Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Moet jij is opletten... Als ze me nog een keer zoiets flikken in korte tijd ga ik er wel eigenhandig voor ZORGEN dat ze wat doen. 'K ga me niet laten treiteren door een stel zielige kindjes wier moeder hun broek nog moet ophijsen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moet jij is opletten... Als ze me nog een keer zoiets flikken in korte tijd ga ik er wel eigenhandig voor ZORGEN dat ze wat doen. 'K ga me niet laten treiteren door een stel zielige kindjes wier moeder hun broek nog moet ophijsen!

Mythbuster je kan zeggen wat je wil, de politie voert geen klop uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel als ik ze lastig blijf vallen :D

Joh, ik zit maar te grappen hoor...

Maar ik zou toch wel even zorgen dat er in ieder geval IEMAND wat gaat uitzoeken...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

weet niet precies hoezo?

In het filmpje stond 'GTI'. Maar op de foto's lijkt het alsof hij 'verkeerde' zetels heeft en hij geeft geen striping.

Heeft hij toevallig een zwarte hemel?

GTI's hadden volgens mij ook een zwarte rand rondom de achterruit, dat heeft deze ook niet.

Dit dus:

Golf_1_10_2006_2.jpg

Wat ik niet snap is, wie zet er een gas installatie op een GTI motor :bonk:

Vraag me af hoe lang ermee gereden is geworden en hoe de kop zich houdt.

Mooie bak OnbekendeIV! :) Ik vind dat paars/roze/rood eigenlijk wel gaaf! Is het trouwens metallic? Hij ziet er heel strak uit! Over dat filmpje, hoe lang had ie al niet gestart eigenlijk?...

Hier foto's met daglicht van mijn auto, weer bijna in volle glorie! :)

Ik wil nu eigenlijk een beetje facelift bumpers erop xD Ziet er zo mooi uit, zo mooi in de lak, en zonder stoot-strips op de nieuwe deur dat 't eigenlijk zonde is om ze er weer op te plakken... En dan die zwarte bumpers er nog overheen... Maar ja, ik kijk wel wat ik doe. Deur moet in ieder geval een stukje overgespoten worden(zie 3e foto)...

Deur moet nog wat afgesteld worden, maar hij valt al perfect in het slot! :)

Gelukkig begint ie er weer uit te zien als een Ibiza :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Myth, klinkt misschien raar om te zeggen, maar ik vind je auto ineens een veel ruigere uitstraling hebben zonder grill :7

Ik heb nog niet echt de tijd gehad om het uit te zoeken, maar weet iemand of een turbo samengaat met een BMW M10B18 motor?

Link to comment
Delen op andere websites

Myth, klinkt misschien raar om te zeggen, maar ik vind je auto ineens een veel ruigere uitstraling hebben zonder grill :7

Ik heb nog niet echt de tijd gehad om het uit te zoeken, maar weet iemand of een turbo samengaat met een BMW M10B18 motor?

Waarom een M10B18?

En waar wil je die in gaan hangen?

Maar ja, alles gaat samen, zolang het vanaf fabriek sterk genoeg is of je het sterk genoeg maakt en ofc. niet te veel druk gaat rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Myth, klinkt misschien raar om te zeggen, maar ik vind je auto ineens een veel ruigere uitstraling hebben zonder grill :7

Ik heb nog niet echt de tijd gehad om het uit te zoeken, maar weet iemand of een turbo samengaat met een BMW M10B18 motor?

Waarom een M10B18?

En waar wil je die in gaan hangen?

Maar ja, alles gaat samen, zolang het vanaf fabriek sterk genoeg is of je het sterk genoeg maakt en ofc. niet te veel druk gaat rijden.

Die motor zit standaard in een E30 316 of een 318i van BMW voor '87, maar ik heb al een andere auto op het oog. :7

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Myth, klinkt misschien raar om te zeggen, maar ik vind je auto ineens een veel ruigere uitstraling hebben zonder grill :7

Ik heb nog niet echt de tijd gehad om het uit te zoeken, maar weet iemand of een turbo samengaat met een BMW M10B18 motor?

Waarom een M10B18?

En waar wil je die in gaan hangen?

Maar ja, alles gaat samen, zolang het vanaf fabriek sterk genoeg is of je het sterk genoeg maakt en ofc. niet te veel druk gaat rijden.

Die motor zit standaard in een E30 316 of een 318i van BMW voor '87, maar ik heb al een andere auto op het oog. :7

Dat weet ik, maar het is dan beter om te kijken voor een 325i motor en dan heb je een 6 cilinder onder de kap(met evt. een turbo) :sigaar:

Wat heb je nu op het oog dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan mij helpen met financiering om dit studie model te verwezelijken...

Convertible2.jpg

Convertible3.jpg

Convertible-1.jpg

Wel met originele Ibiza achterlichten denk ik, zou een stuk mooier staan :D

Enige wat je nodig hebt is een Cordoba coupé(niet zo duur), de kap van een Golf 3, en de achterlichten van een Ibiza, of eventueel de achterlichten van de foto's namaken, maar Ibiza achterlichten lijken me mooier...

Ik wil er één, Seat! :(

Nee wacht, TWEE, ik wil er twee!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan mij helpen met financiering om dit studie model te verwezelijken...

Wel met originele Ibiza achterlichten denk ik, zou een stuk mooier staan :D

Enige wat je nodig hebt is een Cordoba coupé(niet zo duur), de kap van een Golf 3, en de achterlichten van een Ibiza, of eventueel de achterlichten van de foto's namaken, maar Ibiza achterlichten lijken me mooier...

Ik wil er één, Seat! :(

Nee wacht, TWEE, ik wil er twee!

Waarom is de linkerkant hoger dan de rechterkant?

Doet me denken aan de Corrado cabrio, in mijn hoofd zie ik het heel mooi, maar dan zie ik een echte Corrado cabrio, en dan mis je het dak want die heeft ook een aparte lijn wat de auto juist mooi maakt.

Persoonlijk heb ik dat ook met die Seat, ik persoonlijk mis bepaalde lijnen die door het cabrio zijn verloren helaas.

Btw, hier is zo'n Corrado:

I_CorradoCab.jpg

Ook een studiemodel:

cor01.jpg

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Myth, klinkt misschien raar om te zeggen, maar ik vind je auto ineens een veel ruigere uitstraling hebben zonder grill :7

Ik heb nog niet echt de tijd gehad om het uit te zoeken, maar weet iemand of een turbo samengaat met een BMW M10B18 motor?

Waarom een M10B18?

En waar wil je die in gaan hangen?

Maar ja, alles gaat samen, zolang het vanaf fabriek sterk genoeg is of je het sterk genoeg maakt en ofc. niet te veel druk gaat rijden.

Die motor zit standaard in een E30 316 of een 318i van BMW voor '87, maar ik heb al een andere auto op het oog. :7

Dat weet ik, maar het is dan beter om te kijken voor een 325i motor en dan heb je een 6 cilinder onder de kap(met evt. een turbo) :sigaar:

Wat heb je nu op het oog dan?

Een witte 320i uit Duitsland, die er redelijk uitziet met een mooie prijs. Ik neem expres geen 325i, want die zijn ten eerste te duur, ten 2e zijn ze erg zeldzaam aan het worden want heeul veel mensen gebruiken deze auto's als een trackday auto. En ten derde, als ik die M20B20 zat ben die in die 320i zit, dan kan ik altijd nog de M50 van me pa zijn E34 525i erin pleuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een witte 320i uit Duitsland, die er redelijk uitziet met een mooie prijs. Ik neem expres geen 325i, want die zijn ten eerste te duur, ten 2e zijn ze erg zeldzaam aan het worden want heeul veel mensen gebruiken deze auto's als een trackday auto. En ten derde, als ik die M20B20 zat ben die in die 320i zit, dan kan ik altijd nog de M50 van me pa zijn E34 525i erin pleuren.

Ik hoor juist dat die M20B20 tamelijk 'lui' zijn, denk persoonlijk dat je beter voor een 323i/325i kunt kijken.

Of je moet snel die M50B25 erin lepelen, dat wel beter lopen :klap:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...