd.

Want ik ga ook echt NIET een ps3 of xbox360 halen

tenzij de PC vesrie niet uitkomt, dan ga ik een xbox360 huren

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

tuurlijk ga ik een ps3 kopen. nou eigenlijk krijg ik hem van me ouders. maar niet alleen voor GTA IV maar ook voor de FIFA's en andere spellen

Geplaatst:
Op de pagina van het nieuwsblad (Belgische krant) online staat te lezen dat Sony de PS3 in Amerika verlaagd van 599 dollaar naar 499 dollar. Er staat ook wel bij vermeld dat er in Europa en Japan geen prijsvermindering komt. :-(
klopt inderdaad dat het van 600€ naar 500€ gaat.

want waarschijnlijk in januari 2008 komt er in America alweer de PSP 2 :S

Ik koop geen x-box of playstation dus als ie neit voor computer komt dan speel ik hem Niet.

Inderdaad het is alleen maar GELD NEEMEN!

Gta is een GROOT succes, dus Rockstar games is slim,

en sluit een deal met 'playstation' zoals: ''Jij geeft mij zoveel geld"

en wij maken GTA games op de ps3 ;)

Dan denkt natuurlijk iedereen ik ga de ps3 halen voor Gta IV.

Maar dat hebben wij allang door.

600€ dat is belachelijk duur:S

Dat slimme trucje hadden ze dus ook gedaan bij de PSP:S

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Inderdaad het is alleen maar GELD NEEMEN!

Gta is een GROOT succes, dus Rockstar games is slim,

en sluit een deal met 'playstation' zoals: ''Jij geeft mij zoveel geld"

en wij maken GTA games op de ps3 ;)

Dan denkt natuurlijk iedereen ik ga de ps3 halen voor Gta IV.

Maar dat hebben wij allang door.

600€ dat is belachelijk duur:S

dat hadden ze deze keer juist niet gedaan.. bij gta 3/vc/sa hadden ze juist half jaar exclusieve contracten waarbij sony rockstar 'omkocht'..nu heeft sony geen contract afgesloten en komt gta 4 dus uit voor ps3 en xbox 360..is meer rockstars keuze nu. en microsoft heeft daar nu ook op ingespeeld en exclusieve downloadbare content gekocht.

dat hadden ze deze keer juist niet gedaan.. bij gta 3/vc/sa hadden ze juist half jaar exclusieve contracten waarbij sony rockstar 'omkocht'..nu heeft sony geen contract afgesloten en komt gta 4 dus uit voor ps3 en xbox 360..is meer rockstars keuze nu. en microsoft heeft daar nu ook op ingespeeld en exclusieve downloadbare content gekocht.

de xbox laten we het zo zegen genaait door take2 de content kun je enclecies downloaden voor geld en bij de ps3 zit het er al op wel slim van take2 50miljoen rijker en ps3 heeft de content ook

IK HEB AL THE PS3

Bewerkt: door Dr WarHead
Geplaatst:

de xbox laten we het zo zegen genaait door take2 de content kun je enclecies downloaden voor geld en bij de ps3 zit het er al op wel slim van take2 50miljoen rijker en ps3 heeft de content ook

IK HEB AL THE PS3

nee het zit er niet al op bij de ps3 :duh:

het is EXCLUSIEVE content. Zoals bij de e3 conferentie van microsoft ook gister werd gezegd, je kan eigenlijk echt heel gta spelen op de 360. rockstar heeft 50 miljoen gekregen voor de exclusiviteit van die content, dus kunnen ze het gewoon niet bij de ps3 erbij doen, dat is nogal contract breuk. Wen er maar aan en geloof het nou maar.

Geplaatst:
ZOu jij een console kopen voor gta IV?

Ik niet, ik ga geen X360 of een ps3 kopen voor spel.

Ik ga wel een halfjaar wachten op de pc versie(die misschien uitkomt).

Dus Nee!

mee eens, ik koop ook geen ps3 of een xbox 360 voor 1 spel ik wacht eerst af of ze eht die spel op pc hebben en anders wordt het toch een xbox 360 en ps3 wordt voor mij helemaal niks heb liefer een x360 dan een ps3 denk ik

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ga een 360 krijgen met kerstmis, speciaal voor GTA4. Mischien nog een spelletje kopen voor in de tussen tijd, maar verder hoef ik geen spellen dervoor.

Geplaatst:
Ik ga een 360 krijgen met kerstmis, speciaal voor GTA4. Mischien nog een spelletje kopen voor in de tussen tijd, maar verder hoef ik geen spellen dervoor.

:sst: Ben je dit jaar erg braaf geweest ofzo?

haha ja inderdaad :puh:

ik zou nog niet eens een console voor mn verjaardag krijgen :puh: pff wij allemaal werken/sparen voor onze consoles en spellen en jij krijgt er eentje met kerst :puh: het leven is niet eerlijk :puh:

nouja mag niet klagen eigenlijk. mn 360 en hdtv zijn juist mooier doordat ik er zelf voor heb betaald :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...