Jump to content

Video's opnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje.

Hoe zit het dan met de Playstation 2?

Of kan het daarmee niet?

Alvast bedankt.

• Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• tjoef

11

• MartyCeha

7

• -Omar-

6

• -Matthijs-

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weken later...
Geplaatst:
Handig Topic. Jammer dat al me GTA's op de PS2 zijn :(

Het is niet alleen voor GTA hoor. Je kan het met alle spellen gebruiken. Ik gebruik het bijvoorbeeld voor Wolfenstein. Het is heel handig, alleen je ziet links boven de Frames Per Second staan. Dat kan wel irritant zien ;-)

Geplaatst:

game cam download niet bij mij:( hij zegt openen opslaan anuleren doe ik openen en dan doet hij niks meer dan gaat ie weer het zelfde vragen ik snap het egt niet:S

Geplaatst:

Probeer hem eens op te slaan en hem daarna te openen als hij op het bureaublad of iets anders staat. Uitpakken van het bestand moet overigens met >>Winrar<<. ;)

• 4 weken later...
Geplaatst:

he,

ik wil je even bedankten :Y Fraps werkt idd heel goed! Ik gebruik het nu al een tijdje, beankt! :tu:

grt. B007

Geplaatst:

Misschien een domme vraag maar als je filmpjes wilt maken rond 2minuten ofzo maar je wilt niet dat die dan rond 500mb gaat zijn... ( :7 )

Hoe doe je dat dan?

Geplaatst: (bewerkt)

O srry, ik denk dat ik er 1 heb die er uitgelegd is, sorry, verwijder dit bericht maar.

Bewerkt: door weaponmr
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Misschien een domme vraag maar als je filmpjes wilt maken rond 2minuten ofzo maar je wilt niet dat die dan rond 500mb gaat zijn... ( :7 )

Hoe doe je dat dan?

Weet iemand een antwoord? :eten:

• 5 weken later...
Geplaatst:

*BUMP*

Ik dacht laat ik Gamecam maar eens proberen omdat Fraps het niet doet. Ik heb ingesteld dit:

"One Touch Recording Key: R". Nu druk ik op de "r" ingame loop wat rond druk vervolgens op stop en op dat hij dat ding moet save. Ik snel naar die map maar nee hoor er staat geen video...

Wie weet wat er mis is?

Alvast bedankt!

Omar

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo

Nee gebreurt niks. Maar F9 is bij mij ook niks. Mijn opneem ding is R. Maar als je wilt dat hij hem opslaat wat moet je dan doen? Welke knoppen etc.? Hoe sla je hem op?

Alvast bedankt

Dit is trouwens v1.4

Omar

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst:

Begin film: R, Eindig film: R, Dus ook de knop waar je mee begint op te nemen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...