Jump to content

Need for Speed: Pro Street


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    37

  • Dead-Dodo

    24

  • Galiorix

    22

  • thug

    20

Top Posters In This Topic

ja heel erg ten eerste grafisch is het wel een stukje omhoog gegaan verder is de AI sterk verbeterd en rijden de auto's veel beter, noujah in de demo stond de traction controll wel aan en slipte je niet zo snel.

de banen zijn veel gevarieerder dan bij carbon

MVG DODO

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, :N geen open wereld = jammer. Ik hoop dat de mclaren F1Lm of de Mercedes-mclaren. Zo jah dan koop ik hem misschien nog. Beste NFS tot nu toe zijn NFS3 hot pursuit (jah kweet t is oud) en Most wanted (eerste open wereld en mooiste ingame graphics, alleen stijl was wat minder).

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk na 2 uur ongeveer heb ik de demo binnen, dus ik gelijk spelen, en alles loopt goed. Tot het einde van het laden van een race. Het beeld wordt zwart en soms verschijnt de game in beeld en de game werkt helemaal niet meer. Ik heb de resolutie al op het laagste gezet maar het werkt niet. Hoe kan dit?

PS: Ik heb de systeemeisen goed.

Edit: Ok, nu doet alles het, maar als ik bezig ben of begin aan een race, raak ik het beeld kwijt. Geluid heb ik nog en racen kan ik ook. Alleen zonder beeld.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eindelijk de demo geinstalleert én gespeelt en hij is geweldig. De mogelijkheden zijn natuurlijk niet zo groot maar ik vind de speed-challenge erg leuk om te doen. De crashes zijn spectaculair, damage is geweldig gedaan en effecten zijn ook wel goed. Ik heb hem moeten spelen op 640x480 wegens een gebrekkige videokaart maar hij was goed speelbaar, zelfs met alles op low. Ik had, in tegentelling tot veel andere games, geen last van framedrops tijdens rook, dus die kon mooi aan staan. Al met al heb ik een goed gevoel over deze game, al moet ik nog wel het tunen zien.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben een hele andere techniek gebruikt die realistischer, mooier en minder tot geen lag bezorgt, we zijn er dus alleen maar op vooruit gegaan. Hoe ze dat precies gedaan hebben weet ik ook niet maarja, je hoef ook niet alles te weten hè.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

het is inderdaad veel minder zwaar dan de 2d rook die wor4d ontwikkeld in de meeste games en het ziet er ook stukken beter uit.

er zijn in prostreet ook achievments te halen bij de xbox 360 versie en Hier kan je de hele lijst vinden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

er is een demo expander uitgekomen waarmee je in de ai auto's kan rijden en op 2 extra banen kan rijden en nogwat dingen:

There is leaked an demo axpander for the nfsprostreet demo, with this expander you can drive 3 more cars and 2 more tracks. here is al list from the extra's:

- Drive in one of the AI cars including the Cuda, Evo, M3, and RX7

- Race around a few extra test tracks

- Windowed mode

- Skip all introduction screens and jump right into the game

here is a download link:

nfsnation

downloads

i will put it later on the website

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...