Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dan ga je vragen of je het kan ophalen in NL...?!

Ik ben nog steeds opzoek naar gele mistlampen... Ben alleen te lui om langs de sloop te rijden, zullen ze wel weer een aardig aantal centjes voor vragen xD

En ik ga zo`n knuffel aapje aan m`n sleepoog hangen, die net niet de grond raakt... Zag laatst bij 'n auto een teddybeer op de voorkant/grille, net als bij die gang Burrito's van Vice City... Denk alleen dat het dan wat te veel van het goede wordt.. xD

Geplaatst:

Ik ben nog steeds opzoek naar gele mistlampen... Ben alleen te lui om langs de sloop te rijden, zullen ze wel weer een aardig aantal centjes voor vragen xD

En ik ga zo`n knuffel aapje aan m`n sleepoog hangen, die net niet de grond raakt... Zag laatst bij 'n auto een teddybeer op de voorkant/grille, net als bij die gang Burrito's van Vice City... Denk alleen dat het dan wat te veel van het goede wordt.. xD

icon_cab.gif

Gister de 6 afgezet bij de dealer voor een nieuwe accu, oude is dus dood... meteen maar even een proefrit gemaakt met een Mazda 6 MPS ( 240 PK - topsnelheid = 260 ) Misschien een leuk vervolg? icon_mrgreen.gif

Geplaatst:
En deze dingetjes heb ik op het oog

Lol, das eehm, best foute tuning :schater: :schater:

Ik dacht al gelijk aan Sjonnie :clown:

Maar ieder zijn smaak :Y

Die pook is best wel mooi , met dat " carbon" maar hij moest helemaal " carbon" zijn.Dus helemaal zwart.

Bewerkt: door tonystarkiv

Wat voor mistlampen zijn dat dan? Ik kan me nu niet direct voorstellen welke mistlampen op een Ibiza zouden staan.

Zaten alleen bijna nooit op de Ibiza's, wel onder VW Caddies, Polo 6kvs, Polo Varios, Seat Incas, Cordoba's en waarschijnlijk zitten dezelfde erop bij een Toledo uit die tijd, maar dan waarschijnlijk in een ander paneel(wil 't paneel er eigenlijk graag bij hebben, is makkelijker met bevestigen en zo).... Heb er wel een paar op de sloop zien staan die het volgens mij hadden. Probleem is alleen dat ik er eentje van de pre-facelift tijd moet hebben, dus dan vallen Polo 6KV's en Polo Varios al af(die hebben die stijl bumpers volgens mij niet gehad)... Wilde eigenlijk morgen even langsrijden daar als ze open zijn, stond volgens mij namelijk een Caddy/Inca met mistlampjes, en dan gelijk kijken of ik donkere achterlichten kan mee-gappen die ik had gezien...

A821.jpg

Cordoba.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Hoezo bedoel je?

En deze dingetjes heb ik op het oog

Lol, das eehm, best foute tuning :schater: :schater:

Ik dacht al gelijk aan Sjonnie :clown:

Maar ieder zijn smaak :Y

Past gewoon goed in die fiat punto ;).

Hoezo bedoel je?

Bij 't bedrijf... Stuur je een mailtje of je het direct kan ophalen bij t bedrijf zelf, ipv dat ze `m bezorgen...

Ik kan overigens geen mistlampen vinden! Alleen maar de facelift uitvoeringen, maar die hebben een andere vorm!

Gevonden... 32 euro per stuk... Beetje duur of niet?

@hieronder: true...

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Hoezo bedoel je?

Bij 't bedrijf... Stuur je een mailtje of je het direct kan ophalen bij t bedrijf zelf, ipv dat ze `m bezorgen...

Ik kan overigens geen mistlampen vinden! Alleen maar de facelift uitvoeringen, maar die hebben een andere vorm!

Das 113.2 Km. Vind ik wat veel voor wat onderdelen..

Geplaatst:

Hoezo bedoel je?

Das 113.2 Km. Vind ik wat veel voor wat onderdelen..

Als je veel onderdelen in één keer kan meenemen is het de rit misschien wel waard?

M'n pa is veel verder gegaan voor mijn velgen. :)

Stuk of 4onderdelen ongeveer. Maar toch das een serieuze afstand :).

Geplaatst:

Dus niemand een idee wat een redelijke prijs is voor een stel mistlampjes?!

Overigens vind ik 100 km ook wel erg ver. Als ik iets ga ophalen voor mijn auto dan vind ik 50 km rijden toch wel ongeveer 't maximum hoor... Je zal maar onderweg pech krijgen in zo`n oude auto, sta je daar, middle of nowhere, waarschijnlijk zonder ANWB pasje...

Geplaatst:

Dus niemand een idee wat een redelijke prijs is voor een stel mistlampjes?!

Overigens vind ik 100 km ook wel erg ver. Als ik iets ga ophalen voor mijn auto dan vind ik 50 km rijden toch wel ongeveer 't maximum hoor... Je zal maar onderweg pech krijgen in zo`n oude auto, sta je daar, middle of nowhere, waarschijnlijk zonder ANWB pasje...

Oude auto? :7

Als ik naar daar rijdt leen ik men vader zen auto wel even :puh:. En dan nog, zelfs de fiat punto trekt dat nog zonder probleem xD. Best wel kut dat ze niet naar belgië sturen :duh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...