Jump to content

Politiek Links of Rechts?


Verrity

Ben jij politiek links of rechts?  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik ben:

    • Extreem-Links
      1
    • Links
      8
    • Centrum-Links
      7
    • Centrum
      11
    • Centrum-Rechts
      7
    • Rechts
      15
    • Extreem-Rechts
      11


Recommended Posts

Ik ben heus niet voor om alle buitelanders er uit te gooien maar ik zal eerlijk zijn... ik mag de meeste niet en ik heb al zat ervaringen meegemaakt waardoor ik die mening kan hebben.

Het is gewoon zo, er is VEEL meer criminaltiteit bij buitenlanders dan bij Nederlands, en als je niet naar de problemen durft te kijken wordt het maar erger, zorg niet dat ze in dat criminele zooi willen vallen want dat is allemaal cool en die shit... Danku "gangster Rappers" die verzieke echt veel.

Als je de problemen blijft negeren kun je nu wel naar Rotterdam gaan om te zien wat er van komt ; Bijerlandselaan ; gezellig 5-10 jaar geleden ---> nu een hel het is daar echt een grote puinzooi...

Daarom zou er juist een oplossing moeten komen en dat is niet racisme of uitzetting. Door bijvoorbeeld racisme te verdrijven help je al heel veel allochtonen aan een baan, want op dit moment is de waarheid dat veel allochtonen alleen door hun afkomst worden afgewezen. Door dat toekomstbeeld weg te helpen bij jonge 2e of 2e generatie allochtonen denk ik dat er al een hele hoop criminaliteit en overlast minder zou zijn. Racisme is daarentegen alles behalve een oplossing.

Trouwens, als ik door een achterstandswijk fiets zie ik dat zeker de helft van 'de groepjes' op straat autochtoon is. Kennelijk zijn het niet alleen 'de buitenlanders' die het 'verpesten'.

Pier-Herr volgens mij ben jij zo Links als't maar kan..

Volgens mij ben jij nog extreem-rechtser dan Hitler himself.

Wilders is overigens geen eiikel. Hij zegt wel sommige dingen die niet door de beugel kunnen, maar moet dit land dan links worden?

Wat heeft dat met elkaar te maken :?

Wilders roept alleen maar dingen om mensen op te jutten en om eens flink te stoken. In wat 'ie zegt zit totaal geen lijn, de ene keer is het zus en de andere keer zo, als 'ie er maar zo veel mogelijk xenofobische mensen mee opwekt en zo veel mogelijk fatsoenlijke mensen boos maakt. Voorbeeld?

Wilders: sluit alle islamitische scholen

DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten.

Die maatregel is volgens hem nodig om de kinderen ,,te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed''.

Wilders schrijft dat in een column van zijn hand die dinsdag is verschenen op de website Nieuwnieuws. ,,De islam brengt onze Westerse beschaving in snel tempo naar de rand van de afgrond. We hebben teveel islam in Nederland. De islam is meer een gewelddadige politieke ideologie dan een religie'', stelt het Tweede Kamerlid.

Wilders erkent een stevige toon aan te slaan in het islamdebat. Dat is volgens hem echter nodig ,,omdat het vijf voor twaalf'' is.

Bron: AD

Hoezo stoken? Dat soort dingen hoor je gewoon niet te zeggen. We hebben weliswaar vrijheid van meningsuiting, maar dat betekent niet dat je zonder enig respect over een wereldgeloof met een miljard aanhangers moet gaan praten. De enigen die de maatschappij 'naar het randje van de afgrond drijven' is hij en z'n extreem-rechtse vriendjes, zij drijven constant de allochtonen en autochtonen uit elkaar, zij proberen zo veel mogelijk haat tegenover elkaar op te wekken. Op een gegeven moment houdt het ergens op en dan is het goed mis. Nee, dat is dan níet de schuld van buitenlanders.

Wat bedoel je met: '"Ja, en Hitler had zeker ook gelijk."

Dat je nogal fascistische ideeën hebt en zomaar een aanhanger van Hitler zou kunnen zijn.

Wil je anders dat Belgie en Nederland kapot gaat,door buitenlanders die onze samenleveing verpesten omdat ze vinden dat het hier fijn is.Oké,als wij naar met vakantie naar buitenland gaan,dan moeten ze ook niet ons verwijten,maar wij blijven niet.

Zoals ik al zei, de enige die Nederland om zeep helpen zijn Geert Wilders en z'n extreem-rechtse vriendjes. Door autochtonen en allochtonen uit elkaar te drijven kom je echt niet ineens in beter vaarwater terecht hoor, integendeel. Wat bedoel je trouwens met die tweede zin?

Wil je anders dat Belgie en Nederland kapot gaat,door buitenlanders die onze samenleveing verpesten omdat ze vinden dat het hier fijn is.

Ik vind het hier ook fijn, verpest ik nu de samenleving?

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    31

  • Amfetamientje

    24

  • Verrity

    20

  • Muay Thai

    18

ja wat was er eerder de kip of het ei ^_^ nouw daar kan je 80jaar over blijven door gaan maar ik moet nog 1ding zeggen :

- noem alsjeblieft niet ierdreen een Hitler als hij Rechts is , dat zou jij dan eerder zijn omdat er zo geen Vrijheids van meniingsuiting meer is.

En wil ik ook alle gehandicapte het land uit? of joden? d8 het niet :)

En ik denk dat eigenlijk niemand dat wilt, en anders ben je pas echt een neo-nazi.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heus niet voor om alle buitelanders er uit te gooien maar ik zal eerlijk zijn... ik mag de meeste niet en ik heb al zat ervaringen meegemaakt waardoor ik die mening kan hebben.

Het is gewoon zo, er is VEEL meer criminaltiteit bij buitenlanders dan bij Nederlands, en als je niet naar de problemen durft te kijken wordt het maar erger, zorg niet dat ze in dat criminele zooi willen vallen want dat is allemaal cool en die shit... Danku "gangster Rappers" die verzieke echt veel.

Als je de problemen blijft negeren kun je nu wel naar Rotterdam gaan om te zien wat er van komt ; Bijerlandselaan ; gezellig 5-10 jaar geleden ---> nu een hel het is daar echt een grote puinzooi...

Daarom zou er juist een oplossing moeten komen en dat is niet racisme of uitzetting. Door bijvoorbeeld racisme te verdrijven help je al heel veel allochtonen aan een baan, want op dit moment is de waarheid dat veel allochtonen alleen door hun afkomst worden afgewezen. Door dat toekomstbeeld weg te helpen bij jonge 2e of 2e generatie allochtonen denk ik dat er al een hele hoop criminaliteit en overlast minder zou zijn. Racisme is daarentegen alles behalve een oplossing.

Trouwens, als ik door een achterstandswijk fiets zie ik dat zeker de helft van 'de groepjes' op straat autochtoon is. Kennelijk zijn het niet alleen 'de buitenlanders' die het 'verpesten'.

Pier-Herr volgens mij ben jij zo Links als't maar kan..

Volgens mij ben jij nog extreem-rechtser dan Hitler himself.

Wilders is overigens geen eiikel. Hij zegt wel sommige dingen die niet door de beugel kunnen, maar moet dit land dan links worden?

Wat heeft dat met elkaar te maken :?

Wilders roept alleen maar dingen om mensen op te jutten en om eens flink te stoken. In wat 'ie zegt zit totaal geen lijn, de ene keer is het zus en de andere keer zo, als 'ie er maar zo veel mogelijk xenofobische mensen mee opwekt en zo veel mogelijk fatsoenlijke mensen boos maakt. Voorbeeld?

Wilders: sluit alle islamitische scholen

DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten.

Die maatregel is volgens hem nodig om de kinderen ,,te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed''.

Wilders schrijft dat in een column van zijn hand die dinsdag is verschenen op de website Nieuwnieuws. ,,De islam brengt onze Westerse beschaving in snel tempo naar de rand van de afgrond. We hebben teveel islam in Nederland. De islam is meer een gewelddadige politieke ideologie dan een religie'', stelt het Tweede Kamerlid.

Wilders erkent een stevige toon aan te slaan in het islamdebat. Dat is volgens hem echter nodig ,,omdat het vijf voor twaalf'' is.

Bron: AD

Hoezo stoken? Dat soort dingen hoor je gewoon niet te zeggen. We hebben weliswaar vrijheid van meningsuiting, maar dat betekent niet dat je zonder enig respect over een wereldgeloof met een miljard aanhangers moet gaan praten. De enigen die de maatschappij 'naar het randje van de afgrond drijven' is hij en z'n extreem-rechtse vriendjes, zij drijven constant de allochtonen en autochtonen uit elkaar, zij proberen zo veel mogelijk haat tegenover elkaar op te wekken. Op een gegeven moment houdt het ergens op en dan is het goed mis. Nee, dat is dan níet de schuld van buitenlanders.

Wat bedoel je met: '"Ja, en Hitler had zeker ook gelijk."

Dat je nogal fascistische ideeën hebt en zomaar een aanhanger van Hitler zou kunnen zijn.

Wil je anders dat Belgie en Nederland kapot gaat,door buitenlanders die onze samenleveing verpesten omdat ze vinden dat het hier fijn is.Oké,als wij naar met vakantie naar buitenland gaan,dan moeten ze ook niet ons verwijten,maar wij blijven niet.

Zoals ik al zei, de enige die Nederland om zeep helpen zijn Geert Wilders en z'n extreem-rechtse vriendjes. Door autochtonen en allochtonen uit elkaar te drijven kom je echt niet ineens in beter vaarwater terecht hoor, integendeel. Wat bedoel je trouwens met die tweede zin?

Wil je anders dat Belgie en Nederland kapot gaat,door buitenlanders die onze samenleveing verpesten omdat ze vinden dat het hier fijn is.

Ik vind het hier ook fijn, verpest ik nu de samenleving?

Waarom is hij en z'n vriendjes extreem-rechts?

Omdat hij ook slachtoofer geweest is door die buitenlanders die denken dat ze nog in hun eigen land zitten.Ik ben niet extreem-rechts, maar ik was al slachtoffer van die buitenlanders en ging wat doen, maar dan heb je heel die buitenlanders achter je!

Link to comment
Delen op andere websites

ja wat was er eerder de kip of het ei ^_^ nouw daar kan je 80jaar over blijven door gaan maar ik moet nog 1ding zeggen :

- noem alsjeblieft niet ierdreen een Hitler als hij Rechts is , dat zou jij dan eerder zijn omdat er zo geen Vrijheids van meniingsuiting meer is.

En wil ik ook alle gehandicapte het land uit? of joden? d8 het niet :)

En ik denk dat eigenlijk niemand dat wilt, en anders ben je pas echt een neo-nazi.

:cya:

Ik vergelijk niet iedereen met Hitler, waar heb je dat vandaan? Dat heb ik alleen van Verrity gezegd, die doet het goed als je naar de tien kenmerken van fascisme kijkt. Over jou heb ik niks gezegd, maar als je je aangesproken voelt moet je dat zelf weten.

Waarom is hij en z'n vriendjes extreem-rechts?

Weet je überhaupt wel wat extreem-rechts inhoud? Als er iemand is die extreem-rechts is is Geert Wilders het wel, met z'n racistische ideetjes.

Omdat hij ook slachtoofer geweest is door die buitenlanders die denken dat ze nog in hun eigen land zitten.Ik ben niet extreem-rechts, maar ik was al slachtoffer van die buitenlanders en ging wat doen, maar dan heb je heel die buitenlanders achter je!

Ik kan weinig maken van wat je nou precies wil zeggen. Wat bedoel je, wat is je punt?

Link to comment
Delen op andere websites

ik voelde me niet aangesproken , ik nam allen deel aan het gesprek.

En ik zag een paar keer (ik dacht in verschillende posts) staan over hitler dit hitler dat maar wist niet dat het tegen de zelfde persoon was gericht.

Link to comment
Delen op andere websites

ja wat was er eerder de kip of het ei ^_^ nouw daar kan je 80jaar over blijven door gaan maar ik moet nog 1ding zeggen :

- noem alsjeblieft niet ierdreen een Hitler als hij Rechts is , dat zou jij dan eerder zijn omdat er zo geen Vrijheids van meniingsuiting meer is.

En wil ik ook alle gehandicapte het land uit? of joden? d8 het niet :)

En ik denk dat eigenlijk niemand dat wilt, en anders ben je pas echt een neo-nazi.

:cya:

Ik vergelijk niet iedereen met Hitler, waar heb je dat vandaan? Dat heb ik alleen van Verrity gezegd, die doet het goed als je naar de tien kenmerken van fascisme kijkt. Over jou heb ik niks gezegd, maar als je je aangesproken voelt moet je dat zelf weten.

Waarom is hij en z'n vriendjes extreem-rechts?

Weet je überhaupt wel wat extreem-rechts inhoud? Als er iemand is die extreem-rechts is is Geert Wilders het wel, met z'n racistische ideetjes.

Omdat hij ook slachtoofer geweest is door die buitenlanders die denken dat ze nog in hun eigen land zitten.Ik ben niet extreem-rechts, maar ik was al slachtoffer van die buitenlanders en ging wat doen, maar dan heb je heel die buitenlanders achter je!

Ik kan weinig maken van wat je nou precies wil zeggen. Wat bedoel je, wat is je punt?

Ik weet juist wel wat extreem-rechts is en zoals ik in de vorige post zei, maybe was hij ook een slachtoffer van die buitenlanders die nederlandse & belgische mensen slaan en pijn doen.

Daarom heeft zo'n rasischtische uitspraken en kom niet af, dus jij vind dat alle buitenlanders weg moeten. Dat heb ik nooit gezegd , ik zeg alleen de buitenlanders die denken dat ze in hun eigen land zijn en onze regels niet naleven!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet juist wel wat extreem-rechts is en zoals ik in de vorige post zei, maybe was hij ook een slachtoffer van die buitenlanders die nederlandse & belgische mensen slaan en pijn doen.

Daarom heeft zo'n rasischtische uitspraken en kom niet af, dus jij vind dat alle buitenlanders weg moeten. Dat heb ik nooit gezegd , ik zeg alleen de buitenlanders die denken dat ze in hun eigen land zijn en onze regels niet naleven!

De reden voor z'n uitspraken verandert niets aan de uitspraken zelf. Feit is dat Geert Wilders extreem-rechts is en dat 'ie constant racistische dingen staat te schreeuwen. Gelukkig maar dat de politiek hem niet serieus neemt, want anders waren we een stuk verder van huis geweest.

Ik snap niet waar jij nou steeds over praat dat ik gezegd zou hebben dat jij vindt dat alle buitenlanders weg moeten, want dat heb ik helemaal nergens gezegd. Probeer trouwens wat duidelijker te typen, want nu zijn je berichten nogal moeilijk te begrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou Geert Wilders niet als Extreem-rechts beschouwen, hij komt in de beurt maar hij is ook weer niet zo dat hij loopt te zeggen van : Alle buitelanders afmaken!!!. En dat soort dingen.

Jij bent links (dat moet jij weten, het is geen verwijt) en ik denk omdat jij hem als "vijand" ziet hem sneller Extreem-rechts ziet.

Zelf vind ik dat zijn overige standpunten ook niet super zijn, ook niet slecht maar het is mijn man niet.

Maar de Media laat ook 9/10 x alleen maar stukjes zien waar hij het over buitenlandres heeft want dat is weer "sensatie" maar op die manier stoken ze alleen maar.

En de politiek neemt hem steeds wél sirieuser want zijn stemmen zijn vorige x flink gestegen.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou Geert Wilders niet als Extreem-rechts beschouwen, hij komt in de beurt maar hij is ook weer niet zo dat hij loopt te zeggen van : Alle buitelanders afmaken!!!. En dat soort dingen.

Jij bent links (dat moet jij weten, het is geen verwijt) en ik denk omdat jij hem als "vijand" ziet hem sneller Extreem-rechts ziet.

Misschien, maar zie m'n voorbeeld: Als je dat soort dingen dingen zegt vind ik je extreem-rechts, in mijn ogen bestaat extreem-rechts uit een grotere groep mensen dat alleen de 'buitenlanders-moeten-dood-typjes.

Maar de Media laat ook 9/10 x alleen maar stukjes zien waar hij het over buitenlandres heeft want dat is weer "sensatie" maar op die manier stoken ze alleen maar.

Dat verandert niets aan de dingen die hij zegt. Bovendien draait die hele partij om z'n anti-buitenlanders-programma, dus dat komt dan inderdaad gauw centraal te staan.

En de politiek neemt hem steeds wél sirieuser want zijn stemmen zijn vorige x flink gestegen.

Ik had het over de politici, niet de kiezers. Herinner je je nog de verkiezingsavond, toen de uitslagen min of meer bekend waren en alle fractieleiders voor tv aan één tafel zaten? Toen de presentator vroeg wie er met Geert Wilders zou willen samenwerken viel er een akelige stilte. De andere partijen zijn hem liever kwijt dan rijk, ook omdat 'ie door z'n uitspraken wel mooi in het wereldnieuws komt. Zal goed zijn voor het imago van Nederland :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dus wel dat Nederland langzaam wordt overgenomen door alle buitenlanders! Als ik even snel een paar voorbeelden geef;

-Vanmorgen ging mijn wekkerradio af. 3FM, lekker nederlandse zender maar... Om 10 voor 8 kwam er een nummer met allemaal van die turkse deuntjes en instrumenten. Natuurlijk meteen de radio uitgeflikkert. Waarom moet dat? Wij zijn toch nederlanders? Dan willen wij toch westerse muziek horen?

-Vorige week woensdag, schoolreisje. Lekker lol hebben in de bus op de snelweg. Onderweg kwamen we alleen wel 2 moskees in aanbouw tegen. In de westerse cultuur zijn we toch cristelijk of niet gelovig?

- Op dat zelfde schoolreisje is een meisje uit mijn klas in elkaar geslagen door dat buitenlandse tuig omdat ze verkeerd keek...

En al die aanslagen dan? Vandaag ook weer een poging tot een aanslag in Londen. En waarom zijn al die aanslagen? Die islamieten willen dat WIJ. Wij de westerse mensen die cristelijk zijn of niet geloven islamitisch worden! Dit is echt zo belachelijk. Wie durft er nog te zeggen dat ze ons hun geloof niet opdringen???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dus wel dat Nederland langzaam wordt overgenomen door alle buitenlanders! Als ik even snel een paar voorbeelden geef;

-Vanmorgen ging mijn wekkerradio af. 3FM, lekker nederlandse zender maar... Om 10 voor 8 kwam er een nummer met allemaal van die turkse deuntjes en instrumenten. Natuurlijk meteen de radio uitgeflikkert. Waarom moet dat? Wij zijn toch nederlanders? Dan willen wij toch westerse muziek horen?

Ik vind je nogal treurig als je muziek niet wil horen alleen omdat het uit Turkije is. Bang voor andere culturen?

-Vorige week woensdag, schoolreisje. Lekker lol hebben in de bus op de snelweg. Onderweg kwamen we alleen wel 2 moskees in aanbouw tegen. In de westerse cultuur zijn we toch cristelijk of niet gelovig?

Wij in de Westerse cultuur hebben toch vrijheid van geloof? In onze cultuur mag je toch zelf bepalen welk geloof je aanhangt of begrijp ik dat nou verkeerd? Wie ben jij dan om anderen te verbieden om hun geloof uit te oefenen? Gelukkig probeer jij helemaal niemand een geloof op te dringen, ik zou bijna denken dat je hypocriet was.

- Op dat zelfde schoolreisje is een meisje uit mijn klas in elkaar geslagen door dat buitenlandse tuig omdat ze verkeerd keek...

En al die aanslagen dan? Vandaag ook weer een poging tot een aanslag in Londen. En waarom zijn al die aanslagen? Die islamieten willen dat WIJ. Wij de westerse mensen die cristelijk zijn of niet geloven islamitisch worden! Dit is echt zo belachelijk. Wie durft er nog te zeggen dat ze ons hun geloof niet opdringen???

Als je verder had gekeken dan je neus lang is dan had je bij dat bericht gelezen dat er nog niets bekend is over de daders. Erg knap dat jij dan nu al weet dat het moslims waren :tu:

Als je dan nog wat verder had gekeken naar de islam, wat ik niet had verwacht (lekker makkelijk toch, om blindelings uit te gaan van vooroordelen?), dan had je geweten dat de mensen die aanslagen plegen niet een soort vertegenwoordigers van alle moslims zijn. Het gaat slechts om een hele kleine stroming binnen de islam van extremisten, een stroming die door haast alle andere moslims wordt afgekeurd. Dat kon jij natuurlijk niet weten, want waarom zou je je verdiepen in iets voordat je er tegen wordt? Waarom zou je niet gewoon meegaan met wat alle neonazi's ook roepen?

Wie durft er nog te zeggen dat ze ons hun geloof niet opdringen???

Ik meld me aan :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het meer zo:

The fact is not to die for your own country..

But make the other basterd die for his!

Vertaling:

Het feit is dat je niet hoeft dood te gaan voor je eigen land...

Maar laat die andere klootzak sterven voor zijnes.

Jij hebt altijd die dingen uit Call of Duty. :puh:

Dit heeft er trouwens helemaal niks mee te maken, je vind het gewoon leuk om dat te zeggen. Als ik het fout heb, zeg dan wat je punt is.

Zullen we dit topic anders even veranderen in het grote ik-haat-buitenlanders-en-dat-vind-ik-stoer-topic veranderen? Echt hoor, wat een stel racisten loopt hier rond :{
Wanneer het dat tuig uitkomt moorden ze een hele bus uit...

Dus dat je zegt: "De Chauffeur bemoeide zich ermee." Ik denk dat je geluk gehad hebt...

Een klacht bij de politie? Kom nou zeg die zijn harstikke links heb je niks aan..

Gelukkig maar dat de politie wel gewoon objectief blijft kijken naar mensen en jouw allochtonenhaat niet deelt.

Dat vriendelijke buitenlanders mogen blijven :Y Ja ik geef je daar gelijk in...

Maar er is zoveel van het gewone tuig, dat het nog eens moeilijk kan worden deze te onderscheiden van de rotte appels...

Zoals Pennywise-The-:clown: zei: "Ik wil over een paar jaar wie 360 graden om mij heen kunnen kijken."

Wil ik dat ook weer!

Dat is dan één imam die veel te fanatiek over zijn geloof is, misschien is dat dan ook wel de reden dat hij daar was uitgenodigd. Ik heb nog nooit last gehad van een allochtoon die me verteld wat ik wel of niet moet doen. Ik heb nog nooit van een moslim gehoord dat ik geen ''haram'' vlees mag eten of geen hond mag hebben.

WTF is '''haram vlees' nou weer, krijgen we nog meer ellende op ons dak?

Ik weet het niet waar je moet eens wat beter het nieuws gaan volgen jongen!

Heb jij wel een idee wat de Islam de Hollandse samenleving aandoet! Er zijn zelfs vrouwen die hun land gewoon veraden! Hollandse vrouwen die zich tot de Islam bekeren! Waar slaat dit op! "Ja, want ik heb een moslim man en als ik dat niet doe slaat 'ie me!" Stond een flink poosje geleden in de Elsevier. Dus de Islamitische cultuur wordt ons weldegelijk opgedrongen!

Zet jij eerst maar eens even je anti-allochtonenbril af. Alles wat mensen met zwart haar fout doen is vreselijk, alles wat autochtonen fout doen zie je niet en alles wat 'de buitenlanders' niet fout doen zie je niet of buig je zo krom dat het ineens wel fout is. Leuk hè, om hele bevolkingsgroepen te kleineren omdat ééntje volgens jou iets fout doet. Generaliseren kun je leren :klap:

'Je land veraden', in hemelsnaam waar heb je het over :bonk: Alsof 'wij' Nederlanders alles wat buitenlanders doen moeten verafschuwen, alsof 'we' ze moeten haten en 'we' ons tegen ze moeten verzetten alsof het ongedierte is. Wie denk jij wel helemaal dat je bent om andere mensen te beledigen omdat ze moslim willen worden? Zie jij soms liever een soort Derde Rijk waarin mensen met een ander geloof minderwaardig zijn? Ons wordt helemaal niets opgedrongen, dat is alleen maar wat jij graag wil zien. Zoals LBG al zei, dat is één iemand die op TV komt, verder niet. Nooit heb ik iemand gezien die 'ons' iets probeert op te dringen qua geloof, behalve Jehovagetuigen. Maar nee, die zijn niet buitenlands dus die zullen het wel goed bedoelen :7 De enige die zich hier laat beïnvloeden ben jij, jij neemt lukraak alles aan wat Geert Wilders van de daken schreeuwt (en dan beweer je dat anderen naïef zijn), jij maakt van alles wat af en toe in de krant staat iets wat dagelijks gebeurt, jij gaat lekker mee met de huidige trend om maar zo bang mogelijk te zijn voor buitenlanders en dan in het speciaal voor moslims. Racist.

Jij denkt dat het niet zo is... maar dat is het wel!

Nederland gaat kapot! kapot, door naievelingen zoals jij! Man man man, waar zijn we nu mee bezig!

De enigen die de samenleving 'kapot' maken zijn neonazi's en racisten zoals jij, mensen die zo veel mogelijk proberen om buitenlanders in een hoekje te drijven en de haat tegen ze probeert op de stoken. Of denk je soms dat het goed zal zijn voor de maatschappij als de bevolking is verdeelt in twee groepen en ze elkaar niet uit kunnen staan?

Ik zal ze niet aanraken zorg er maar eerst voor dat je het mobieltje dat door ons betaalt is! uit hun gierige & grijpgraage handen pakt/smijt/ramt/schopt/stompt etc. anders krijg je de hele familie aan je broek.

"Meet ge familie ghaghaghagha" zullen ze dan zeggen.

Ik vind dat er om die achterstandwijken gewoon een muur moet worden neergeplurt waar ze niet uitkunnen, geloof me het probleem lost zichzelf op.

Natuurlijk moeten we de mensen die er niks mee te maken hebben met tuig (Ja ook moslims op de voorwaarde's : Geen kapje, lekker integreren, goed je taal gaan spreken héél goed of je gaat terug dus geen ganstekrrr maar AANSTEKER.

Ze even lekker laten broeien in die in die wijk en voila na een paar jaar is iedereen dood (ze moorden mekaar gewoon uit, lees de krantjes :engel:)

Ja, en Hitler had zeker ook gelijk :7

buitenlanders die crimineel zijn omdat ze geen geld hebben? dat is bullshit, ze krijgen allemaal een uitkering en hun maar zeggen dat hollanders gierig zijn, zullen we al die uitkeringen eens stopzetten, dan zijn we gierig,

ik was het een met pim fortuin, jammer dat die is doodgeschoten, geert wilders heeft 80% gelijk maar die andere 20% vind ik iets te ver gaan.. maar heb ook geen zin om over 20 jaar ofzo tussen 90% zwarte te lopen :duh:

Ik ook!

Geert Wilders is een eikel die puur en alleen maar haat probeert te zaaien. Alles wat 'ie zegt slaat werkelijk waar helemaal nergens op en is ook gebaseerd op niets.

100 % mee eens... Verrity, je kan wel zeggen dat je geen racist bent maar als je tot de Islam bekeren landsverraad vind heb ik toch mijn twijfels.

PS: Haram is het tegenovergestelde van halal.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

kunnen jullie plz neit zo veel Quote :) maakt het zo onoverzichtelijk, doe het andres zoals Pier-herrr.

Iig niet 100 quotes in elkaar :puh:

Maar het is wel zo dat Moslims ons het geloof opdringen, in Nederland valt het mee in vergelijking tot andere landen maar in hun Heilige boek staat nou eenmaal niet zo leuke dingen over niet-gelovige/christelijke/joden of weet ik veel wat zoalng het maar geen molims zijn.

Sommige drijven hier erg in door en dan krijg je dit soort gevallen ::puh:

Gelukkig is het in Nederland niet zo.

beheaddv6.jpg

EDIT @ hieronder.

Nee dat zeg ik, in nederland valt het erg mee.

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...