FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 IK ZELF HEB DEZE TYPE AUTO TOT MIJN BEZITTalleen dan in het grijs Hoe kanje dan een auto hebben Je bent 17... Waarom zou je dan geen auto kunnen hebben? Reageren
Michiel23 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Een vriend van me die woont op de boederij, die is ook 17 en heeft ook een auto. maarja hij heeft een oud wrak, maar hij heeft een stuk land en daar rijd hij dan op Uiteraad niet op de openbare weg. Dus het kan wel^^ Alleen ik neem aan dat je niet op het platteland woont? Bewerkt: 3 juli 2008 door Michiel23 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 IK ZELF HEB DEZE TYPE AUTO TOT MIJN BEZITTalleen dan in het grijs Hoe kanje dan een auto hebben Je bent 17... Waarom zou je dan geen auto kunnen hebben? Hij is te jong. Je moet minimaal 18 zijn... En waar haalt hij het geld vandaan om een rijbewijs + auto te kopen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Geen nutteloze discussies a.u.b. Als je 17 bent kun je best een oud barrel van een paar honderd Euro kopen om op eigen terrein rond te rijden. Op eigen terrein heb je geen rijbewijs nodig. Ik ben zelf ook 17 en ik mag op mijn werk met een heftruck van 8,5 ton rijden, waarom zou je dan geen auto mogen rijden op eigen terrein? Reageren
.Senne Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) mijn droomautootje voor later (ben nu 15, bijna 16, dus is nog wel ff ) : een audi TT de oude versie is het haalbaarste, vind je over twee jaar nog altijd in occasie en in vrij goede staat waaschijnlijk, en is helemaal niet lelijk naar mijn mening of de nieuwe, en iets minder haalbare, maar mooiere versie: greetz_ Bewerkt: 19 juli 2008 door senneken Reageren
EXIT Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) IK ZELF HEB DEZE TYPE AUTO TOT MIJN BEZITTalleen dan in het grijs Hoe kanje dan een auto hebben Je bent 17... Waarom zou je dan geen auto kunnen hebben? Hij is te jong. Je moet minimaal 18 zijn... En waar haalt hij het geld vandaan om een rijbewijs + auto te kopen? Ja, ik ben 17, en deze auto heb ik gekregen van men vader om te ''leren'' reiden, aangezien dit men 2de auto is. Ik zelf ben belg en heb een voorlopig rijbewijs. dus ik mag al reiden vanaf men 17. (ps: renault 5 campus kun je 2de hands al kopen voor 300 euro) (ps: hieronder een pic van men eerste auto) Auto die ik nu heb Bewerkt: 4 juli 2008 door EXIT Reageren
SWYV Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) IK ZELF HEB DEZE TYPE AUTO TOT MIJN BEZIT *fotooooo*alleen dan in het grijs Hoe kanje dan een auto hebben Je bent 17... jaloezie heerst he! hij kan hem gekocht hebben ofwel door zijn ouders gekocht, toch niet moeilijk, toen ik 16j was bijna 17j had ik een BMW E30 316 (gekocht door mijn vader) en ik heb veel geleerd ermee op een prive terrein vooral dan verschillende parkeren manieren, ook achteruitrijden technieken enal Bewerkt: 5 juli 2008 door SWYV Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 dag Forumleden Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk Met zo'n auto wil je beginnen? Nou mij best, maar hopelijk niet met zoveel pk's.. denk aan het benzineverbruik, en denk er ook aan hoeveel je voor een liter benzine tegenwoordig betaald.. bijna 2 euro. Dus als ik jou was, zou ik dan wel een normaal model golf nemen. Ik begin binnenkort met lessen, als ik het rijbewijs gehaald heb wil ik dat mijn eerste autootje gewoon een simpele Seat Arosa word. edit: Ik zie dat jou golf een diesel is, naja moet je wel veel kilometers rijden he duur in de wegenbelasting. edit: Ik zie dat jou golf een diesel is, naja moet je wel veel kilometers rijden he duur in de wegenbelasting. Dat plaatje was volgens mij een voorbeeld, betekend niet dat hij perse een TDi wilt. Inderdaad, ik zou eigenlijk gewoon een Volkswagen Golf willen hebben, en ik ben blij als hij kan rijden en er een lekkere goeie bas erin zit, verder hoef ik echt niks te hebben Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Deze twee: Met trailer naatuurlijk[/font] Sania Longline MAN TGX Geef mij deze twee met trailer erbij en ik ben blij. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 mijn droomautootje voor later (ben nu 15, bijna 16, dus is nog wel ff ) : een audi TTde oude versie is het haalbaarste, vind je over twee jaar nog altijd in occasie en in vrij goede staat waaschijnlijk, en is helemaal niet lelijk naar mijn mening of de nieuwe, en iets minder haalbare, maar mooiere versie: greetz_ De eerste is een Audi TT ja. De 2e is een Corvette C6 Convirtable. Het is dus een totaal ander merk en een andere auto. Dit is de nieuwe TT: Dicht: Reageren
Ms.Northernlight Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Mijn vriend heeft een seat leon. Ik zou graag een mini kopen als ik binnekort mijn rijbewijs heb gehaald. Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Wij hebben op dit moment: Citröen Ford Mini Cooper Porsche Cabrio En we hebben als werk voertuigen: Van Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Wij hebben op dit moment:Citröen Ford Mini Cooper Porsche Cabrio En we hebben als werk voertuigen: Van 1; Zoveel auto's!? 2; Welke cabrio, Citroën, Ford, Mini Cooper en Porsche? 3; Welke werkvoertuigen? Zelf wil ik teveel mooie auto's in de toekomst. Reageren
FireFighter Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Wij hebben een Peugot 307. In Januari 2009 kopen wij een Audi sport bag (of zoiets ben neit van de auto's) Groeten, Thegtaman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.