Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, eehm, eigenlijk niet

Het is écht een pokke werk om een wiel eraf te halen

De krik is namelijk te hoog, dus ik moet eerst de auto ergens tegen op rijden, voordat de krik past :puh:

Ik heb meerder krikken geprobeerd, maar ze zijn allemaal te hoog :ch:

Om een indruk te geven, net even foto's ervan gemaakt, niet duidelijk maargoed :

DSC00238-1.jpg

DSC00239.jpg

DSC00240.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Lager dan een 911.....

Foto1339.jpg

:clown:

Ik heb net op 't werk nee gezegd tegen deze velgen... 16 inch...

Foto1331.jpg

Ben ik heel dom?

Ik wil overigens donkergele mistlampen in m`n bumper zetten, idee heb ik van iemand in dit topic, die vond dat ik gele lampen erop moest zetten... Leek me niet mooi, maar met mistlampen denk ik wel :). Zeg maar de kleur van koplampen op volgende foto... Hoe kun je dat doen? Kan dat gewoon met gewone standaard mistlampen en dan een of ander spulletje ervoor? En zo`n gescheurd sleep-touw eraan hangen. 'Saved from the scrapheap' :) En donkerdere(nieuwere) achterlichten...

DSCF19231.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Woepsie, ik heb mijn auto vandaag nog wat lager gezet, alleen nu iets te laag :D

Mijn voorbanden komen tegen de veren aan :schater:

Dus ik krijg steeds een rubberlucht in de auto

Morgen dan toch maar weer iets omhoog zetten, wel jammer, vond het wel mooi staan zo

@Moechy, je kan eens kijken bij CarFantasy, dat zit wel in Nederland, maar die hebben een enorm aantal spullen

Weet je toevallig of ze ook naar belgië verzenden?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmhmm.. dus iedereen is het er overeens dat die velgen niet bij m`n auto passen?... Ik heb namelijk dit idee :)

-Rode velgrand

-Gele mistlampjes

-tow rope :)

Foto1071quickphotoshop1.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je je auto niet wat omhoog trekken?

Zo deed ik dat ook als de twee koloms brug of de krik er niet onder kon, vaak werkte het wel.

Enne, hoeveel kunnen je wielen naar buiten? ivb. evt. spacers? :schater:

Eeh, nee, kan de auto niet omhoog trekken, misschien daarvoor Hulk Hogan inhuren :puh:

Maar van spacers ben ik niet echt een fan, ik kan wel breder, ruimte zat

Maar met spacers gaan je lagers ook sneller slijten

@Myth

-Rode velgrand - niet doen, tenzij je je velgen weer netjes maakt, dus netjes spuiten (niet met die roest)

-Gele mistlampjes - je kan het proberen, zal wel netjes staan, zoniet, kan je het er heel makkelijk afhalen

-Tow rope - Komop zeg, een beetje meer vertrouwen in je auto mag wel

Maar wat probeer je er eigenlijk van te maken? :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Myth

-Rode velgrand - niet doen, tenzij je je velgen weer netjes maakt, dus netjes spuiten (niet met die roest)

-Gele mistlampjes - je kan het proberen, zal wel netjes staan, zoniet, kan je het er heel makkelijk afhalen

-Tow rope - Komop zeg, een beetje meer vertrouwen in je auto mag wel

Maar wat probeer je er eigenlijk van te maken? :)

-Waarom niet? Ik probeer 'm juist oud te houden... Maar wil in ieder geval iets doen met die velgen, en die roest vind ik juist wel wat hebben... Zeker ivm met de primer die op de zijkant zit nu.

-Ok :tu:

-Tow rope: Dat is het idee ervan juist... Zo`n afgebroken tow rope aan de voorkant. Gesleept, maar 't touw brak, maar hij is toch nog thuis gekomen... Zit alleen nog te denken of ik er een aan de achter of voorkant zal doen, achterkant alsof hij een andere auto heeft gesleept, maarja, touw brak, dus die andere auto achtergelaten :)

Wat ik ervan probeer te maken... Tja, weet ik niet. Ik probeer 'm zo`n stijl te geven alsof hij meerdere keren naar de sloop is gegaan zonder reden, en toch weer is gered... Weet niet precies hoe je dat noemt, maar geen volledige ratlook(al gaat het wel in die richting met de primer en roest...), beetje old school...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Myth

Velgentape op verroeste velgen gaat niet werken, dat spul laat dan zo weer los, voor een striping moet je een vlakke gladde en schone ondergrond hebben

Ah, vandaar de rope :) , anyway, wat jij zegt is inderdaad een vintage look, erg leuk maar dan moet compleet zijn, niet het halve werk hea :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vintage is toch meer... oud in goede staat of ben ik nou gek?...

Nouja, laten we het op een stijl houden die bij meubels 'brocante' heet :puh: Je kent dat wel, die oude kastjes die dan bruin geverfd worden, vervolgens beetje kaarswax op de hoekjes, en dan wit eroverheen... Vervolgens de plekken met wax een beetje opschuren zodat het bruin er doorheen komt alsof het slijtplekken zijn...

Oude teringzooi, maar toch ook wel weer cool en in redelijke staat :puh: Noem 't vintage, als je wil :)

Ik was overigens velgentape niet van plan... Eerder zelf spuiten :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Eeh, nee, kan de auto niet omhoog trekken, misschien daarvoor Hulk Hogan inhuren :puh:

Maar van spacers ben ik niet echt een fan, ik kan wel breder, ruimte zat

Maar met spacers gaan je lagers ook sneller slijten

@Myth

-Rode velgrand - niet doen, tenzij je je velgen weer netjes maakt, dus netjes spuiten (niet met die roest)

-Gele mistlampjes - je kan het proberen, zal wel netjes staan, zoniet, kan je het er heel makkelijk afhalen

-Tow rope - Komop zeg, een beetje meer vertrouwen in je auto mag wel

Maar wat probeer je er eigenlijk van te maken? :)

Of meer spek eten :puh: heb het al bij verschillende wagens moeten doen zoals een Mercedes W202 die rond de 1350kg wegen, en ik ben geen Hulk Hogan, verre weg van dat.

Daarnaast, als je alles zo lang mogelijk wilt sparen, moet je eigenlijk ook niet op een schroefset gaan rijden met 17" wielen :engel:

Dat levert ook genoeg extra stress op je onderstel, en ik neem aan dat je deze wagen niet blijft rijden tot je 90ste ofwel? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...