Jump to content

"Ik zoek een mobiel"


sevaboy

Recommended Posts

Leuk Topic :D .Ik heb een vraagje over mijn mobiel (Nec N343i).Op internet staat dat je er geen ringtones op kan downloaden,maar is dat ook waar??

Mvg:Gino :cya:

Ik heb die mobiel niet, maar volgens mij is het niet waar. Bekijk deze site maar eens. Daar staat: Ringtones:

40 & Downloads en ook Downloads: Gif/WBMP/JPEG/PNG, bewegende beelden, ringtones.

Dus volgens mij kan je gewoon ringtones downloaden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan best kloppen anders zetten ze dat niet op de site!

Nec is ook niet 1 van de meest gebruikte dus!

edit: iets te laat!

-Verwijderd niemand ziet het toch :( dus maar een dubbelepost

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelepost,

maar ik wil een mobiel kopen maar ik heb een vra(a)g(en)

-Wat is een VGA-Camera

-Hoeveel Megapixels is het?

VGA-camera is de laagste kwaliteit camera, namelijk 0,3 mpx (megapixels), wat neerkomt op een foto-grootte van 640*480. Kwaliteit is gewoon slecht te noemen, dus als je iets wilt om nog een beetje leuke foto's te nemen zou ik voor minimaal 1.3 en het liefst gewoon 2,0 mpx gaan :)

Welke telefoon wil je eigenlijk kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, dat komt ook omdat de meeste telefoons met VGA cameras gewoon enorm verouderd zijn ;)

Als je een redelijk geprijsde telefoon wilt met een goede camera erin moet je voor de Sony Ericsson K750i gaan, die kost nieuw tegenwoordig rond de €129, heeft 2mpx camera, uitbreidbaar geheugen dmv. Memory stick pro duo (zelfde als voor b.v. je PSP), bluetooth, infrarood en FM radio :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een vraag ..

Ik wil een Mobiel kopen maar weten jullie een goeie , heb er geen verstand van :duh:^_^

Zie mijn post vlak boven je jouwe... ;)

Nouja, dat komt ook omdat de meeste telefoons met VGA cameras gewoon enorm verouderd zijn ;)

Als je een redelijk geprijsde telefoon wilt met een goede camera erin moet je voor de Sony Ericsson K750i gaan, die kost nieuw tegenwoordig rond de €129, heeft 2mpx camera, uitbreidbaar geheugen dmv. Memory stick pro duo (zelfde als voor b.v. je PSP), bluetooth, infrarood en FM radio :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

*Bump*

Ik wil een nieuw mobieltje aanschaffen, aangezien mijn oude al een aantal maanden kapot is. Tijdje gedaan met een oud toestel van een vriend, maar die wou íe terug voor zijn zusje. Tong Nu wil ik graag wel een aardig uitgebreid toestel hebben, zonder er al te veel voor neer te tellen. Rond de € 100,- ligt mijn budget, uiteraard gewoon een prepaid. Voor een nóg beter toestel wil ik wel wat extra's uit mijn buidel trekken, maar echt ver boven de € 100,- wil ik niet gaan.

Nu dacht ik zelf aan een SamSung E250 of een Sony Ericcson K700i. Beide toestellen met de dingen die ik graag wil; MP3 speler, uitbreidbaar geheugen (wat ook niet zo'n duur medium moet zijn, maar dat zal wel goed zitten), foto- en videocamera, bluetooth en de hele rambam. Uiteraard moet alles wel van goeie kwaliteit zijn en het toestel zelf er een beetje vetjes uit zien.

Alleen betwijfel ik of dit rond de € 100,- wel mogelijk is...

Hetzelfde verhaal heeft ooit ook op een andere site gestaan, alleen ik zoek nogsteeds naar een mobieltje met dezelfde mogelijkheden dus heeft heeft geen zin dat ik dat opnieuw ga typen. Overigens wil ik mijnheer NandroDavids nog ergens voor bedanken, maar dan ga ik offtopic... Alvast bedankt voor diegene die me gaan/willen helpen. :tu:

Edit: Oja, de K750i... Ik heb een groot aantal verhalen gehoort/gelezen dat deze problemen zou hebben met de stick.. Wat klopt hiervan? Want naast mijn Xbox 360-fanboyisme heb ik geen behoefte aan apparaten die niet volledig naar behoren zouden werken...

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Oja, de K750i... Ik heb een groot aantal verhalen gehoort/gelezen dat deze problemen zou hebben met de stick.. Wat klopt hiervan? Want naast mijn Xbox 360-fanboyisme heb ik geen behoefte aan apparaten die niet volledig naar behoren zouden werken...

Ik weet niet of je er verder ervaring mee hebt, maar de K750i heeft een joystickje, dus echt een pookje, in plaats van een vierpuntsdruktoets. Sommige mensen (en een groot deel daarvan zijn gewoon zeurpieten ;) ) vinden het irritant omdat je nog wel eens perongeluk het pookje een foute richting in kan duwen. Er gaan ook verhalen rond over dat het pookje stopt met werken (waarschijnlijk door slijtage etc.), maar ik heb verder geen idee hoeveel daarvan waar is.

Over het opslagmedium - standaard Memory Stick Pro Duo, dezelfde als voor je PSP, laatst zag ik bij de Expert of Dixons een 2gb kaart voor €38 dus dat valt qua prijs redelijk mee.

De K700i heeft alleen 40mb intern geheugen, dus die kan je niet uitbreiden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry voor de bump, maar liever een bump dan een onnodige topic maken. Ik zoek een nieuwe mobiel met de volgende eisen: Goeie MP3 speler, camera van minimaal 1,3 MP, uitbreidbaar geheugen en een MP3 speler. Nou dacht ik aan de K750i, of LG Chocolate, maar weet nog niet zo zeker. De chocolate heeft een beperkt aantal geheugen, maar is wel mooi :D . Wie kan mij hieruit bevrijden? :puh:

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de bump, maar liever een bump dan een onnodige topic maken. Ik zoek een nieuwe mobiel met de volgende eisen: Goeie MP3 speler, camera van minimaal 1,3 MP, uitbreidbaar geheugen en een MP3 speler. Nou dacht ik aan de K750i, of LG Chocolate, maar weet nog niet zo zeker. De chocolate heeft een beperkt aantal geheugen, maar is wel mooi :D . Wie kan mij hieruit bevrijden? :puh:

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...