Galiorix Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Het spel is duidelijk verdeeld in 2 groepen, ps3/xbox360/pc en de rest, de rest heeft dus geen schade, en ook minder auto's.. check hier de complete carlist:Final CarList for NFS Prostreet(PrimaGuide) ....... Oja btw taal op engels is veel fijner. Het tunen is gelukt en is goed uitgewerkt! Ok, dat wist ik niet Greetz Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Dat Speed Challenge is best wel leuk, zelfs als je crasht. Beste schademodel in een Need for Speed ooit.. Enige schademodel in NFS ooit. Hmm maar.. in High Stakes kon je wagen ook kapot, dat weet ik zeker, want dat was één van de redenen dat ik hem leuker vond dan Hot Pursuit. En volgens mij konden die Porsches in Porsche Unleashed ook zichtbare schade oplopen. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Dat Speed Challenge is best wel leuk, zelfs als je crasht. Beste schademodel in een Need for Speed ooit.. Enige schademodel in NFS ooit. Hmm maar.. in High Stakes kon je wagen ook kapot, dat weet ik zeker, want dat was één van de redenen dat ik hem leuker vond dan Hot Pursuit. En volgens mij konden die Porsches in Porsche Unleashed ook zichtbare schade oplopen. ja je kan inderdaad zichtbare schade oplopen en de schade heeft meer effect op het rijgedrag van je wagen dan in high stakes. wisten jullie trouwens dat prostreet ook nog wat onafgemaakte auto's heeft die je moet unlocken met een memory hack A member from NFSUnlimited has found away to drive with new special cars.These cars are hidden in the game and the member cparty on NFSUnlimited has found away to unlock them. The list of cars: Aston Martin DB9 Aston Martin DBR9 Audi R8 Bugatti Veyron 16.4 Dodge Challenger Concept Koenigsegg CCX Lamborghini Gallardo Superleggera Lancia Delta Integrale Evo McLaren F1 Mercedes SL65 AMG Plymouth Road Runner Porsche 911 GT3 Porsche 911 GT3 RS Porsche Carrera GT Seat Leon Cupra To unlock these cars, click here. [source: NFSUnlimited] Reageren
moechy Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Heb het spel vanmiddag gekocht.Het is een echte aanrader,zalige graphics en een goede gameplay : een aanrader. Reageren
RobbertR Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 WAt is dit voor waardeloos spel? M'n hoofdmenu bestaad maar uit voor dingen: Career, Race day, Options en Alias. Dus waar kan ik m'n autotjes pimpen voor de lol, etc ,etc..? Reageren
ikt Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Dit spel is hardcore racen. Pimpen kun je in in de garage in Career. Je moet wel auto's kopen. Als je zoveel van pimpen houdt koop dan Pimp my Ride the game of iets dergelijks... Reageren
osmgek11 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 ik vind het ook heel jammer van prostreet dan je niet vrij kan rijde nu koop ik hem niet meer Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Dit spel is hardcore racen. Pimpen kun je in in de garage in Career. Je moet wel auto's kopen.Als je zoveel van pimpen houdt koop dan Pimp my Ride the game of iets dergelijks... nouja even een auto tunen voor de lol zou wel leuk zijn en dan kan je teminste kijken wat de beste auto is om mee te racen enzo, dus vind het wel jammer als het er niet inzit Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ja hallo.Het is Pro street.Het is wel een mooi spel welja sommige dingen vallen tegen. Reageren
ikt Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Tsja, ik had zelf ook liever meer van het arcade gezien dan dit. Hier moet je eerst career in e.z om te kunnen racen, ik wil gewoon ff offline snel een potje spelen om gewoon even leuk een rondje te kunnen rijden... Hopelijk komen er trainers/mods die dit mogelijk gaan maken. Zoniet, dan join in een NFS+hack/programming comunnity en maak zelf een trainer/mod die dit enabled. Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 je kan online spelen hé.ga bij racedagen en dan meerdere spelers dan zoek je een racedag Reageren
ikt Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ik wil single-player single-race. Zoals in NFSU1. Je kunt in een paar stappen al racen: [ook in Underground mode] Reageren
Picaku Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Koop ik voor €60 een spel voor de wii...mooie graphics mooie auto's...maar waar blijft die godverse schade! Ik heb op filmpjes en trailers gezien dat bumpers eraf vliegen, auto's indeuken maar ik heb alleen een paar krasjes nadat ik vijfentwintig keer over de kop ben gevlogen! Weet iemand hier wat op? Bewerkt: 9 december 2007 door Picaku Reageren
thug Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 helaas alleen voor de ps3,xbox360,pc kan dat denk ik ofwel staat schade mode ofso iets af kan é Reageren
Picaku Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) WTF You don't mean it!!!!!! dat is dan mooi klote...kan iemand hier misschien modden ^_^ hoogst waarschijnlijk niet hé? Bewerkt: 9 december 2007 door Picaku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.