Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Auto's tunen is leuk om te zien, maar zelf een getunede auto bezitten lijkt me gewoon klote. Een Golf wil ik zeker niet als eerste auto. Ik ben gewoon jarenlang dol geweest op dure auto's, maar tegenwoordig vind ik de oudere autootjes veel leuker. Ik denk dat ik blij ben als ik over 3,5 jaar onze Laguna uit '99 krijg tegen een redelijk prijsje. Dan heb ik namelijk een degelijke, en redelijk zuinige auto. Maar toch: Mijn halfbroer (internationaal vrachtwagenchauf- feur, jongste in nederland met eigen trans- portbedrijf (21 jaar)) heeft een Mercedes 190E voor me klaarstaan, die wilt ie nog minimaal 3 jaar houden, en over iets meer dan die 3 jaar zal ie 'm dan ook nog wel hebben, desnoods houdt ie 'm bezet. Meer dan €1000,- zal ie dan zeker niet meer waard zijn, en dan heb ik een bak die snel is, een prachtige afwerking heeft, en boven- dien: waar ik met plezier in zal rijden. Dus, mijn 1e auto zal zeer waarschijnlijk een Renault Laguna uit '99 of een Mercedes Benz 190E uit '93. Reageren
hatt3m Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Wij hebben zo'n auto. Alleen is niet echt heel praktisch als je met z'n vieren op vakantie gaat naar Spanje Volkswagen Beetle Reageren
.Senne Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 mijn droomautootje voor later (ben nu 15, bijna 16, dus is nog wel ff ) : een audi TTde oude versie is het haalbaarste, vind je over twee jaar nog altijd in occasie en in vrij goede staat waaschijnlijk, en is helemaal niet lelijk naar mijn mening of de nieuwe, en iets minder haalbare, maar mooiere versie: greetz_ De eerste is een Audi TT ja. De 2e is een Corvette C6 Convirtable. Het is dus een totaal ander merk en een andere auto. Dit is de nieuwe TT: Dicht: dat zie ik nu ook ja ben niet dom eh, een audi TT en een corvette doorheen slaan. als je goed kijkt, lees je daar dat er een probleem is met de directlinking, not allowed, dus krijg je die afbeelding in plaats van degene die je wou zetten. zal speciaal voor jou een nieuwe plaatsen in die post Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Zou ik wel willen later(best haalbaar ook) 5.7 L V8 / 7.0 L V8 350 BHP / 515 BHP Middenmotor met achterwiel aandrijving. Maar het beste:de prijsvertel ik niet om dat jullie moeten raden:P[/font] Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 mijn droomautootje voor later (ben nu 15, bijna 16, dus is nog wel ff ) : een audi TTde oude versie is het haalbaarste, vind je over twee jaar nog altijd in occasie en in vrij goede staat waaschijnlijk, en is helemaal niet lelijk naar mijn mening of de nieuwe, en iets minder haalbare, maar mooiere versie: greetz_ De eerste is een Audi TT ja. De 2e is een Corvette C6 Convirtable. Het is dus een totaal ander merk en een andere auto. Dit is de nieuwe TT: Dicht: dat zie ik nu ook ja ben niet dom eh, een audi TT en een corvette doorheen slaan. als je goed kijkt, lees je daar dat er een probleem is met de directlinking, not allowed, dus krijg je die afbeelding in plaats van degene die je wou zetten. zal speciaal voor jou een nieuwe plaatsen in die post Nu heb je de Audi TT RS gedaan. Dat is de snellere versie van de TT. Net zoals de RS4 en de RS6. Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Nu heb je de Audi TT RS gedaan. Dat is de snellere versie van de TT. Net zoals de RS4 en de RS6. hej zeg wat maakt het uit, ik wou oude en nieuwe versie tonen, maar vond zo snel geen mooie foto van een nieuwe TT? dus heb ik die genomen. ok? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) de Bentley Continental GTC natuurlijk die zou ik zeker graag willen Bentley Continental GTC April 2006: de nieuwe Bentley Continental GTC werd onthuld tijdens de New York International Automobile Show. Deze Bentley GTC maakt de Bentley Continental familie compleet. Een topsnelheid van 312 km per uur, geraffineerde vierwielaandrijving, state-of-the-art 12-cylinder motor, stevig luchtveringsysteem en een ultra sterke carrosserie. Een moderne auto met een zeer elegant soft-top dak. Het dak kan rijdend, tot een snelheid van 30 km per uur, bediend worden. De Bentley Continental GTC; zonder twijfel de meest karakteristieke Bentley tot nu toe. V12 motor 4,8 seconden naar de 100 560 pk http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=3348 Bewerkt: 20 juli 2008 door rjravi1 Reageren
.Senne Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 @hierboven: dat is zeker n pracht auto alleen zou ik hem het liefst hebben zo: bentley continental gt by Genaddi design group Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 wij hebben een renault scenic Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 @senneken Die bentley ziet er niet uit. Ik snap niet dat mensen dat soort tuning mooi vinden. Een bentley is een stijlvollen klasse auto,die op de foto is gewoon vernield,totaal geen klasse. Reageren
.Senne Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 @sennekenDie bentley ziet er niet uit. Ik snap niet dat mensen dat soort tuning mooi vinden. Een bentley is een stijlvollen klasse auto,die op de foto is gewoon vernield,totaal geen klasse. zoiets is geen tuning, zoiets is design iedern zijn mening Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 @hierboven: dat is zeker n pracht auto alleen zou ik hem het liefst hebben zo: bentley continental gt by Genaddi design group ja juist em zo is hij zeker beter Reageren
FerryN Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Zou ik wel willen later(best haalbaar ook) 5.7 L V8 / 7.0 L V8 350 BHP / 515 BHP Middenmotor met achterwiel aandrijving. Maar het beste:de prijsvertel ik niet om dat jullie moeten raden:P[/font] En de vraag is, hoeveel slurpt ie per kilometer, dan word ie niet meer zo betaalbaar. En laat hem maar eens in een grote stad staan, de vraag is of je hem daar wel veilig kan neerzetten Als ik een dure auto wil, wil ik deze: Deze is mooi, snel, en cool maar of je deze ook zo even kan parkeren, is de vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.