Jump to content

Video's opnemen


Bassiej

Recommended Posts

Hypercam 2 is soms ook wel handig, is volgens mij unlimited opnemen. Dus is soms wel handig als je lang wil opnemen

is dat ook een programma met geluid erbij?

zoja waar kan ik hem downloaden.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjoef

    11

  • MartyCeha

    7

  • -Omar-

    6

  • -Matthijs-

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hypercam 2 is soms ook wel handig, is volgens mij unlimited opnemen. Dus is soms wel handig als je lang wil opnemen

is dat ook een programma met geluid erbij?

zoja waar kan ik hem downloaden.

Trouwens, ik heb al een tijdje geen Hypercam meer maar het geluid deed het bij mij niet, dus ik denk het niet :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hypercam ga ik niet tussen de lijst in de beginpost zetten aangezien het programma niet speciaal bedoeld is om games mee op te nemen. Het is meer geschikt voor het maken van programma presentaties, tutorials, demo's, etc. Aldus de site van Hypercam. Verder staat er dat er wel een mogelijkheid is om games op te nemen:

It is possible to record with HyperCam from a computer game, although has limitations. Set your game to a low resolution mode, e.g. 640x480 or at most 800x600 pixels. Then, before starting the game, set HyperCam recording area to coordinates 0, 0 and width x height the same as your game resolution, e.g. 800x600. Also turn off the option saying “Show rectangle around recorded area”, and enable “Capture layered/transparent windows…” at the bottom of “Screen Area” tab of HyperCam.

Set frame rate to not be too high, maybe only 5 frames per second. You may experiment, if your machine can handle this, you can increase it later to 10 fps or at most 15 fps.

Dit houdt dus in dat het wel mogelijk is maar de fps zou niet veel hoger dan 15 kunnen worden en voor een echt mooi beeld heb je toch wel minstens 30 fps nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu fraps 2.0 ofzo gedowload ik weet de naam niet meer helemaal srry mensen.

Maar dan druk ik op F9 om op te nemen dan staat er in me linker bovenbeeld eerst een 1 en dan 25.

En ik ga kijken in de map waar me fraps filmjes worden opgeslagen klik op zn filmpje en dan krijg ik een zwart beeld wat 1 seconden duurt.

Dit is toch niet goed of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu fraps 2.0 ofzo gedowload ik weet de naam niet meer helemaal srry mensen.

Maar dan druk ik op F9 om op te nemen dan staat er in me linker bovenbeeld eerst een 1 en dan 25.

En ik ga kijken in de map waar me fraps filmjes worden opgeslagen klik op zn filmpje en dan krijg ik een zwart beeld wat 1 seconden duurt.

Dit is toch niet goed of wel?

Die cijfers bovenin zullen geel zijn als je niets doet. Zodra jij op 'F9' drukt zullen de cijfers van geel naar rood veranderen. Dat zal betekenen dat hij aan het opnemen is. De cijfertjes die je overigens ziet zijn je FPS, ofwel: het aantal beelden per seconde. Na 30 seconden zal, mits je de trial hebt, het opnemen automatisch ophouden. Je filmpje wordt standaard opgeslagen in: '(C:)/Fraps.'

Link to comment
Delen op andere websites

mijne neemt maar één seconde video's op en dit zijn mij instellingen:

kan iemand me snel uitleggen hoe ik normaal moet gaan filmen zonder dat ie gelijk stopt.

als grap is er maar één onserieuze reden waarom hij stopt:

de baterijen zijn om maar ik wil graag de serieuze oplossing :tu:

Bewerkt: door kamranoi
Link to comment
Delen op andere websites

mijne neemt maar één seconde video's op en dit zijn mij instellingen:

kan iemand me snel uitleggen hoe ik normaal moet gaan filmen zonder dat ie gelijk stopt.

als grap is er maar één onserieuze reden waarom hij stopt:

de baterijen zijn om maar ik wil graag de serieuze oplossing :tu:

kan iemand me ff helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist net het probleem. Met fraps kan je maar 30 seconden opnemen ;)

Als je de volle versie koopt, kan je unlimited op nemen. Veel succes

Edit: Bij mij staan Stop benchmark automaticly after 60 seconds uit.

En Only update overlay once a second staan ook uit :) Ik hoop dat je nu wel verder kan.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist net het probleem. Met fraps kan je maar 30 seconden opnemen ;)

Als je de volle versie koopt, kan je unlimited op nemen. Veel succes

ik bedoel dat als je het film nkopje indrukt dat ie naar een seconde filmt...

als je me nu kan helpppe ga dan eerst naar me details kijke ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...