Jump to content

Politiek Links of Rechts?


Verrity

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik ben:

    • Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11


Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    31

  • Amfetamientje

    24

  • Verrity

    20

  • Muay Thai

    18

Ik heb voor centrum gekozen, aangezien ik zelf een 2de generatie allochtoon ben. Wat ik kan zeggen ter verdediging is dat ik me helemaal aanpas omdat ik al sinds ik ben geboren in Nederland ben opgegroeid en alles doe wat eigenlijk een normale Nederlander doet (je kunt me zien als een NL'er in een buitenlands lichaam). M'n ouders werken al 14 jaar lang 11 uur per dag met 1 dag in het jaar vrij (Dit betekent 77 uur per week dus) !! M'n hele leven heb ik al gewoond in Kerkrade en heb alleen NL'se vrienden :puh: Hoop dat hierdoor niemand anders (negatief) over mij is gaan denken, de meeste hebben mij zelfs nog nooit gezien op het forum :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een bommenriem kan je makkelijk onder en trui verstoppen, is misschien 10 cm dik ofzo.

Dan lees je mijn posts (incl. die van andere niet (goed).) Onder een trui mag de politie kijken (Moslim of niet).

EN ONDER EEN BOERKA MAG DAT GEWOON NIET GODSLASTERING OFZO.

Word betekend dat iemand gelijk heeft.

Jullie praten hier toch ook zo'n nerdy taal wat ik zo vaak niet snap.

Voorbeelden, overigens kan een woordenboek je ook helpen :7 . Word staat niet in het woordenboek, maar in je computer als je het geinstaleerd hebt, of als je geen Nederlands kan spreken :duh:

woorden als Euthenasie weer wel dus wat nou nerdo-taal :? het is toch Nederlands?

Of zeggen wij Segway? :?

@Insanity Prawn Boy: Maar de Neo-Nazi's zijn niet meer zoals Hitler was, ze hebben zichzelf verandert in een Ultra-Rechtse partij die tegen alles is wat niet Arisch is. (Wat dus enorm verkeerd is in mijn ogen.)

Hitler was een niet-Arier toch? of ben ik kleurenblind :?

Hitler was zelfs een 1ste generatie Allochtoon! Maar hij wist heel Duitsland voor zich te winnen! en veroverde zo heel Europa en Rusland. En kon als absoluut heerser regeren over het 3de rijk (dat volgens mij nooit gekomen is.)

Daarom ook: je afkomst staat volledig van je gedachtegoed af. (Dat is dan mijn mening)

Want Hitler wilde toch ook het beste voor zijn land? (Islamisering is dan weer een heel ander verhaal.)

@Kinzorro: Nee, ik ga niet anders over je denken. ;) Heb je minimaal 1 Nederlandse ouder?

Ik zie gelukkig dat je geen ouders met een uitkering hebt, ze werken dus gewoon. _O_

Ik zie niet zo snel in of je fout bezig bent of niet. Je lijkt me een fatsoenlijke Nederlander dus daarom denk ik niet anders over je :D

@hieronder: Netjes gezegt :D

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Hoop dat hierdoor niemand anders (negatief) over mij is gaan denken

hahaha, noouw weens maar niet bang hoor , ik denk dat niemand dat doet...

De enige mense die ik anders behandeld zijn mensen die mij anders behandelen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...