Jump to content

Politiek Links of Rechts?


Verrity

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik ben:

    • Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11


Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    31

  • Amfetamientje

    24

  • Verrity

    20

  • Muay Thai

    18

Omdat "IK" Erom vraag. En ik dus het recht heb om het niet te doen naar het volgende:

Tony: "Jij doet toch dingen die ik je vraag?"

Jan: "Ja, ook al ken ik je niet."

Tony: "Gelieve hiervanaf te springen."

Jan: "Omdat jij het zegt en jij het aan mij vroeg ;)"

Dus......

Maar goed: Ik ben rechts omdat ik vindt dat dergelijke 1ste generatie allochtonen de boel hier lopen te regelen. ze hebben de pest aan ons en plunderen onze verzorgingsstaat d.m.v. kinderbijslag "Ik heb zoveel kinderen in Afghanistan zitten! Hoe moet ik ze verzorgen?!" Ze krijgen een sociale uitkering betaald uit het geld van de 2de generatie allochtonen en autochtonen die meestal WEL! Gewoon werken...

Overigens een deel van de 2de generatie allochtonen zijn ook zo asociaal als't maar kan.

En ik vind dat dat gekapjes overal eens afgelopen moet zijn.

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahahaha.... :schater: je pist toch je broek uit van 't lachen man. Jij neemt toch ook deel aan het topic, dus moet je jouw keuze toch ook gewoon onderbouwen?

Ik kies centrum, ik heb een hekel aan rechts, rascisten. Links vind ik ook weer een beetje overdreven, dus centrum zit er wel mooi tussenin.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen moet argumenten geven,dus de topicstarter ook.

Ik ben links en rechts(niet met je handen),omdat iedereen moet rechten hebben en plichten.

Iedereen moet de Belgische(en Nederlandse)wet naleven,ook de buitenlanders die hier komen wonen.Ze moeten zoals wij ook naar de school en ze moeten ook naar het werk zoals (wij)onze ouders moeten gaan werken.EN zij moeten ook geld verdienen zoals wij doen(met werk!).

Dus niet met OCMW of dat de overheid van ons heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat "IK" Erom vraag. En ik dus het recht heb om het niet te doen naar het volgende:

Tony: "Jij doet toch dingen die ik je vraag?"

Jan: "Ja, ook al ken ik je niet."

Tony: "Gelieve hiervanaf te springen."

Jan: "Omdat jij het zegt en jij het aan mij vroeg ;)"

Dus......

Maar goed: Ik ben rechts omdat ik vindt dat dergelijke 1ste generatie allochtonen de boel hier lopen te regelen. ze hebben de pest aan ons en plunderen onze verzorgingsstaat d.m.v. kinderbijslag "Ik heb zoveel kinderen in Afghanistan zitten! Hoe moet ik ze verzorgen?!" Ze krijgen een sociale uitkering betaald uit het geld van de 2de generatie allochtonen en autochtonen die meestal WEL! Gewoon werken...

Overigens een deel van de 2de generatie allochtonen zijn ook zo asociaal als't maar kan.

En ik vind dat dat gekapjes overal eens afgelopen moet zijn.

En zoals vaker ben ik het weer compleet met je eens! Ben zelf ook een beetje rechts want het gaat nu echt te ver met alle immigranten in ons land!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het in Nederland zit dus ik zeg mijn mening enzo vanuit het standpunt van een belgische burger.

Ik ben Extreem-Rechts....Met andere woorden: Vlaams Belang

Ik mag wel nog niet stemmen, maar dat doet er niet toe denk ik.

Ik ben ook iemand die zegt: "eigen volk eerst". En ook ben ik ervoor dat 'vreemdelingen, allochtonen,...' zich aanpassen aan onze samenleving. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat ik een 'racist' ofzo ben, integendeel. Ik vind het juist goed dat mensen met een andere nationaliteit naar hier komen en leven. Dat zegt iets over onze samenleving. Maar ik vind wel dat ze zich dan moeten aanpassen...

Alleen ga ik niet akkoord met een van de standpunten van het vlaams belang: De avondklok.

Ik ben redelijk sociaal dus dat zou dan willen zeggen: o.a. niet naar fuiven,...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het in Nederland zit dus ik zeg mijn mening enzo vanuit het standpunt van een belgische burger.

Ik ben Extreem-Rechts....Met andere woorden: Vlaams Belang

Ik mag wel nog niet stemmen, maar dat doet er niet toe denk ik.

Ik ben ook iemand die zegt: "eigen volk eerst". En ook ben ik ervoor dat 'vreemdelingen, allochtonen,...' zich aanpassen aan onze samenleving. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat ik een 'racist' ofzo ben, integendeel. Ik vind het juist goed dat mensen met een andere nationaliteit naar hier komen en leven. Dat zegt iets over onze samenleving. Maar ik vind wel dat ze zich dan moeten aanpassen...

Alleen ga ik niet akkoord met een van de standpunten van het vlaams belang: De avondklok.

Ik ben redelijk sociaal dus dat zou dan willen zeggen: o.a. niet naar fuiven,...

Zo extreem-rechts is VB ook weer niet ;) netzoals de PVV zijn het feitelijk gezien rechtse tot extreem-rechtse partijen. (Wist je dat de PVV redelijk aantal 2de generatie allochtonen achter zich heeft staan :clown: en VB ook :clown:)

Avondklok ja.. Het VB zal het instellen omdat Turken/Marokanen dan onheil lopen te trappen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...