Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

@Biglife

Knijp eens in je arm, je droomt/fantaseert te veel

Zeker toevallig vandaag die auto in puin gereden, wow, dan ben je er goed vanaf gekomen, knappe jongen!

Ow wacht, die foto komt ook van het internet

Whaha, wat een figuren hier toch :bonk:

Speel toch eens mee , ik was net lekker bezig :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht :puh:

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

Gast, waarom doe je dit? Je haalt foto's van het internet (niet eens op een slimme manier, de eerste beste afbeelding van google gehaald, doorgeklikt bij de site en dan heb je hem zo gevonden) en beweert vervolgens dat het jouw auto is? Denk je dat je cool bent wanneer je een auto hebt? Of wanneer je een M3 hebt? Dit komt over als heel onzeker, dat je succes wilt behalen, ongeacht de waarheid of de leugens. Uiteindelijk sta je toch alleen maar meer voor lul.

Link to comment
Delen op andere websites

kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht :puh:

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

En je had alleen last van je hand? :7 Het wordt steeds ongeloofwaardiger...

Ot:

Ik wil graag als eerste auto de Peugeot 205GTI. Eerst kijken naar de 1.9 en anders de 1.6.

achja airbag he en schrammetje aan mn hoofd :S

Link to comment
Delen op andere websites

kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht :puh:

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

En je had alleen last van je hand? :7 Het wordt steeds ongeloofwaardiger...

Ot:

Ik wil graag als eerste auto de Peugeot 205GTI. Eerst kijken naar de 1.9 en anders de 1.6.

achja airbag he en schrammetje aan mn hoofd :S

Was sarcastisch. :7

Link to comment
Delen op andere websites

achja airbag he en schrammetje aan mn hoofd :S

Nou, ik geloof niet alleen een schrammetje

Er zitten ook wat stekkertjes bij je los :bonk:

@Moddereters, wie voelt zich geroepen een bezem door dit topic te halen, voordat het echt uit de hand gaat lopen?

Link to comment
Delen op andere websites

kan wel dat je 'm daar hebt gezien mn pa heeft 'm daar namelijk gekocht :puh:

Trouwens hij is kapot:

2eaqrs6.gif

En je had alleen last van je hand? :7 Het wordt steeds ongeloofwaardiger...

Ot:

Ik wil graag als eerste auto de Peugeot 205GTI. Eerst kijken naar de 1.9 en anders de 1.6.

achja airbag he en schrammetje aan mn hoofd :S

Wat grappig, aangezien de echte eigenaar zowel bestuurder dood is gegaan bij dit ongeluk. Frontaal tegen een betonnen pilaar gebotst bij het verlaten van de snelweg @ johannesburg. Hou toch 'ns op gast.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat die kerel serieus naar een psychiatrische instelling moet.

Nah, onbegonnen werk

Gewoon opknopen in een hoge boom ^_^

@Danoontje, zijn snel die 205 GTI's, succes met je zoektocht

@Iedereen, gewoon dat kindje nergeren, hij post dan niet meer, en wij hebben er geen last meer van

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Hij wilt gewoon stoer doen, hij wilt met jullie mee praten. Ik ben het met jullie eens, hij doet het op een aparte manier, maar zeggen dat hij geschift is, of zelfs dood moet... gaat dat niet echt ontiegelijk ver? :7

Mijn eigen droom voor een nieuwe auto zou iets van een oude Japanner zijn. Een 240 SX, of een Sileighty, of een Mark 2/3 Supra of zo (dus niet die allerlaatste). Lijkt me helemaal geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik geef 't toe ik heb gelogen 'k weet 't is dom van me maar ok ik hoop dat jullie 't begrijpen ik geef 't toe :-(

Zeg sorry

-edit-: vergeet ik bijna de arrogante emoticon: 'arrogant.png'

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik geef 't toe ik heb gelogen - Weten we al

't is dom van me - héél dom, we zijn niet achterlijk ofzo

ik hoop dat jullie 't begrijpen - nope, leg eens uit..

ik geef 't toe - brave jongen...

Enne, wat flippie zegt... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voel me zo langzamerhand wel een buiten beentje worden tussen al die Duitsers hier :{

Anyway, hier nog maar wat foto's dan...

Betere foto's volgen, morgen wasdag!

Een troost voor je : Ik ben binnekort nog een groter buitenbeentje met men italiaantje :puh:.

Overigens het eerste wat ik ga doen is nieuwe vloermatjes, en binnenbekleding.

Link to comment
Delen op andere websites

Wait what? Italiaantje? :O... oh die scooter? :puh: Of Lancia Delta, of Alfa?

@Rusty: Mooi laag! Maar zou je achterkant 'n cm hoger doen of je voorkant 'n cm lager... Wielkassen zijn net niet in balans heb ik het idee... Zou 'm zeker niet veel lager doen want ziet er héél goed uit zo. Dat ze dat bij de Peugeot dealer doen?! :O ... (tenminste... al die Peugeots...?)

@BigLifeRPG: Wou toch zeggen, zeker uit de bocht gevlogen door die nieuwe velgen die er ineens onder zitten :tu:

Maar geeft niet joh, gewoon eerlijk zijn, dat is altijd het beste ;) 'T enige wat je met liegen opschiet is dat iedereen een hekel aan je krijgt als je zulke dingen doet, net als die gast die zei dat hij wel foto's zou laten zien van z'n Charger SRT-8...

'T is toch veel fijner als je gewoon over een paar jaar kan zeggen 'Kijk, dit is mijn goedkope kleine autootje'(relatief dan hè), zoals bijna de meeste hier(waaronder ik), dan dat je nu gaat verkondigen dat je een M3 van paps hebt gehad :tu:

Enniewee...

Heb vandaag m`n auto uit elkaar gehaald... Zijscherm dan hè... :clown: Hij staat er nu toch wel wat zieligjes bij hoor... Bumper maar aan één kant vast, grille d'r uit, knipperlicht en zijknipperlicht eruit, spatbord dat maar met één bout vast zit... Tja, kon `m nog niet stellen want ben pas om 4 uur begonnen, om 9 uur gestopt. Had ook geen zin meer...

Autosloop was vergeten om de sleutel bij de deur te geven(of iig, ik heb 'm niet gehad, volgens mij is het wel normaal dat je die niet krijgt). Heb de handgreep een beetje gemold nu, maar moet 'm toch vervangen met mijn oude dan... Proberen het handgreepdeel van die nieuwe over te zetten, is minder verweerd. :clown:

Maar ehh, is het normaal dat je auto zichzelf als kaasschaaf gebruikt op je handen? Ging op een gegeven moment ergens langs, of schoot uit met schroevendraaier of zo... zit er zo`n dikke snee in boven m`n nagel, centimeter breed heel m`n vel er af, bloeden als een rund natuurlijk xD En dan gewoon doorwerken(had het niet zo in de gaten eerst xD), totdat ik op gegeven moment allemaal bloed aan m`n handen zag zitten xD...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ehh, is het normaal dat je auto zichzelf als kaasschaaf gebruikt op je handen? Ging op een gegeven moment ergens langs, of schoot uit met schroevendraaier of zo... zit er zo`n dikke snee in boven m`n nagel, centimeter breed heel m`n vel er af, bloeden als een rund natuurlijk xD En dan gewoon doorwerken(had het niet zo in de gaten eerst xD), totdat ik op gegeven moment allemaal bloed aan m`n handen zag zitten xD...

Jaa, is normaal ;)

not :puh: Klinkt goed kut wat er allemaal met je auto is gebeurd, kan je niet achterhalen via vrienden bijvoorbeeld wie het allemaal gedaan heeft? En kan je niet bij eventuele sloops langsgaan om te kijken of jouw model er toevallig nog tussenstaan (voor onderdelen dan)?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...