GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Zag het al eerder, ziet er netjes uit Maar idd, het wordt steeds kaler op je golfs achterkant. Spoiler zal hem goed doen. Maare, wat is die gekke bobbel in je achter bumper? Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 vroeger reed ik met een witte ford fiesta van 1999 rond maar deze is gesloopt omdat hij te oud werd voor op de weg. ik heb er nog mee leren rijden zo'n bak zonder servo-stuur. nu leen ik de tweede auto van mijn pa een nieuwe blauwe ford fiesta econetic 90pk snelle bak en laag verbruik hehe hieronder witte ford fiesta 1999 en de blauwe fiesta econetic Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Zaterdag even de plaklogo's verwijderd van de achterklep. Vrij simpel met een strak eindresultaat. Zwart logo komt nog achterop, maar met de tijd. Komende maand zal er veel gespaard worden en dan auto stil staan in de schuur. Plannen voor over twee maanden: Jubi koplampen met 6000k Xenon en US Lights. Enigste nadeel wat ik vind is dat de achterkant vrij kaal word. Zit nog te twijfelen over een leuke R32 spoiler, maar dat is iets voor later. Wel netjes gedaan. Vind alleen persoonlijk dat het mooier is met logo's erop... @EmanuEmanuelDemuynck: hoezo te oud voor op de weg? Als hij van 1999 is, is hij toch nog maar 12 jaartjes... Als je ziet dat mijn auto ook nog goed rijdt en al bijna 4 keer zo oud is (wel niet dagelijks, maar toch). Economisch verlies waarschijnlijk. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 *kuch*roest*kuch* Wel lekker, zo'n motortje, meeste klinken alsof ze uit een grasmaaier komen met hun tikkende kleppen Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 nou hij was van het witgele kruis en moest uit het verkeer genomen worden omdat er teveel stukken aan kwamen en vlak voordat we hem inleverden begaf de accu het. het was een geweldige auto om in te rijden weliswaar mja, de nieuwe blauwe is ook top:) Reageren
Rullez Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Zag het al eerder, ziet er netjes uit Maar idd, het wordt steeds kaler op je golfs achterkant. Spoiler zal hem goed doen. Maare, wat is die gekke bobbel in je achter bumper? Thanks, bobbel weet ik nog niet moet me achterbumper nog demonteren en kijken. Bumpers worden sowieso nog gespoten dus mocht ik het er niet uitkrijgen dan word er een nieuwe gekocht. Zit nog erg te twijfelen over de achterkant. Ik kan misschien een goedkoop spuit adresje regelen, dan wil ik het VW logo er ook nog afhalen en er een R32 spoiler erop doen. Maar dat is iets waar ik nog goed over na wil denken. Zaterdag even de plaklogo's verwijderd van de achterklep. Vrij simpel met een strak eindresultaat. Zwart logo komt nog achterop, maar met de tijd. Komende maand zal er veel gespaard worden en dan auto stil staan in de schuur. Plannen voor over twee maanden: Jubi koplampen met 6000k Xenon en US Lights. Enigste nadeel wat ik vind is dat de achterkant vrij kaal word. Zit nog te twijfelen over een leuke R32 spoiler, maar dat is iets voor later. Wel netjes gedaan. Vind alleen persoonlijk dat het mooier is met logo's erop... @EmanuEmanuelDemuynck: hoezo te oud voor op de weg? Als hij van 1999 is, is hij toch nog maar 12 jaartjes... Als je ziet dat mijn auto ook nog goed rijdt en al bijna 4 keer zo oud is (wel niet dagelijks, maar toch). Iedereen zijn eigen smaak toch. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 *kuch*roest*kuch* Wel lekker, zo'n motortje, meeste klinken alsof ze uit een grasmaaier komen met hun tikkende kleppen Welk motortje? En ik bedoelde dus dat het oud zijn van de auto niet per sé wilt zeggen dat de auto te oud is voor op de weg. Als het van mij afhangt is geen enkele (fantsoenlijke) auto ooit te oud voor op de weg. Maar ja, wie ben ik? Mhaww, zulke fordjes hebben de neiging om te roesten, hard te roesten, het is dezelfde braswerk als Opel etc.(GM) van die tijd. Motortjes hebben een uitlaatklepspeling nodig 0.50mm, wat verdomd veel is, en dus vanaf fabrieks uit flink tikken. Ter vergelijking, een Starlet(ook 1.3) heeft koud 0.20mm nodig, een D15(Honda geen VTEC) heeft zo'n 0,22-0,27mm nodig, VW 1.3, moet tussen de 0,20-0,25mm zitten. Maarja, Ford motortje stamt ook uit de jaren 60/70 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Hmm vind waarschijnlijk geen nieuwe pookzak en pookknop. Heb een Lift up achteruit.. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 wat pics van de golf GTI Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 wat pics van de golf GTI welk bouwjaar is je golf? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Er is aan die veel gesleuteld geworden. Tittentacho en het Spucknapf stuur zijn namelijk tot Augustus 1980 gebruikt, daarna kwam de facelift model met grote achterlichten, en daarbij kwam ook een ander stuur en dashboard. Bouwjaar is iig wel na augustus 1980. Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Er is aan die veel gesleuteld geworden. Tittentacho en het Spucknapf stuur zijn namelijk tot Augustus 1980 gebruikt, daarna kwam de facelift model met grote achterlichten, en daarbij kwam ook een ander stuur en dashboard. Bouwjaar is iig wel na augustus 1980. knap dat ie nog rijdt, verbruikt ie veel benzine? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.