Jump to content

Video's opnemen


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjoef

    11

  • MartyCeha

    7

  • -Omar-

    6

  • -Matthijs-

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is echt kinderspel :) Je klik opt 'video's importeren', je selecteerd alle filmpjes die je gemaakt hebt, en je sleept ze in de volgorde die je wil naar het storyboard onderin. Dan kun je het eventueel nog bijknippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met een filmpje dat ik geëdit heb met Window MovieMaker. Hier heb ik een screen uit een filmpje dat ik gemaakt heb(alles is normaal):

filmpjescrnzb5.jpg

En hier wat er gebeurd was toen ik het een beetje had bijgewerkt:

filmpjescrn2xv0.jpg

Let op dat aarde-achtig ding op de achtergrond...

EDIT: Op aanvraag van Preddy:

Ik had eerst een stuntfilmpje gemaakt met stunts die ik gemaakt had in GTA:SA en toen ik het had geëdit en gepubliceerd via Windows MovieMaker, wilde ik het op YouTube zetten, maar het filmpje was meer dan 1Gb groot, en blijkbaar gaat dat dan niet. Geen probleem, dacht ik toen bij mezelf, ik maak het huidige filmpje wat kleiner door er wat stunts uit te doen. Ik deed dat en veranderde ook de muziek en publiceerde het toen naar Mijn Documenten, net zoals ik met dat andere filmpje gedaan had. Ik wil het afspelen via windows MediaPlayer, en ik zag dit...

Toen heb ik het eens verwijderd en opnieuw geprobeerd, maar het was net hetzelfde. (ik vind het wel een leuk effectje :D)

En nog iets, na ongeveer 2 minuten, heb ik terug normaal beeld :?, dan is het effect verdwenen voor de rest van het filmpje.

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Yep, inderdaad makkelijk, toch blijve filmpjes van 1 minuut wel 5 mb :N
Dit kan je nog wel aanpassen, zie de screen hieronder:

post-48858-1196371279.png

Wanneer je op de pijltjes drukt kan je de grootte van het filmbestand aanpassen. Ik heb net even geprobeerd en een filmpje van 55 secondes kan opgeslagen worden onder de mb, ook al is de kwaliteit dan wel bedroevend slecht. Je kan linksonder zien wat er verandert aan je video, hier kan je de grootte die je wilt op aanpassen totdat je de goede afweging hebt tussen kwaliteit en grootte.

@tjoef: Kan je eens stap voor stap zeggen wat je precies hebt gedaan? Zou wel helpen om de oplossing te vinden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Fraps 1.9 lijkt precies enkel te werken met GTA, want als ik iets anders open (bv. Warrock) dan zie ik geen counter :N. Doe ik iets fout, of gaat het inderdaad enkel met GTA??

Kan iemand me hierbij nog helpen?

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik gebruik meestal Fraps. Maar hij hapert altijd als ik het opneem. Dus een soort lag. Wat is het probleem?

Ik heb dat ook :Y

Het valt min of meer op te lossen door de frames per seconde te verlagen bij de instellingen. Het spel zal niet perfect lopen tijdens het opnemen, maar er is verbetering zichtbaar. Als je gta opneemt, kan je best in de replay opnemen (F1), dan heb je er zoveel last niet van.

PS: Weet iemand de oplossing voor mijn probleem 2 posts geleden??

Het werkt ook met Driver, maar niet met bvb Archlord of warrock.

Link to comment
Delen op andere websites

ik mocht fraps 2.8.2 van mijn ouders kopen.

Nou heb ik hem eindelijk en dan druk ik op het icoontje en dan gebeurt er niks. :duh:

ik zie enkel een zandlopertje wat na 5 seconden weer verdwijnt en verder niks.

Wat is het probleem :?

Link to comment
Delen op andere websites

Huh :? :?

Zomaar van de ene op de andere dag zie ik mijn counter van fraps niet meer :? Ik heb hem al eens terug geïnstalleerd, maar ik zie geen counter meer :N

Niet leuk! Wat kan het probleem zijn???

EDIT: WTH!: nu werken geen enkele van mijn gta programma's meer (crazy trainer +151, camhack en fraps) enkel de n00bmode doet het nog :o

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb fraps 1.9D maar ik kan nergens een map vinden waar hij de filmpjes opslaat...

in het spel kan ik de filmpjes opnemen en er staat in de hoek ook rec maar waar staan de filmpjes opgeslagen bij fraps 1.9D?? :?

P.S: ik heb windows vista, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt

Bewerkt: door KillerXL
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb fraps 1.9D maar ik kan nergens een map vinden waar hij de filmpjes opslaat...

in het spel kan ik de filmpjes opnemen en er staat in de hoek ook rec maar waar staan de filmpjes opgeslagen bij fraps 1.9D?? :?

Filmpjes worden, voor zover ik weet, opgeslagen in de map waarin Fraps geïnstalleerd is. Deze map vind je vast en zeker hier: "Deze computer/C:*/Fraps".

* C: wordt meestal gebruikt als standaardschijf, maar dit kan natuurlijk verschillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...