Jump to content

Video's opnemen


Bassiej

Recommended Posts

Is dat Game cam gratis?

Yosata

Volgens mij moet je er, net zoals voor Fraps, voor betalen. Ik maak op uit het bericht van Bassiej dat ook Gamecam geld kost, maar dat er dan wél een trial te downloaden is die slechts 30 seconden kan opnemen, net zo als dat ook bij Fraps kan. Ga er dus maar gewoon van uit dat ook Gamecam een progamma is waar je de portemonnee voor moet trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjoef

    11

  • MartyCeha

    7

  • -Omar-

    6

  • -Matthijs-

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is dat Game cam gratis?

Yosata

Volgens mij moet je er, net zoals voor Fraps, voor betalen. Ik maak op uit het bericht van Bassiej dat ook Gamecam geld kost, maar dat er dan wél een trial te downloaden is die slechts 30 seconden kan opnemen, net zo als dat ook bij Fraps kan. Ga er dus maar gewoon van uit dat ook Gamecam een progamma is waar je de portemonnee voor moet trekken.

Game cam heb ik eens een keer geprobeerd

maar helaas gaat de FPS erg traag en het is nog eens een trailversie!!

Game cam is niet aan te raden :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hij slaat de filmpjes hier op:

C/fraps of een map die jij zelf hebt ingesteldt. Heb je wel die nummertjes ingesteldt die boven aan je scherm staan?

Zo nee, doe dat even :) Dan kan je precies zien waneer je opneemt en hoelang.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij slaat de filmpjes hier op:

C/fraps of een map die jij zelf hebt ingesteldt. Heb je wel die nummertjes ingesteldt die boven aan je scherm staan?

Zo nee, doe dat even :) Dan kan je precies zien waneer je opneemt en hoelang.

nummertjes ?? die snap ik niet

wil je dat beter uitleggen of via screen doen ??

Link to comment
Delen op andere websites

nummertjes ?? die snap ik niet

wil je dat beter uitleggen of via screen doen ??

Als je opneemt, heb je als het goed is wat cijfertjes linksboven. Dit zijn het aantal FPS per seconde. Als de cijfertjes geel zijn, dan doet hij niets. Worden de cijfertjes rood, dan is hij aan het opnemen. Dat laatste is dus wel handig om te weten. Maar in principe heeft dit niet zoveel te maken met waar je filmpje wordt opgeslagen. Hij wordt namelijk gewoon in de map opgeslagen die staat bij het kopje 'Folder to save movies in'.

Link to comment
Delen op andere websites

nummertjes ?? die snap ik niet

wil je dat beter uitleggen of via screen doen ??

Als je opneemt, heb je als het goed is wat cijfertjes linksboven. Dit zijn het aantal FPS per seconde. Als de cijfertjes geel zijn, dan doet hij niets. Worden de cijfertjes rood, dan is hij aan het opnemen. Dat laatste is dus wel handig om te weten. Maar in principe heeft dit niet zoveel te maken met waar je filmpje wordt opgeslagen. Hij wordt namelijk gewoon in de map opgeslagen die staat bij het kopje 'Folder to save movies in'.

Ik heb niet de 2.09 fraps

maar die van 1.9 en daar staat niets , maar misschien licht het aan vista

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...