GTACLAN Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Hoe kan ik een object in san andreas krijgen Kan het met een .IPL bestand ofzow dat je coordinates veranderd ? Kan iemand mij helpen Bewerkt: 9 juni 2007 door GTACLAN Reageren
K.O. Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Kijk eens in de Master Tutorial List! Daar staan verscheidene tutorials voor het ingame plaatsen van objecten. deze tutorial van Wauzie is bijvoorbeeld erg duidelijk en handig. Bewerkt: 9 juni 2007 door K.O. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ok is goed ik zal even kijken wat ik er van kan leren en of het lukt Bedankt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Kijk eens in de Master Tutorial List!Daar staan verscheidene tutorials voor het ingame plaatsen van objecten. deze tutorial van Wauzie is bijvoorbeeld erg duidelijk en handig. Volgensmij vroegt ie in 'San Andreas'. Daar heb je vele tut's voor die je in de Master Tutorial List kan vinden. Check deze of deze eens. Succes, Apple-Mac! Reageren
K.O. Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Volgensmij vroegt ie in 'San Andreas'. Daar heb je vele tut's voor die je in de Master Tutorial List kan vinden. Check deze of deze eens.Succes, Apple-Mac! Ik weet niet of je kunt lezen, maar de tutorial van Wauzie gaat over San Andreas. De terechtwijzing dat hij volgens jou 'San Andreas' bedoelde gaat dus helemaal nergens over. Bovendien vind ik de tutorial van Wauzie veel duidelijker dan de tuts die jij noemde. Een videotut zou je overigens weer eerst moeten downloaden ofzo, dus dat duurt alleen maar langer. Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Volgensmij vroegt ie in 'San Andreas'. Daar heb je vele tut's voor die je in de Master Tutorial List kan vinden. Check deze of deze eens.Succes, Apple-Mac! Een videotut zou je overigens weer eerst moeten downloaden ofzo, dus dat duurt alleen maar langer. Voor die twee minuten dat je moet downloaden krijg je heel veel terug. De tekst die je bij een normale tutorial moet lezen word je verteld (audio) en je kunt ook nog precies meekijken wat de tutorial maker doet. Dat vind ik, zeker voor een (voor een beginner) moeilijk proces als deze een prettig voordeel. Nu graag weer ontopic. GTACLAN, alles onder het kopje ''mapping'' in de Master Tutorial List heeft te maken met het ingame zetten en mappen van objecten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.