KillerXL Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 ik heb fraps 1.9D maar ik kan nergens een map vinden waar hij de filmpjes opslaat...in het spel kan ik de filmpjes opnemen en er staat in de hoek ook rec maar waar staan de filmpjes opgeslagen bij fraps 1.9D?? Filmpjes worden, voor zover ik weet, opgeslagen in de map waarin Fraps geïnstalleerd is. Deze map vind je vast en zeker hier: "Deze computer/C:*/Fraps". * C: wordt meestal gebruikt als standaardschijf, maar dit kan natuurlijk verschillen. daar staan ze niet.... daar had ik al gekeken Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Heb je ook een scherm waarbij je kan instellen met welke knop je kan opnemen? Zo ja, kijk daar even dan! Reageren
tjoef Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 tik bij verkenner ofzo eens "Fraps" of "GTA" in, dan kom je ze misschien wel tegen ergens. Reageren
KillerXL Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Heb je ook een scherm waarbij je kan instellen met welke knop je kan opnemen? Zo ja, kijk daar even dan! daar staat het niet bij Reageren
KillerXL Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 tik bij verkenner ofzo eens "Fraps" of "GTA" in, dan kom je ze misschien wel tegen ergens. hoe worden die filmpjes opgeslagen onder welke naam? film_001 ofzow bijvoorbeeld? dan zal ik daar is op zoeken Reageren
tjoef Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 bij mij komt er automarisch GTA_sa bij te staan, dus probeer dat eens. Of doe de meest voor de hand liggende dingen, zoals "game", "movie" ofzo. Reageren
KillerXL Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) bij mij komt er automarisch GTA_sa bij te staan, dus probeer dat eens.Of doe de meest voor de hand liggende dingen, zoals "game", "movie" ofzo. op me hele computer echt helemaal niks gevonden... fraps heeft ze denk ik niet opgeslagen ik heb nog een paar keer iets opgenomen maar ze worden nergens opgeslagen kent iemand dit probleem toevallig? of weet iemand wat ik moet doen? Bewerkt: 26 december 2007 door KillerXL Reageren
jrutten Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 ik heb een probleem er komt een error te staan als in de game cam wil opstarten. dit staat er: Codec Failed To Initialize kan iemand me helpen Reageren
carl johnson CJ Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 bedankt hé kan ik nu eindelijk filmpjes maken werkt dit ook op de ps2 Reageren
Picaku Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik gebruik gamecam vanwege het opnemen dat langer is dan 30 sec. Alleen als ik met een wapen richt, schiet hij niet meer, hij schiet hoogstens 2 kogels (met een MP5) per 10-20 sec. Weet iemand hier iets op? Reageren
Grillo Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Verheug u allen want Fraps mag in de vuilbak Xfire heeft bij de laatste versie van het programma beta video capture software toegevoegd!! Om dit te gebruiken moet je het enkel aanvinken bij "opties". Dus: Extra's --> opties --> Video (BETA) --> aanvinken: 'Enable Video Capture' Heb het al geprobeerd en het is prachtig! geen watermerken, geen maximale opnametijd, .... Enig "nadeel" is wel dat het in HD is waardoor een filmpje van enkele minuten al snel een paar GB groot wordt!. Voor zij die Xfire niet kennen: Uitleg over Xfire Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 cool dude. ik snap het nu ech veel bete. een 9/10 Reageren
Marvin... Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Bedankt man, nou kan ik tenminste ook filmpjes opnemen en maken!!! Reageren
daflaar Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Hallo ik weet niet zo goed hoe fraps werkt als ik F9 druk Krijg ik dan een gele ding onder Maar hoe weet ik nou wanneer hij klaar is met opnemen ? word ie dan Ro0d Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) Hallo ik weet niet zo goed hoe fraps werkt als ik F9 druk Krijg ik dan een gele ding onder Maar hoe weet ik nou wanneer hij klaar is met opnemen ? word ie dan Ro0d Als de getalletjes geel zijn betekend het dat je niet bent aan het opnemen. Als je F9 indrukt zullen de getalletjes rood worden. Druk nog een keer op F9 en je bent klaar met opnemen. Bewerkt: 20 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.