Jump to content

Video's opnemen


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjoef

    11

  • MartyCeha

    7

  • -Omar-

    6

  • -Matthijs-

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

heey mense

ik had eerst de geregistreerde versie van fraps was helemaal top maar als ik 2 minute opneem werd het bestandje groter als 1 gig en kon ik het weer gaan converte en heel die zooi (duurde mij allemaal veel te lang)

toen hypercam gedownload (gratis versie) maar nu krijg ik heel hakkelig beeld of hij blijft bij het beeld waar ik mee start

hoe krijg ik hypercam fatsoenlijk of hoe kan ik die fraps bestande kleiner krijgen????(als dat tenminste gaat)

je mag me ook een andere link sture waar ik een ander programmatje kan downloade waar ik het zelfde mee kan

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me herinneren (lees: heb gelezen) dat je de bestanden van Fraps kleiner kunt maken met Windows Movie Maker. Vraag me niet hoe het precies zit, maar volgens mij kan het daar mee. Daarnaast zou je eventueel kunnen overwegen om in kleine stukjes op te nemen, zodat je dat weer tot een lang geheel kunt maken. Kan tevens mey Windows Movie Maker. Als hypercam (of Fraps) gaat schokken bij het opnemen, probeer dan eens je FPS (Frames Per Second) hoger of lager te zetten. Dit kan meestal wel in het menu, bij Fraps kan dit in het tabblad movies.

Overigens zou je kunnen overwegen om Gamecam te gebruiken, volgens mij ook een prima programma om mee op te nemen. Ik maak amper filmjes en als ik dat doe, doe ik dat met Fraps, dus ik weet er helaas niets van af. Echter kun je nog wel even de hoofdpost van het topic doorlezen, waar alles keurig uitgelegd staat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

heey

ik heb nu wel een relax progje met de naam.... cam studio

was ff puzzele voordat ik de juiste instellinge had maar het resultaat mag er dan ook zijn

ik vind toch nog altijd fraps het beste progje maarja ik krijg hem niet fatsoenlijk meer omdat ik hem us een keer heb geupdate en nu nog maar 30 sec kan opneme

voor het resultaat van cam studio te zien check ff jenmta omdat ik hier geen reclame neer mag zette verzin er zelf maar wat achter 1 tip ik kom uit NL :D ik hoop dat je het snapt

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat gamecam , maar nu wil ik het met SAMP gebruiken. en dan laad ik het via de goeie manier , rechts klikken op dat icoontje en dan launch. maar dat komt er dus die server lijst naar voren , klik ik een server aan , geeft ie bij het laden van GTA SAMP een foutmeldingen. hoe werkt dit??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik gebruik nu even gamecam omdat Fraps het helemaal niet doet. Maar ik open een spel via het profile manager en dan druk ik op de hot-key ingame en dan speel ik even en dan ga ik naar de map waar hij het moet opslaan genaamd C en dan gamecam en dan media video of is dat met elk spel verschillend? Maar waar vind ik me video nou en er staat ook dit bij hot-keys: Save cached video's moet dat? of wat is het?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraag die ik al veel heb gesteld: werkt het met vista?? Want ik zie nergens gele cijfertjes in de linkerbovenhoek en al de instellingen zijn bij mij

juist ingesteld. Weet iemand iets daarover?

EDIT: nu krijg ik het niet eens meer geopend :s. Ik druk 25 keer op dat icoontje en er gebeurd niets!

Gelukkig heb ik de oplossing zelf gevonden door de compabiliteitsmodus te veranderen naar Windows XP Service Pack 2 :D

Het loopt nu wel allemaal trager als ik aan het opnemen ben :(

EDIT : Als ik een filmpje heb gemaakt en het wil bekijken, gaat het veel sneller dan in het gewone spel... hoe komt dat??

EDIT2: Fraps 1.9 lijkt precies enkel te werken met GTA, want als ik iets anders open (bv. Warrock) dan zie ik geen counter :N. Doe ik iets fout, of gaat het inderdaad enkel met GTA??

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...