GTASanBanana's Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb een vraagje. Hoe zit het dan met de Playstation 2? Of kan het daarmee niet? Alvast bedankt. Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Handig Topic. Jammer dat al me GTA's op de PS2 zijn Reageren
JayKay Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Als ik Game Cam download en ik probeer hem te installeren dan staat er dit: "An error has occurred while downloading the file http://installer.planetgamecam.com/?instfile=/Game Cam v1.4.msi". Kan iemand me hierbij helpen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Handig Topic. Jammer dat al me GTA's op de PS2 zijn Het is niet alleen voor GTA hoor. Je kan het met alle spellen gebruiken. Ik gebruik het bijvoorbeeld voor Wolfenstein. Het is heel handig, alleen je ziet links boven de Frames Per Second staan. Dat kan wel irritant zien ;-) Reageren
ot2k Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 game cam download niet bij mij:( hij zegt openen opslaan anuleren doe ik openen en dan doet hij niks meer dan gaat ie weer het zelfde vragen ik snap het egt niet:S Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Probeer hem eens op te slaan en hem daarna te openen als hij op het bureaublad of iets anders staat. Uitpakken van het bestand moet overigens met >>Winrar<<. Reageren
B007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 he, ik wil je even bedankten Fraps werkt idd heel goed! Ik gebruik het nu al een tijdje, beankt! grt. B007 Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Misschien een domme vraag maar als je filmpjes wilt maken rond 2minuten ofzo maar je wilt niet dat die dan rond 500mb gaat zijn... ( ) Hoe doe je dat dan? Reageren
weaponmr Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) O srry, ik denk dat ik er 1 heb die er uitgelegd is, sorry, verwijder dit bericht maar. Bewerkt: 12 mei 2008 door weaponmr Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Misschien een domme vraag maar als je filmpjes wilt maken rond 2minuten ofzo maar je wilt niet dat die dan rond 500mb gaat zijn... ( ) Hoe doe je dat dan? Weet iemand een antwoord? Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 *BUMP* Ik dacht laat ik Gamecam maar eens proberen omdat Fraps het niet doet. Ik heb ingesteld dit: "One Touch Recording Key: R". Nu druk ik op de "r" ingame loop wat rond druk vervolgens op stop en op dat hij dat ding moet save. Ik snel naar die map maar nee hoor er staat geen video... Wie weet wat er mis is? Alvast bedankt! Omar Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ga eens in-game en druk eens op F9. Doet hij het dan wel? Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Hallo Nee gebreurt niks. Maar F9 is bij mij ook niks. Mijn opneem ding is R. Maar als je wilt dat hij hem opslaat wat moet je dan doen? Welke knoppen etc.? Hoe sla je hem op? Alvast bedankt Dit is trouwens v1.4 Omar Bewerkt: 3 juli 2008 door -Omar- Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Begin film: R, Eindig film: R, Dus ook de knop waar je mee begint op te nemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.